Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
jannanas
jannanas
  • 1.081 berichten

#466 Geplaatst 30 juli 2009 - 08:59

Schoon buikske Gaëtane!
Hopelijk kan je snel nog die knopen doorhakken. Dat zijn dan een paar zorgen minder.
Oh en troost u met die striemen - veel mensen hebben die gewoon al van eens gewoon wat bij te komen ofzo...  :hug:

Groetjes! Janna, Nanno :catlick en Ræzir :catlick
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#467 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:01

jannanas zei:

Oh en troost u met die striemen - veel mensen hebben die gewoon al van eens gewoon wat bij te komen ofzo...  :hug:

Ik had er al enkele van tijdens mijn pubertijd. Daarom dat ik er liever geen bij kreeg.

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#468 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:07

Dat buikje van jou groeit goed!! :thumb:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#469 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:07

elixeryen zei:

Ik had er al enkele van tijdens mijn pubertijd. Daarom dat ik er liever geen bij kreeg.

Heb ik ook, zo ter hoogte van men heupen!
We :duim: dat er niet teveel meer bijkomen! :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#470 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:08

Ik heb net gebeld en ik sta gewoon niet in de agenda! Vandaag is er geen plaats meer dus moeten we nog wachten tot 4 augustus!
Ik ben hier écht niet over te spreken! :evil: :evil: Mijn vriend heeft wel speciaal congé aangevraagd. Dit zijn toch echt geen doeningen!!!

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#471 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:17

:( :( Ocharme, ik kan me wel voorstellen dat je er zo naar uitgekeken hebt ! :hug: Niet veel aan te doen vrees ik, behalve wachten tot 4 augustus. :( Wat hatelijk!

Prachtig buikje heb je al!

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#472 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:44

Ach, dat is wel dik balen hoor! Kan me voorstellen dat je heel teleurgesteld bent! Nog vijf daagjes geduld!
En ja, dat je vriend nu speciaal verlof heeft, is ook wel dom...
Ze mogen hun agenda's daar wel een beetje beter beheren, me dunkt!

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#473 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:46

Pracht buik.

Je bent snel zwanger geraakt.

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#474 Geplaatst 30 juli 2009 - 09:49

Super mooie buik.
Dat is nu wel echt heel erg balen van je afspraak zeg.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#475 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:03

Ik hoop alleen dat mijn vriend nog congé kan aanvragen voor dinsdag. Meestal moet dat wel wat meer op voorhand aangevraagd worden..
Het zou natuurlijk vervelend zijn moest hij er niet bij kunnen zijn. Hij ligt nu nog (steeds!) in bed en heb hem het nieuws dus nog niet kunnen zeggen. Ben benieuwd hoe hij zal reageren. :wi

Ohja, er bestaan natuurlijk ergere dingen in de wereld. Maar die echo lag echt al maanden vast. Normaal hebben we maandelijks een echo maar deze keer zat er 1,5 maand tussen.
Ik wil ook gewoon 100% zekerheid qua geslacht en nu moet ik nog langer wachten. :engel:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#476 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:05

:ha Is je vriend ook zo' n langslaper?

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#477 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:09

Bibie zei:

:ha Is je vriend ook zo' n langslaper?

Ja, die van jou ook?

En als hij dan opstaat lijkt het alsof hij echt maar 3u geslapen heeft. Ik zeg altijd dat hij gewoon te lang slaapt waardoor hij zo loom is.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#478 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:15

Jaaa, dat zeg ik ook altijd. Volgens mij kan je ook moe worden van teveel te slapen. Mijn vriend is ook echt verschrikkelijk op dat vlak. En dan kan hij 's nachts nog meer dan tien uur slapen, 's middags (als hij thuis is) wilt hij altijd een middagdutje doen :catscratchhead .. Ik snap daar niets van. Als ik slaap onder de middag, dan word ik wakker met ongelooflijke hoofdpijn en is heel mijn dag om zeep..

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#479 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:20

Bibie zei:

Jaaa, dat zeg ik ook altijd. Volgens mij kan je ook moe worden van teveel te slapen. Mijn vriend is ook echt verschrikkelijk op dat vlak. En dan kan hij 's nachts nog meer dan tien uur slapen, 's middags (als hij thuis is) wilt hij altijd een middagdutje doen :catscratchhead .. Ik snap daar niets van. Als ik slaap onder de middag, dan word ik wakker met ongelooflijke hoofdpijn en is heel mijn dag om zeep..

Mannen hé.. :gek:
Overdag slapen kan ik ook niet. Ik heb sowieso al moeite met in slaap te raken. Als ik overdag zou slapen zou het helemaal niet meer lukken.
Is jouw vriend ook nog niet wakker?

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#480 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:34

elixeryen zei:

Mannen hé.. :gek:
Overdag slapen kan ik ook niet. Ik heb sowieso al moeite met in slaap te raken. Als ik overdag zou slapen zou het helemaal niet meer lukken.
Is jouw vriend ook nog niet wakker?

:ha Momenteel is hij gaan werken... Dan moet hij wel opstaan :p , maar in het weekend (als hij niet moet werken) dan kan hij ook tot op de middag slapen... Ik kan dat echt niet :catnoknow , dan sta ik al op en kuis ik de Drinkwell en de Catit uit, geef Boris eten, kuis de kattenbak uit, zet koffietjes en steek koffiekoekjes in de oven, trek de gordijnen open etc.. Er is al een hele resem huishoudtaakjes gebeurd wanneer hij eindelijk opstaat :)

Geplaatste afbeelding