Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#481 Geplaatst 30 juli 2009 - 10:46

Vervelend dat je afspraak vandaag niet kan doorgaan, nog eventjes geduld en hopelijk kan je vriend terug een dagje verlof krijgen. Het lijkt me ook niet zo fijn dat hij er niet bij zou kunnen zijn want ondertussen kan je toch al wel duidelijk je baby'tje zien op de echo's hé.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#482 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:12

Mijn vriend is wakker. Hij kan er écht niet om lachen. :o Blijkbaar kan hij geen verlof meer nemen. Eind augustus heeft hij enkele weken verlof en ertussen gaat dat niet meer. Zijn baas is nu op verlof en hij moet mijn vriend z'n congé goedkeuren.
Hij is nu aan het bellen naar het ziekenhuis. :twisted:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#483 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:15

Is ook begrijpelijk dat hij er niet om kan lachen hé, hij zal er wel even hard naar uitgekeken hebben om jullie kindje te zien vandaag. Is dan zeker niet leuk dat het niet kan doorgaan.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#484 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:20

Amai zeg is dat effe balen!! En zeker als je vriend er speciaal voor verlof heeft genomen!
Ik hoop dat hij ze daar in het ziekenhuis eens goed hun vet geeft aan de telefoon zodat ze jullie er toch nog tussen laten vandaag :x

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#485 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:24

Ze kunnen ons er echt niet meer tussen nemen.
We hebben het nr. gekregen van zijn praktijk. Hij zit vandaag blijkbaar niet alleen in het ziekenhuis maar ook in z'n eigen praktijk. Vanaf 14u kunnen we bellen.

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#486 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:27

Hopelijk kun je daar dan terecht :geluk:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#487 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:29

Is het vb geen optie om met je mama of schoonmama te gaan?
Oke vergeet de 2e mama optie.
Ik kan mezelf niet voorstellen als het bij mij ooit zover komt dat mijn echtgenoot elke keer mee naar de dokter gaat. Onlangs ben ik op controle geweest voor vruchtbaarheidstestjes en toen wilde hij niet meegaan.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#488 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:42

dorien_951 zei:

Is het vb geen optie om met je mama of schoonmama te gaan?
Oke vergeet de 2e mama optie.
Ik kan mezelf niet voorstellen als het bij mij ooit zover komt dat mijn echtgenoot elke keer mee naar de dokter gaat. Onlangs ben ik op controle geweest voor vruchtbaarheidstestjes en toen wilde hij niet meegaan.

Het is voor mij geen probleem dat ik alleen zou moeten gaan hoor. Maar mijn vriend wil er zelf bij zijn. Dat vind ik eigenlijk niet meer dan logisch, zo'n echo is toch iets speciaals. Je weet wel dat er een kindje in de buik zit maar als je het effectief ziet bewegen is dat toch mooi.
Ik vind een vruchtbaarheidstest toch nog iets anders dan een echo.  ;) Ik denk overigens wel dat mijn vriend zou meegaan moest ik daar echt op staan. Wel jammer dat je vriend niet wou meegaan, ondanks dat je het hem gevraagd had..

Moest ik echt niet alleen willen gaan zou ik vast wel iemand vinden die staat te springen om het ukje te zien. :lachen:

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#489 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:45

Ik hoop dat je dan misschien vanmiddag nog langs kan gaan. Ik zal hier alvast duimen ! :thumb: Wel te begrijpen dat je vriend lastig is.. Op die negen maand tijd krijg je niet zo veel de kans om het babytje te zien, ik zou toch ook teleurgesteld zijn.

Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#490 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:46

Tgaat vooruit eh.. :)

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#491 Geplaatst 30 juli 2009 - 11:53

Ik hoop dat je idd vanmiddag nog op zijn praktijk terecht kan. Maar moest dat niet zo zijn, zou je vriend dan niet bv een uurtje van zijn werk kunnen? Ik weet dat het niet in elke job zo mogelijk is. Maar mijn ex was chauffeur en die kon niet zomaar van zijn route afwijken of stoppen. Maar toch heeft hij toen aan de dispatch gevraagd of hij geen route kon krijgen langs het ziekenhuis. Zo kon hij er toch heel even stoppen :d
Zo'n echo is ook geen halve dag he?
Misschien kan hij er wel een uurtje tussenuit :d

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#492 Geplaatst 30 juli 2009 - 20:38

En dat buikje wordt ronder en dikker met de dag.
En heb je nog nieuws voor een nieuwe echo?
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#493 Geplaatst 30 juli 2009 - 20:43

Amai..daar zou ik zeker niet mee kunnen lachen! Ok, 't is 't einde van de wereld niet maar ge kijkt er wel naar uit én ge treft de nodige praktische regelingen zoals bv uw vriend die verlof neemt. En dan kunt ge niet gaan? Wel, zou ik zeker ook niet appreciëren..dat ze wat beter leren organiseren..potvolkoffie!
Maar soit, zijt ge nu nog kunnen gaan??

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#494 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:05

Is het nog gelukt om vandaag langs te gaan voor de echo ?
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#495 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:25

We zijn uiteindelijk nog kunnen gaan naar z'n privé praktijk.
Alles is in orde met de baby en het is inderdaad een meisje. :)

De echo vond ik wel minder duidelijk en de foto's trekken helemaal op niets. Dat vind ik ongelooflijk jammer. Zo hebben we vb 1 foto van haar hoofd (zie je echt niet, dat is gewoon een vlek) een andere foto dat we zelfs niet weten wat het is en dan nog 1 foto die iets duidelijker is en waar ze quasi helemaal op staat.

Deze echo was anders dan de andere (was ook bij een andere gyn.) om te kijken of alles in orde was met de organen ed. Ik kan begrijpen dat het dan in mindere mate mogelijk is om de baby volledig te zien maar ik had toch gehoopt dat ik haar iets langer mocht zien en duidelijke foto's zou krijgen. :s
Ik ben wel wat teleurgesteld. Maar soit, alles is in orde met de baby en dat is het voornaamste hé. :dans:

@ Mobius: Een paar uur vrij nemen van z'n werk lijkt me nogal moeilijk daar het soms enorme wachttijden zijn. Desondanks je een afspraak hebt. :roll:

Bewerkt door elixeryen, 31 juli 2009 - 11:07.

Geplaatste afbeelding