Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#496 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:29

Goed dat je nog bent kunnen gaan! Nu weet je toch dat alles in orde is! :thumb:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#497 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:49

Wat leuk een meisje en je hebt een mooi buikje :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#498 Geplaatst 30 juli 2009 - 21:55

Belangrijkste is toch dat je weet dat alles in orde is hé!

Post je de fotootjes van de echo niet hier?

Geplaatste afbeelding

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#499 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:27

Fijn dat je nog kon gaan , en een heel mooi buikje met een schattig meisje er in . :hug:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#500 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:38

gelukkig dat jullie toch nog zijn kunnen gaan :thumb:
mooi buikje, bij Joël was het ook na 3 maanden prijs, bij Dean duurde het langer, maar dan hebben we eigenlijk ook niet echt ons best gedaan daarvoor :oops: .  En juist de maand wanneer ik echt dacht dat ik niet zwanger kon zijn, was ik zwanger :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#501 Geplaatst 30 juli 2009 - 22:43

Je bent toch kunnen gaan, alles is in orde met babietje en je zult haar nog héééééééééééééééééél veel kunnen zien!!!!
Patience my dear!
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#502 Geplaatst 30 juli 2009 - 23:48

wat een vorderingen hé :)

Mbt die dekbedjes enzo: ik heb het voorbije semester meegewerkt aan een project rond preventie van wiegedood. Dekbedjes zijn idd enorm slecht voor de temperatuur. Zo'n slaapzakje is veel beter. Waar je zeker op moet letten (tips uit de beste bron van belgië, ik mag hem alleen niet vernoemen volgens mijn contract):
- een wieg kopen met open spijlen. Zeker geen volledig gesloten wiegje zetten!
- niets in de wieg leggen, tenzij mogelijk een klein knuffeltje ofzo. dus geen dekbed, geen kussen, geen... helemaal niets
- de temperatuur mag niet hoger zijn dan een 17 à 18°
- voor de warmte een slaapzakje gebruiken, die zijn in verschillende diktes te verkijgen
- de kamer overdag voldoende luchten, hoe koud het buiten ook is

Guest_Saskia_*
Guest_Saskia_*

#503 Geplaatst 31 juli 2009 - 00:20

elixeryen zei:

Ons kindje wordt niet gedoopt. ;) Ik ben zelf niet gelovig, mijn vriend trouwens ook niet.
Ik ben wel gedoopt, heb eerste & plechtige communie gedaan maar daar blijft het ook bij. Ik heb niets tegen gelovige mensen, maar ik vind het pure onzin. Lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat ik mijn kinderen niet ga dopen. :a
Toch wil ik wel een meter en een peter voor ons ukje. Ik vond het nl. zelf altijd wel leuk om verwend te worden door één van de twee. :x

dat is wel goed dat je zo denkt, maar ook gedacht aan het feit dat als je zoon/dochter wil trouwen hij/zij zich toch eerst moet laten dopen vooraleer hij in een kerk mag trouwen? maar langs de andere kant dan weer: als jullie niet gelovig zijn zullen je kinderen dat wellicht ook niet worden en gaan ze niet in een kerk trouwen :oops: tenzij jullie zoon met een meisje wil trouwen wiens ouders heel gelovig zijn of jullie dochter met een jongen wiens ouders gelovig zijn :LOL:

tja zo kan je op alles wel 'commentaar hebben'....

in ieder geval.... proficiat met de zwangerschap! ik kan niet wachten tot het mijn beurt is, ben al aan het aftellen sinds begin van mijn laatste jaar school... nu ik afgestudeerd ben gaat het hopelijk wat sneller :oops:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#504 Geplaatst 31 juli 2009 - 09:27

Je 'draagt' inderdaad prachtig,
Wat die striemen betreft, als je er aanleg voor hebt kan je daar niets aandoen, eender wat je erop smeert.
Als je kan zou ik toch voor borstvoeding gaan, kindjes die bv hebben gehad zijn toch minder vaak ziek (merken wij duidelijk in de creche)

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#505 Geplaatst 31 juli 2009 - 09:34

Leuk dat je toch nog bent kunnen gaan ook al ben je niet zo tevreden over de echo... Idd, het belangrijkste is dat alles in orde is met je meisje :) Je zult er nog genoeg plezier van hebben binnenkort :x

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#506 Geplaatst 31 juli 2009 - 10:10

Goed dat het gelukt is om te gaan en dat alles in orde is. :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#507 Geplaatst 31 juli 2009 - 11:22

Saskia zei:

dat is wel goed dat je zo denkt, maar ook gedacht aan het feit dat als je zoon/dochter wil trouwen hij/zij zich toch eerst moet laten dopen vooraleer hij in een kerk mag trouwen? maar langs de andere kant dan weer: als jullie niet gelovig zijn zullen je kinderen dat wellicht ook niet worden en gaan ze niet in een kerk trouwen :oops: tenzij jullie zoon met een meisje wil trouwen wiens ouders heel gelovig zijn of jullie dochter met een jongen wiens ouders gelovig zijn :LOL:
Het is een meisje. :)
Als ze zich wil laten dopen heb ik daar geen problemen mee hoor. Maar waarom zou ik mijn kindje laten dopen als ik daar zelf niet achter sta? Ik vind het gewoon een hoop onzin "kind van God". Als ze oud genoeg is om die beslissing te maken steun ik haar volledig.
Daarbij denk ik niet dat religie iets is wat je kan overdragen op je kinderen. Mijn beide ouders komen uit een katholiek gezin en zij zijn allebei echt niet gelovig. :ha
Ik ben niet getrouwd, moest ik trouwen weet ik niet of ik in de kerk ga trouwen hoor. Zowel ik als m'n vriend zijn gedoopt, maar om zo'n hele tijd naar gezever te luisteren over "God" en dergelijke. Wat saai!
Nogmaals, ik heb helemaal niets tegen gelovige mensen. Dat is gewoon een eigen mening.

@ Vosse: Het dekbedje ed zal dan wat stof liggen vergaren. :ha
Het bedje dat we gekocht hebben is let spijlen.
Ik denk dat ik dan nog tal van slaapzakjes zal moeten kopen. In de winter kan het er echt zo koud zijn. :louche:

@ Bibie: Ik wil de echo gerust online zetten, maar zoals ik al zei; je ziet er niet echt iets van. M'n vriend is ze vergeten mee te nemen naar z'n werk dus zal het ten vroegste tegen maandag zijn. (Die van ons is nog steeds kapot. :a )

Bewerkt door elixeryen, 31 juli 2009 - 12:32.
Reden van bewerken: alinea's teveel

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#508 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:03

Jammer dat de cho minder duidelijk was, maar toch fijn dat je gisteren nog terecht kon zodat je vriend alsnog mee kon gaan hé.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#509 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:08

Jippie een meisje :) !
Fijn dat je toch nog kon gaan!

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#510 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:16

Wat een geluk dat je toch nog bent kunnen gaan :d
De echo was deze keer wat minder wat natuurlijk balen is. Maar troost je, er komen er nog en het belangrijkste is idd dat alles perfect gaat :d