Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#511 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:37

Gisteren kon ik me natuurlijk weer niet inhouden en hebben we nog wat kledij gekocht. :oops:
Veel roze kledij dat ongelooflijk schattig is. Mijn vriend zei vroeger altijd dat wanneer het een meisje zou zijn, wij ons kind geen roze zouden aandoen. Ik heb altijd gezegd dat ik roze ongelooflijk schattig vind bij kleine meisjes, dus dat ons ukje zeker roze kledij zou hebben. :x
Eenmaal in de winkel wou ik nog schiften omdat we precies erg veel mee hadden en hij wou gewoon alles kopen. Echt hilarisch, als je weet dat de meeste stuks helemaal girly zijn. :ha :ha

Dit weekend komen m'n ouders thuis van reis. Ze zijn een maand weggeweest, ik ben dus erg benieuwd wat ze van m'n buik zullen zeggen. 8)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#512 Geplaatst 31 juli 2009 - 12:40

:LOL: :LOL: :LOL: , bij dergelijke inkopen zijn mannen vaak nog erger dan vrouwen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#513 Geplaatst 31 juli 2009 - 20:14

fijn dat jullie toch nog konden gaan voor een echo, kan me heel goed voorstellen dat dat wel heel spannend is
hele mooie buik trouwens :thumb: :thumb:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_raggedy cats_*
Guest_raggedy cats_*

#514 Geplaatst 31 juli 2009 - 20:50

Oh super voor je! en 3 maanden is écht niet lang! :thumb:

Ik zou me ook niet kunnen inhouden mocth ik zwanger zijn , zeker niet als het een meisje zou zijn! :love3: Jurkjes, rokjes, rose, poesjes erop, strikjes, aaaah zalig toch?

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#515 Geplaatst 31 juli 2009 - 22:53

tiny zei:

Als je kan zou ik toch voor borstvoeding gaan, kindjes die bv hebben gehad zijn toch minder vaak ziek (merken wij duidelijk in de creche)

Serieus? Bij ons in de crèche zijn er niet heel veel kindjes die borstvoeding krijgen of gekregen hebben, maar die zijn echt niet minder vaak ziek hoor. Sommigen zelfs vaker :catnoknow

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#516 Geplaatst 01 augustus 2009 - 07:56

het begint al aardig af te korten hé, heel mooi buikje al :duim: :d

Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#517 Geplaatst 01 augustus 2009 - 11:09

Je hoeft dat kindje echt niet in zeven slaapzakjes te steken hoor ;) Baby's kunnen eigenlijk enorm goed tegen kou. Het is hitte waar ze heel slecht tegen kunnen. Het belangrijkste is dat hen lichaampje zelf goed beschermd is, dat er geen koude lucht over waait ofzoiets.

Mbt borstvoeding: dat scheelt enorm veel hoor! via borstvoeding krijg je bijvoorbeeld immuniteit voor een boel ziekten (de afweerstoffen van de moeder worden overgedragen op het kind). Dat uit zich soms pas op veel latere leeftijd, wanneer het ene kind gemakkelijker ziek is dan het andere. Eigenlijk zit er gewoon enorm veel in borstvoeding dat een flesjesvoeding niet kan vervangen.

Mss een curieus verhaal (sommingen vinden het voor god weet welke reden vies), maar ik heb als baby ook borstvoeding gehad. Mijn moeder had behoorlijk wat melk en omdat ze al terug moest gaan werken, kolfde ze regelmatig veel melk af om die dan in te vriezen. Zo kon ze ook iets vroeger stoppen met de borstvoeding en was het gemakkelijker om te werken. Toen ik net geen 6 maanden oud was, is mijn moeder overleden. De dokters hebben toen mijn vader geadviseerd om die ingevrozen melk op te gebruiken, omdat elke dag moedermelk meer toch iets extra doet voor het kind. Ik heb dus zelfs moedermelk gekregen nadat ze al overleden was ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#518 Geplaatst 02 augustus 2009 - 01:40

Vosse zei:

Je hoeft dat kindje echt niet in zeven slaapzakjes te steken hoor ;) Baby's kunnen eigenlijk enorm goed tegen kou. Het is hitte waar ze heel slecht tegen kunnen. Het belangrijkste is dat hen lichaampje zelf goed beschermd is, dat er geen koude lucht over waait ofzoiets.

:ha :ha Ik heb er nu maar één en ik wil er meer dan 1 omdat ik anders de hele tijd hetzelfde gebruik. Het is niet de bedoeling om haar in 4 slaapzakken te wikkelen hoor. :lachen:

Ik heb nooit borstvoeding gekregen en ik ben/was quasi nooit ziek. :a
Dat jij nog borstvoeding gekregen hebt toen je mama dood was vind ik helemaal niet vies. Lijkt me meer dan logisch dat die melk nog gegeven werd ipv gewoon weg te gooien. :catnoknow
Er zijn trouwens vrouwen die hun borstmelk verkopen voor mensen die baby's hebben & borstvoeding willen geven maar dat om één of andere reden niet kunnen.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#519 Geplaatst 04 augustus 2009 - 16:27

Hier is de echo.

De enige waar je iets deftigs op ziet:
4de echo_26w.jpg

Geen idee wat dit precies is. Mijn vriend denkt dat één echo de doorsnede is van haar buikje. Echt interessant vind ik ze niet. Ik had liever 3 foto's waar m'n meisje helemaal op stond. 8)
4de echo_26w2.jpg

Vorige week donderdag woog ze trouwens bijna 800 gram.

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#520 Geplaatst 04 augustus 2009 - 16:36

De eerste is wel goed hoor !  Toch leuk om het zo te kunnen volgen
Geplaatste afbeelding

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#521 Geplaatst 04 augustus 2009 - 16:37

whow dat is al echt een klein mensje :o
Mischien zijn die laatste van van hoofje langs boven gezien

Mijne pa heeft de eerste 6maand borstvoeding van een andere vrouw gehad omdat zijn moeder geen wilde geven. En hij had het nodig.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#522 Geplaatst 04 augustus 2009 - 20:02

de eerste vind ik ook duidelijk, maar de andere 2 kan ik ook niets uit maken :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#523 Geplaatst 04 augustus 2009 - 20:16

Volgens mij is de onderste een gezichtje

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#524 Geplaatst 04 augustus 2009 - 20:18

schattig hoor

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#525 Geplaatst 04 augustus 2009 - 21:52

jaja het buikje begint al goed te groeien hé, fijn da het een meisje wordt, is toch wel handig voor je aankopen als je dat al weet he
mijn zussie zit nu op haar zevende maand, heb buikfoto's genomen, en raad eens haar geboortekaartje is ineensklap helemaal anders geworden, het wordt dus iets met een buikfoto...omdat ze zo mooi geslaagd waren.
Mijn zus zit ook nog vol energie, ze zou alles verslaan amaai, soms denk ik hoe doe je het, iets typischa aan zwangere vrouwen zeker :d