Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#526 Geplaatst 04 augustus 2009 - 22:03

Leuk hoor om je echo's te zien.
En volgens mij is de middelste foto idd een doorsnede van de buik.
Geniet nog maar een paar maandjes van je bolle buikje en al die heerlijke plopjes en getrappel.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#527 Geplaatst 04 augustus 2009 - 22:11

Dat is prachtig om te zien, zo'n klein mensje in je buik. Geniet er nog van!

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#528 Geplaatst 04 augustus 2009 - 22:16

Wat dat dopen betreft, mijn kleinkind is vorige maand gedoopt ( in de tuin met zo een soort rent a priest) door een vrouw, mijn zoon en zijn vriendin hadden alles ineen gestoken en het woord god of dergelijke is niet vernoemd (ze zijn ook niet gelovig maar wouden haar toch laten dopen).
Was wel tof en helemaal niet stijf of saai
Ik weet niet of het je wel interesseert,maar een paar fototjes van die dag.
Nog veel plezier met je zwanger buikje

Bijgevoegde thumbnails

• IMG_8335.jpg
  • IMG_8341.jpg
  • IMG_9042.jpg

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#529 Geplaatst 05 augustus 2009 - 08:42

Update van de babyboom in onze vriendenkring: een jongen geboren, Ferre. Zusje heet Merel.

Ik zou me ook arm kopen aan al die spullen. Afgelopen weekend waren we op motortreffen en daar waren zo keicoole shirtjes met "Rockstar" opstaan enzo. Ik had er eentje vast, maar kwist niet of je dat leuk zou vinden :) .
Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#530 Geplaatst 05 augustus 2009 - 10:10

Die eerste echo ça va nog he! Ben je er nu al uit voor een naam? Wanneer was je nu weer precies uitgerekend??? Wil je nog kindjes?
Sorry voor de vele vragen he :goofy:

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#531 Geplaatst 05 augustus 2009 - 10:26

Leuk dit zo te kunnen meevolgen, het wordt een echt KS-baby
prettig dat het een meisje is, en nu nog 3 maandjes
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#532 Geplaatst 05 augustus 2009 - 11:00

heb je al een hemeltje gevonden naar je goesting? Ik heb hier nog een mooi stofje liggen, wit doorzichtig met bruin/creme vlinders er op. Mocht je dat leuk vinden dan kan ik er misschien iets moois van maken? Ik heb hier nog een metalen ring liggen die als basis kan dienen als je hem aan het plafond wil maken. Of is het een ander soort hemeltje?

Ik weet natuurlijk niet of het je smaak is of dat het past bij je kinderkamer maar het is een idee.05082009390.jpg

05082009391.jpg

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#533 Geplaatst 05 augustus 2009 - 11:12

@ Tiny: Zo te zien was de doop een fijne dag. Al ben ik nog steeds niet van mening om mijn kindje te dopen. Ik vind het gewoon onzin daar ik zelf niet gelovig ben. :wi

Qua naam zijn we er nog niet helemaal uit. We hebben nu een klein lijstje met onze favoriete namen. Ik vind wel dat ze allemaal beter passen bij mijn achternaam dan bij mijn vriend zijn achternaam. :x
Ik ben 5 november uitgerekend. Al kan ze natuurlijk vroeger (of later?) komen. Ik heb dan liever iets vroeger dan iets later. Al moet het niet op 1 of 2 november zijn natuurlijk. :ha
Wij willen zeker nog kindjes. Tenzij dit ukje zodanig tegenvalt dat ik van mening verander. :lachen: Ik kom zelf uit een groot gezin en vind dat best wel gezellig. Ik zie dat je een topic geopend hebt over kinderen dus zal ik hier geen uitgebreide uiteg typen.

De naam Ferre stond op mijn lijstje voor moest het een jongen zijn. Vind ik echt een leuke naam!
Voor T-shirtjes met tekst zoals "Rockstar" ben ik niet echt te vinden. :p

@ Twinsister: Ik heb nog geen hemel gevonden. We hebben er al erg veel gezien maar ik vind mijn smaak niet. :oops:
Het idee met de vlinders vind ik wel leuk maar de stof blinkt me wat teveel. Ik ben ook op zoek naar een hemel die je kan vasthangen aan het bedje zelf en niet aan het plafond.
Toch ongelooflijk lief van je!

Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#534 Geplaatst 05 augustus 2009 - 11:20

ach ja ik las je berichtje en moest meteen aan die stof denken. Ik zal hem maar bewaren voor moest ik zelf ooit een hemeltje willen :)
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#535 Geplaatst 05 augustus 2009 - 12:19

Ivm de naam.
Rhune stond hoog op mijn lijstje. Maar blijkbaar is dat een naam die momenteel veel voorkomt. Is het een hype ofzo? Ik let nu erg goed op geboortekaartjes en Rune (Hier zou het Rhune geweest zijn.) zie je ongelooflijk veel staan.
Jammer!

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#536 Geplaatst 05 augustus 2009 - 13:49

Elixeryen, hier kun  je zien wat momenteel de populairste voornamen in België en Vlaanderen zijn:

De populairste voornamen

Rune, heb ik inderdaad al regelmatig gehoord, maar ik denk voor jongens...
Vond Rhune anders wel mooi hoor, voor een meisje!

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#537 Geplaatst 05 augustus 2009 - 13:52

Zie net dat Rune op de 37e plaats staat tussen de jongensnamen...

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#538 Geplaatst 05 augustus 2009 - 17:10

R(h)une is inderdaad unisex. Al vind ik het echt een meisjesnaam.

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#539 Geplaatst 06 augustus 2009 - 15:27

Ik vind het eerlijk gezegd ook meer iets voor meisjes... en toch krijgen meer jongens de naam precies :catscratchhead

Guest_Femmieke_*
Guest_Femmieke_*

#540 Geplaatst 09 augustus 2009 - 16:52

Proficiat met je zwangerschap. Je eerste kindje lees ik. Wat een spannende tijd gaat dat voor jullie worden. Een kindje verandert heel je instelling en heel je leven.
Binnen twee weekjes in het mijn dochter haar eerste verjaardagsfeestje, voor je het weet geven jullie voor jullie meid ook haar eerste feest! :d

Noortje twee daagjes oud:

Geplaatste afbeelding

Noortje nu
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding