Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_Femmieke_*
Guest_Femmieke_*

#541 Geplaatst 09 augustus 2009 - 16:56

De echofoto's trouwens: ik vermoed dat de tweede foto haar hersentjes zijn!
De derde is nogal onduidelijk :d

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#542 Geplaatst 09 augustus 2009 - 19:57

Op die eerste foto zie je toch wel al duidelijk dat het een klein mensje is dat in je buik zit, vind ik. Mooi toch dat je haar nu al kunt zien! :loveshower:

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#543 Geplaatst 09 augustus 2009 - 21:13

Femmieke zei:

Proficiat met je zwangerschap. Je eerste kindje lees ik. Wat een spannende tijd gaat dat voor jullie worden. Een kindje verandert heel je instelling en heel je leven.
Binnen twee weekjes in het mijn dochter haar eerste verjaardagsfeestje, voor je het weet geven jullie voor jullie meid ook haar eerste feest! :d

Noortje twee daagjes oud:

Geplaatste afbeelding

Noortje nu
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
Geplaatste afbeelding

Mooie meid zeg! Hoe heet ze? En wordt ze precies over twee weken 1 jaartje? Op de 23ste? Das gelijk mij :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Femmieke_*
Guest_Femmieke_*

#544 Geplaatst 09 augustus 2009 - 22:48

Jess zei:

Mooie meid zeg! Hoe heet ze? En wordt ze precies over twee weken 1 jaartje? Op de 23ste? Das gelijk mij :)

Dank je wel. Ze heet Noortje. 8)
Ze verjaart op 21 augustus maar we doen haar feestje op zondagnamiddag. :d

Guest_Heidi_*
Guest_Heidi_*

#545 Geplaatst 11 augustus 2009 - 22:15

proficiat hoor. Ik ben bezig om me wat in te lezen op de kattensite en las dat je zwanger bent. Het is inderdaad waar dat een baby je hele leven op zijn kop zet. Dat is meestal leuk, maar soms ook wel eens niet (vinden wij toch) Ik wens je alleszins een zorgeloze zwangerschap!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#546 Geplaatst 31 augustus 2009 - 11:55

Ik ben al 30 weken. :o
Het begint echt te korten en er moet nog zoveel gebeuren.. Ik hoop dat we het kamertje op tijd klaar krijgen. :oops:

Hier even een buikfoto van een bolle elixeryen:
30weken.jpg

De echo volgt nog. Vorige week woensdag heb ik nogmaals een echo gekregen. Deze keer weer iets duidelijker! :dans: We hebben het hartje horen kloppen en alles zag er prima uit. Ons meisje weegt al 1,5kg en ik begin dat aardig te voelen.
Ze is enorm beweeglijk en mijn buik hangt soms echt in de weg. :lachen:
Op de echo lijkt het alsof ze een gigantische neus heeft. Iedereen zit echt te lachen met mij omdat ik nu zo'n schrik heb dat mijn kindje een pinokkio zal zijn. :help: :ha
Slapen wordt alsmaar erger. Ik wou dat ik gewoon één nacht goed kon doorslapen maar kom om de haverklap wakker omdat mijn rug ontzettend pijn doet. Ik lig de hele tijd te draaien & te keren en Aynoa bevordert mijn slaap ook niet echt..
Ze is ZO ontzettend aanhankelijk dat het 's nachts zelfs vervelend kan zijn. Zij wil altijd zo dicht mogelijk bij me zijn en als ik me draai, verlegt zij haar ook zodat ze weer dichter ligt. :gek:
Haar niet meer in de slaapkamer laten krijg ik niet over mijn hart en ik vind het eigenlijk wel schattig.. :a

Het zijn echt de laatste loodjes! De naam daar zijn we nog steeds niet helemaal uit. De keuze gaat nu tussen 2 namen. Sinds kort ging die tussen 3 namen maar 1 naam deed me teveel aan Aynoa denken dus die valt af. :lachen:

Onlangs heb ik een draagdoeken workshop gevolgd. Ik zie het helemaal zitten om m'n ukje in een doek te dragen. Echt fantastisch!

Bewerkt door elixeryen, 31 augustus 2009 - 11:56.

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#547 Geplaatst 31 augustus 2009 - 11:59

:thumb: Waauw! Wat een mooie buik :thumb: Op de hoeveelste ben je uitgerekend? Spannend zeg! Ik wacht in vol ongeduld op het fotootje van de echo van het meisje. :) De eerste KS-baby :ha !

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#548 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:01

Wauw dat begint echt af te korten! Wat gaat de tijd toch snel! Mooi buikje toch hoor! Ben benieuwd naar de namen :)

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#549 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:01

schitterend

om je hoofdje tegen te leggen en te luisteren ;)

geniet ervan!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#550 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:09

Leuk zeg :) En tbegint echt wel te korten hé :)
Denk dat iedereen hier even benieuwd is naar die eerste KS-baby ;)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#551 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:10

De namen hou ik nog even voor mezelf. :p
Ik ben 5 november uitgerekend Bibie.

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#552 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:11

spannend he :LOL:

veel succes met de laatste loodjes :)

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#553 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:20

Het begint te korten hé aan het buikje te zien, het wordt dus waarschijnlijk een Schorpioentje of een Boogschutter !
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#554 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:26

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#555 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:32

:duim: :duim: