Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#556 Geplaatst 31 augustus 2009 - 12:40

Roosje zei:

het wordt dus waarschijnlijk een Schorpioentje of een Boogschutter !

Ik denk eerder weegschaal of schorpioen. ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_bianca7607_*
Guest_bianca7607_*

#557 Geplaatst 31 augustus 2009 - 14:39

super zeg.tis geweldig zo,n klein wondertje.geniet ervan . :d

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#558 Geplaatst 31 augustus 2009 - 14:42

Hopelijk een schorpioentje, dat zijn de goeie! :ha (ik mag dat zeggen, ben er zelf een. :) )
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#559 Geplaatst 31 augustus 2009 - 16:06

Hele mooie buik :thumb:
Geplaatste afbeelding

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#560 Geplaatst 31 augustus 2009 - 16:12

Super!
Ikzelf ben van mijn dochtertje bevallen op 31 weken met een spoedkeizersnede. Onze uk woog maar 1.5 kg! Ondertussen loopt zij hier als een achtienmaandertje het ganse huis onveilig te maken ;)

Bewerkt door Heidiken, 31 augustus 2009 - 16:13.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#561 Geplaatst 31 augustus 2009 - 16:22

Dat gaat snel vooruit!

Die draagdoeken lijken mij heel leuk.
Daarvoor zou ik nu wel een baby'tje willen. :ha

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#562 Geplaatst 31 augustus 2009 - 16:34

Je mag zeggen wat je wil maar vind zwangere vrouwen altijd mooi, ben jaloers zeg maar, dat kleine ongeboren wezentje dat groeit in je buik, ieder stompje of trapje dat je voelt, hmmm, wat kan het leven toch mooi zijn. :dancer:
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#563 Geplaatst 31 augustus 2009 - 16:38

Een prachtig buikje! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Succes met de laatste loodjes, binnenkort een wolk van een meisje in je armen. :heart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#564 Geplaatst 31 augustus 2009 - 16:48

:goofy: Wauw wat een buik, succes met de bevalling :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#565 Geplaatst 31 augustus 2009 - 17:15

Heidiken zei:

Super!
Ikzelf ben van mijn dochtertje bevallen op 31 weken met een spoedkeizersnede. Onze uk woog maar 1.5 kg! Ondertussen loopt zij hier als een achtienmaandertje het ganse huis onveilig te maken ;)

Brrr, van mij mag ze toch nog even blijven zitten hoor..
Ik begin zelfs wat in paniek te geraken omdat ik denk dat niet alles op tijd zal klaar zijn.

Ik realiseer me net dat ik nog achter een erkenningsformulier moet gaan (daar wij niet getrouwd zijn). Dat moet dus ook nog gebeuren. Nog zoveel te doen en nog zo weinig tijd! :help:

Bewerkt door elixeryen, 31 augustus 2009 - 17:15.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#566 Geplaatst 31 augustus 2009 - 17:40

Amai..dat begint inderdaad te korten! Kalm blijven en rustig alles in orde maken... :d ..alhoewel dat natuurlijk gemakkelijk gezegd is hé.. :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#567 Geplaatst 31 augustus 2009 - 18:01

Het begint inderdaad te korten, spannend :)
Panikeren over niet genoeg tijd is toch niet nodig, het is nu ook niet alsof je niks meer kan doen en kopen eens ze geboren is he, desnoods slaapt ze toch gewoon eerst een maand bij jullie in de kamer ofzo?
Enne de naam, mogen we niet stemmen nee? :x

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#568 Geplaatst 31 augustus 2009 - 18:16

MissKitty zei:

Het begint inderdaad te korten, spannend :)
Panikeren over niet genoeg tijd is toch niet nodig, het is nu ook niet alsof je niks meer kan doen en kopen eens ze geboren is he, desnoods slaapt ze toch gewoon eerst een maand bij jullie in de kamer ofzo?
Enne de naam, mogen we niet stemmen nee? :x

Onze kamer is ook nog niet af. :lachen:
Mijn vriend moet  nog kasten maken (ik ben benieuwd of dat wat zal lukken. :x ) want die moeten helemaal op maat gemaakt worden en ik heb een aantal eisen.
Het is niet zozeer over het kamertje dat ik panikeer maar over de doopkaarten en doopsuiker. Als ze veel te vroeg geboren wordt zit ik wel met een probleem. :a

Oh, de naam mogen jullie eigenlijk wel weten. Ik vertel het toch al aan iedereen :ha
Het wordt Layna of Nayra. Ik wou liever Naïra maar dan zullen de meeste mensen "Naiera" zeggen ipv "Najra" Daar heb ik ook geen zin in. Mijn eigen naam wordt ook altijd verkeerd uitgesproken omdat ik 2 puntjes heb op mijn naam alleen omdat het mooier oogt volgens m'n ouders. ;)
De naam die sinds kort niet meer in aanraking komt was Aylinn. Die doet me echt wat teveel aan Aynoa denken.
Nayra is specialer maar Layna bekt beter vind ik. Wat het uiteindelijk zal worden is ook voor ons nog een vraagteken. ;)

Iedereen zal denken dat we er een kat bij hebben als ze de naam horen vermoed ik. :louche: :ha

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#569 Geplaatst 31 augustus 2009 - 18:20

mooie namen zeg , kben benieuwd wat het gaat worden
en fijn dat we dat allemaal mogen weten , we wisten dat het een meisje ging worden en nu ook bijna de naam :)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#570 Geplaatst 31 augustus 2009 - 18:51

En heb je ook een naam voor als het plots toch een jongetje blijkt te zijn? :LOL: