Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#571 Geplaatst 31 augustus 2009 - 19:00

Dat begint mooi te vorderen, 2 maanden zijn snel voorbij. En de laatste maand kan ook zoals wij hier zeggen de laatste dag zijn.  :thumb:  

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#572 Geplaatst 31 augustus 2009 - 19:13

MissKitty zei:

En heb je ook een naam voor als het plots toch een jongetje blijkt te zijn? :LOL:

Ja, jongen was al lang beslist. ;)

Geplaatste afbeelding

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#573 Geplaatst 01 september 2009 - 08:45

Mooie namen hoor :) Ben benieuwd de welke het word :LOL:
Gisteren nog een geboortekaartje gekregen en dit kleine ventje is geboren met de naam SENNE :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#574 Geplaatst 01 september 2009 - 10:22

MissKitty zei:

Het begint inderdaad te korten, spannend :)
Panikeren over niet genoeg tijd is toch niet nodig, het is nu ook niet alsof je niks meer kan doen en kopen eens ze geboren is he, desnoods slaapt ze toch gewoon eerst een maand bij jullie in de kamer ofzo?
Enne de naam, mogen we niet stemmen nee? :x

Vrienden van ons zijn ook net bevallen van een jongetje en daar had de vroedvrouw en Kind en Gezin aangeraden om de baby de eerste tijd om de kamer te leggen om hem beter op te volgen en ivm wiegedood. Ze geeft ook borstvoeding dus is het eens zo handig. Je maakt na je bevalling een hormoon aan waardoor je sneller terug in slaap valt en je slaapkwaliteit ook veel beter is.
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#575 Geplaatst 01 september 2009 - 10:30

elixeryen zei:

Brrr, van mij mag ze toch nog even blijven zitten hoor..
Ik begin zelfs wat in paniek te geraken omdat ik denk dat niet alles op tijd zal klaar zijn.

Ik realiseer me net dat ik nog achter een erkenningsformulier moet gaan (daar wij niet getrouwd zijn). Dat moet dus ook nog gebeuren. Nog zoveel te doen en nog zo weinig tijd! :help:

Erkennen kan ook NA de geboorte. Heb je je kraamgeld al aangevraagd? Dat kan uitbetaald worden vanaf 2 maanden voor je bevallingsdatum. Dat is toch een serieus bedrag voor een eerste kindje hoor, kan je al veel mee doen.
Als je baby erkend is, kan je vriend het recht op kinderbijslag openen, anders moet jij het doen op basis van jouw tewerkstelling (sorry beroepsmisvorming :ha )

Bewerkt door Jess, 01 september 2009 - 10:33.

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#576 Geplaatst 01 september 2009 - 15:12

Leuke namen hebben jullie gekozen.

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#577 Geplaatst 01 september 2009 - 18:35

Jess zei:

e maakt na je bevalling een hormoon aan waardoor je sneller terug in slaap valt en je slaapkwaliteit ook veel beter is.
Ik hoop dat dat ook voor mij geldt. 8)

Jess zei:

Erkennen kan ook NA de geboorte. Heb je je kraamgeld al aangevraagd? Dat kan uitbetaald worden vanaf 2 maanden voor je bevallingsdatum. Dat is toch een serieus bedrag voor een eerste kindje hoor, kan je al veel mee doen.
Als je baby erkend is, kan je vriend het recht op kinderbijslag openen, anders moet jij het doen op basis van jouw tewerkstelling (sorry beroepsmisvorming :ha )

Oh, tijd zat dan. :twisted:
Het kraamgeld heb ik nog niet aangevraagd. Ik heb gisteren wat info opgezocht en ik wil dit wel één dezer dagen doen.
Ik werk niet. Is het dan niet beter dat mijn vriend de baby erkend voor ze geboren wordt? En dan is dat ook al in orde. Hoef ik me daar niet meer druk om te maken. :a

Hier is de 30 weken echo trouwens. De tweede echo is het duidelijkst. Daar kan je ook haar pinokkioneus(je?) zien. :lachen:
30weken echo.jpg

Bewerkt door elixeryen, 01 september 2009 - 18:57.

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#578 Geplaatst 01 september 2009 - 18:40

Wow , zo mooi!!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#579 Geplaatst 01 september 2009 - 18:52

Ze is toch al zo groot hé! :) Spannend !

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#580 Geplaatst 01 september 2009 - 18:53

Ik zie het Pinokkioneusje!! :dans: :dans:
:lachen: Dat zal heus wel meevallen hoor! :)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#581 Geplaatst 01 september 2009 - 19:10

Och wat een schatje is het nu al :hug:

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#582 Geplaatst 01 september 2009 - 19:22

Dat schiet goed op daar zeg!
Je bent zo'n mooi moedertje in spè en een meisje???
Wow fantastisch en de namen zijn navenant.
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#583 Geplaatst 01 september 2009 - 19:33

Tgaat vooruit :)

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#584 Geplaatst 01 september 2009 - 19:47

het begint te korten he voor jou!
Je bent heus nog niet te laat voor alles hoor, mijn zus kan elke dag bevallen nu en ze moet nog steeds vanalles doen of ze denk te het. Enveloppes schrijven, de geboortekaarten moet ze niet aan denken die doe ik, doopsuikers maken, omdat het zo warm was wilde ze niet eerde maken om het smelten te voorkomen.. Je hebt mooie namen gekozen, niet alledaags en das net leuk en ook niet die klassieker die iedereen tegenwoordig neemt. Heb je trouwens al een geboortekaartje, anders wil ik je gerust helpen hiermee...pm maar ;)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#585 Geplaatst 01 september 2009 - 19:49

Het wordt gewoon een supermooi meisje. ;)

Geplaatste afbeelding