Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#586 Geplaatst 01 september 2009 - 20:37

Leuk, je ziet echt een klein mensje

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#587 Geplaatst 01 september 2009 - 20:57

Ga je niet zo een 3D foto (of wat het ook juist mag zijn) laten maken? Ik vind dat altijd erg mooi en dan ben je ook direkt zeker wat betreft dat neusje :LOL:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#588 Geplaatst 02 september 2009 - 06:34

het begint al flink te korten hé :d
je hebt mooie namen gekozen !

Bewerkt door linda, 02 september 2009 - 06:34.

Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#589 Geplaatst 02 september 2009 - 07:22

Karolientje zei:

Hopelijk een schorpioentje, dat zijn de goeie! :ha (ik mag dat zeggen, ben er zelf een. :) )

ik hoop dat ook :lachen: :lachen: , en da zijn idd de goeie ;) maar met een karaktertje :twisted:

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#590 Geplaatst 02 september 2009 - 08:23

elixeryen zei:

Ik hoop dat dat ook voor mij geldt. 8)

Oh, tijd zat dan. :twisted:
Het kraamgeld heb ik nog niet aangevraagd. Ik heb gisteren wat info opgezocht en ik wil dit wel één dezer dagen doen.
Ik werk niet. Is het dan niet beter dat mijn vriend de baby erkend voor ze geboren wordt? En dan is dat ook al in orde. Hoef ik me daar niet meer druk om te maken. :a

Hier is de 30 weken echo trouwens. De tweede echo is het duidelijkst. Daar kan je ook haar pinokkioneus(je?) zien. :lachen:
Bijlage monthly_09_2009/post-42-1351068483,4055.jpg

Het kraamgeld is heel eenvoudig aan te vragen. Als je vriend de baby heeft erkend voor de bevalling kan hij dat ook doen, ook omdat jullie samenwonen hè.
Je moet gewoon een papier vragen aan ZIJN kas voor kinderbijslag (ofwel op zijn personeelsdienst), dat invullen en het onderste stuk door de dokter laten invullen, en opsturen. That's it. Dan maken ze een dossiertje aan en even later krijg je een brief. Je moet wel een rekeningnummer geven, ofwel op JOUW naam, ofwel op naam van jullie beiden. Daarvoor moet je op de bank een document laten invullen. Kinderbijslag wordt alleen in handen van de mama betaald.

Als je nog iets wil weten van dat gedoe, vraag maar rustig hoor.

Jullie gaan echt goede ouders worden!!!

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#591 Geplaatst 02 september 2009 - 08:40

PROFICIAT!!! Geweldig gewoon, een kleintje....
Veel genot ervan!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#592 Geplaatst 02 september 2009 - 10:09

Bedankt voor het aanbod Charlene. Maar ik heb een stijl in mijn gedachten dat getekend is. Mijn zus komt vandaag en zij kan erg goed tekenen. Ik ga aan haar vragen of zij het ziet zitten om het kaartje te tekenen. (Ik ben er aleen wel wat laat bij.. :oops: ) Mijn papa kan het dan drukklaar maken.
Ik heb echt al nachtmerries gehad over doopsuiker, de kaarten etc.. :gek: Morgen komt de oma in spé en gaan we samen eens overlopen wat ik allemaal zou kunnen doen voor doopsuiker. Ik heb al ontzettend leuke dingen gezien maar ik wil het ook niet te duur maken. Het mag gerust wel wat kosten als het iets is dat ik mooi vind, maar ik hou er wel rekening mee dat veel mensen het gewoon de vuilnisbak ingooien en dat is wel wat zonde van het geld. ;)

@ MissKitty: Een 3D echo laten we niet doen. Ik vind het echt wel mooi, maar voor mij hoeft het niet echt. De kleine zal toch nog zoveel veranderen en wie weet wordt ze wel geboren met een mini-neus. :lachen:  Hoe ze er precies zal uitzien zal ik pas rond 5 november weten. Spannend!
Soit, het belangrijkste is natuurlijk dat het een gezonde & lieve baby is!

Het kraamgeld en dergelijke wil ik dan toch echt al in orde hebben voor de baby er is. Ik heb gisteren aan mijn vriend gezegd dat hij maar wat info moet vragen op z'n werk. Hij moet het zelf wat uitdokteren want met zo'n vragen komen werknemers altijd naar hem. :catscratchhead :ha
Ik hoop het; dat we goede ouders worden. ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#593 Geplaatst 02 september 2009 - 10:25

elixeryen zei:

@ MissKitty: Een 3D echo laten we niet doen. Ik vind het echt wel mooi, maar voor mij hoeft het niet echt. De kleine zal toch nog zoveel veranderen en wie weet wordt ze wel geboren met een mini-neus. :lachen: Hoe ze er precies zal uitzien zal ik pas rond 5 november weten. Spannend!

Uiteraard is dat wat echt belangrijk is ja, al de rest is bijzaak :)
Overigens nu ik er aan terugdenk, een vriendin had ook zo een 3D foto laten maken en hoe mooi dat ook was, toch had de baby daar maar een heel erg grote neus op vond ik en toen die geboren werd bleek het toch een normale neus dus of zo een foto per sé gerust zou gesteld hebben is dan nog maar de vraag :ha

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#594 Geplaatst 02 september 2009 - 12:53

Mooie namen... :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#595 Geplaatst 02 september 2009 - 14:09

leuke echo's :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#596 Geplaatst 02 september 2009 - 18:09

;)

elixeryen zei:

Bedankt voor het aanbod Charlene. Maar ik heb een stijl in mijn gedachten dat getekend is. Mijn zus komt vandaag en zij kan erg goed tekenen. Ik ga aan haar vragen of zij het ziet zitten om het kaartje te tekenen. (Ik ben er aleen wel wat laat bij.. :oops: ) Mijn papa kan het dan drukklaar maken.
Ik heb echt al nachtmerries gehad over doopsuiker, de kaarten etc.. :gek: Morgen komt de oma in spé en gaan we samen eens overlopen wat ik allemaal zou kunnen doen voor doopsuiker. Ik heb al ontzettend leuke dingen gezien maar ik wil het ook niet te duur maken. Het mag gerust wel wat kosten als het iets is dat ik mooi vind, maar ik hou er wel rekening mee dat veel mensen het gewoon de vuilnisbak ingooien en dat is wel wat zonde van het geld. ;)

@ MissKitty: Een 3D echo laten we niet doen. Ik vind het echt wel mooi, maar voor mij hoeft het niet echt. De kleine zal toch nog zoveel veranderen en wie weet wordt ze wel geboren met een mini-neus. :lachen: Hoe ze er precies zal uitzien zal ik pas rond 5 november weten. Spannend!

Het kraamgeld en dergelijke wil ik dan toch echt al in orde hebben voor de baby er is. Ik heb gisteren aan mijn vriend gezegd dat hij maar wat info moet vragen op z'n werk. Hij moet het zelf wat uitdokteren want met zo'n vragen komen werknemers altijd naar hem. :catscratchhead :ha
Ik hoop het; dat we goede ouders worden. ;)

in de macro hebben ze leuke en goedkope doopsuikers, mijn zus heeft ze ook daar gaan halen, tenige nadeel is dat je zelf in elkaar moet knutselen, maar ze zien er wel tof uit, het zijn simpele doosje vierkant en rechtopstaand met babyhandjes op, idd omdat ze het soms weggooien he.
Natuurlijk als je zus je een handje kan helpen is dat ook heel leuk, ik doe dat ook he ;) , als je problemen hebt met de opmaak of zo roep maar ;)
veel succes met alles alvast!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#597 Geplaatst 04 september 2009 - 00:19

In de Makro heb ik nog niet gekeken.
Morgen ga ik eens naar een doopsuikerwinkel om daar eens rond te kijken. Ik heb iets moois gezien op de site maar er waren niet zoveel foto's. Mijn vriend vond het natuurlijk niet zo super.
Soit, wie weet kom ik daar wel iets tegen dat ik ongelooflijk mooi vind!  :twisted: Je ziet toch vaak dezelfde dingen en die wil ik liever niet. :a

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#598 Geplaatst 04 september 2009 - 16:44

Er zijn mensen die ook snoepjes gebruiken ipv doopsuiker...  

Spannend daar hé bij jou!  :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#599 Geplaatst 04 september 2009 - 17:03

Spannend allemaal! Mooie namen!

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#600 Geplaatst 11 september 2009 - 11:31

Voor de kindjes wordt het snoep.
Ik heb besloten om traditioneel te gaan en voor de volwassenen wordt het toch doopsuiker. Ik heb nogthans echt leuke dingen gezien, maar ik (als chocolade freak 8) ) kan er niet aan weerstaan om toch doopsuiker te kopen. :ha
We zijn zo goed als zeker wat het wordt. Voor de kindjes hebben we leuke pennetjes en daaraan komt een zakje met snoep. Het kind in m'n vriend kwam helemaal naar boven want hij moet en zal ook zo'n pennetje nemen. :lachen:
Helaas waren niet alle pennetjes in stock. Ik wou een schildpad en een krab maar het is een schildpad en een haai geworden. De krab hadden ze niet meer. Ik vind ze echt ongelooflijk schattig!! Hopelijk gaan de kindjes er blij mee zijn. :a
De haai ziet er trouwens echt lief uit. Ik ben zelf helemaal niet haai-minded en vind die dieren echt eng. :ha

Voor de volwassenen worden het hoogst waarschijnlijk vilten kroontjes gevuld met doopsuiker. We gaan zowel gewone als gepersonaliseerd doopsuiker geven. Kost natuurlijk een pak meer, maar ik vind dat wel specialer. :)
Ik weet alleen nog niet goed hoeveel ik moet bestellen. Doopsuiker alleen kan je makkelijk nog eens kopen maar de kroontjes kan je natuurlijk niet overal vinden.

Gisteren is mijn speeltapijt toegekomen. :dancer: Ik heb het weer weggeborgen want de katten toonden veel interesse en Aaron zat er al op. :ha Alsof ze zelf geen speelgoed hebben.. :wi Het tapijt is roze en bloemig! Zelfs ik vind het wat aan de knalle kant maar ik vond het zodanig leuk dat ik het echt niet kon laten liggen. Mijn vriend gaf me zelfs nog een duwtje in de rug en wou het zelf zo graag hebben. Terwijl hij wel tegen iedereen de 'slachtoffer' uithangt dat ik roze spullen koop. :gek: Mannen hé..
Dit is het:
Geplaatste afbeelding
Knal hé!? :ha
Ze hadden nog een ander speeltapijt in het groen/blauw maar ik vond het tapijt zelf minder leuk. In het midden lag de baby precies wat hoger en dat stoorde me wat.

Bij de bestelling zat er ook nog een leuke Dushi knuffel; Rabbit:
Geplaatste afbeelding
Die kon ik ook niet laten liggen want ik vind het een ontzettend leuke knuffel en ben verzot op kikkerprinsjes. ;)

Zondag ga ik naar m'n zus om te kijken hoe het kaartje ervoor staat. Ik ben ongelooflijk benieuwd wat het uiteindelijke resultaat zal zijn!
Zondag ga ik ook naar een winkel waar ze zowel Dushi spulletjes hebben als Lilliputiens spullen (de speelmat is van Lilliputiens) want ik heb besloten dat ik die speeltjes liever wil dan degene die nu op mijn lijst staan. :oops:
Misschien alleen een beetje vreemd dat ik dan 2 lijsten heb? Soit, nu ik al die leuke speeltjes gezien heb wil ik die veel liever dan hetgene wat ze in die ene winkel aanbieden. Mama's wil is wet, toch? :a

Geplaatste afbeelding