Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#601 Geplaatst 11 september 2009 - 11:37

Liliputiens is leuk he! Ik koop voor mijn metekindje eigenlijk bijna alleen dat speelgoed, ze speelt er supergraag mee en het is ook educatief speelgoed. Het is wel duur en ze is er een beetje uit aan het groeien, maar haar ouders willen toch drie kinderen (nummer 2 is onderweg, wordt in november geboren) dus haar broertjes en zusjes kunnen er nog mee spelen. Het is echt heel goede kwaliteit!

Metekind heeft van mij een heel grote knuffel gekregen (giraf), boederij, pluche blokken, dokterstas, hm en nog dingen geloof ik maar kom er nu niet op.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#602 Geplaatst 11 september 2009 - 14:28

Ziet er al heel leuk uit. :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#603 Geplaatst 11 september 2009 - 16:06

Tof! :LOL:

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#604 Geplaatst 11 september 2009 - 16:15

mooie namen :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#605 Geplaatst 11 september 2009 - 17:36

Smitten Kitten zei:

Liliputiens is leuk he! Ik koop voor mijn metekindje eigenlijk bijna alleen dat speelgoed, ze speelt er supergraag mee en het is ook educatief speelgoed. Het is wel duur en ze is er een beetje uit aan het groeien, maar haar ouders willen toch drie kinderen (nummer 2 is onderweg, wordt in november geboren) dus haar broertjes en zusjes kunnen er nog mee spelen. Het is echt heel goede kwaliteit!

Metekind heeft van mij een heel grote knuffel gekregen (giraf), boederij, pluche blokken, dokterstas, hm en nog dingen geloof ik maar kom er nu niet op.

Jij verwent je metekindje wel. 8)
Het is inderdaad wel wat duurder, maar het ziet er zo ongelooflijk leuk uit en als het echt goede kwaliteit is, geef ik liever wat meer uit. Ik wil nl. ook wel meer dan één kindje dus moet het wel lang(er) meegaan. ;)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#606 Geplaatst 11 september 2009 - 19:41

elixeryen zei:

Jij verwent je metekindje wel. 8)
Het is inderdaad wel wat duurder, maar het ziet er zo ongelooflijk leuk uit en als het echt goede kwaliteit is, geef ik liever wat meer uit. Ik wil nl. ook wel meer dan één kindje dus moet het wel lang(er) meegaan. ;)

Dat moet ook zo als meter he ;)

Die dokterstas is trouwens echt een aanrader, daar heeft ze echt superveel mee gespeeld! Het leuke aan Liliputiens is ook dat ze er eigenlijk heel lang kunnen mee spelen. Als echt klein babietjes als ze beetje bezig zijn met texturen te leren kennen en dingen leren vastpakken enz en dan later kunnen ze er nog mee spelen als ze de betekenis van de voorwerpen snappen. De dokterstas is bv leuk om een kindje spelenderwijs te laten wennen aan doktersbezoekjes.

En ja, het ziet er gewoon ook echt heel mooi en kleurrijk uit vind ik.

Voor mijn neefje dat nu op komst is ga ik oa zo'n piepend rammelaartje kopen (staafje van pluche met een dierenkopje op). Die vind ik ook echt heel schattig, maar pas ontdekt toen mijn metekindje er te groot voor was.

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#607 Geplaatst 11 september 2009 - 22:39

WATeeen mooi roos speeltapijt, en hoe gaat het met jou en dat kleine meisje .Hopelijk verloopt alles vlotjes en heb je niet teveel last van je zwangerschap. :) :) :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

AvalonRadio
AvalonRadio
  • 214 berichten
  • 1 katten

#608 Geplaatst 12 september 2009 - 18:56

Mooi speelkleed zeg!! en wat een leuke echo's.
wij hadden die 3d echo wel laten maken en een dvd ervan met film.
Maar idd het is aardig duur en je kijkt het misschien nog een paar keer.

Maar het grappige is dat de echomevr tegen ons zei dat Beau een kloon van zijn vader was. Kon ze al zien via de 3decho hahaha

Maar ze heeft wel gelijk gehad, want Beau lijkt heel veel op zijn vader :d

Trouwens, super dat jullie kraamgeld krijgen zeg!! Ik had ff gegoogled wat dat precies was, maar das aardig wat geld zoooooooooooo
In Nederland krijgen we zoiets niet pffffffffffff.

Ga toch maar in belgie wonen denk ik hahahahaha :goofy: :x
Groetjes Ron & Angelique

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#609 Geplaatst 13 september 2009 - 09:50

heb je voor de opmaak van het doopsuiker al eens in de AVA gekeken?

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#610 Geplaatst 13 september 2009 - 10:16

Héél tof allemaal Gaëtane! :thumb: :flower:
Geplaatste afbeelding

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#611 Geplaatst 13 september 2009 - 11:42

twee geboortelijsten is niet zo vreemd hoor, de vriendin van mijn zus had wel vier verschillende winkels als suggestie, hema, c en a, dreamland en dan nog een pamperrekening, zo weet je tenminste of het ook ok is als je zoiets gaat halen :LOL:
En heb je al buikfoto's gaetäne? Die van je laatste 6a7 maand zo dat zijn de mooiste, ik heb er al verschillende moeten fotograferen, kan bijna al het verschil zien aan die buik of het een meisje of jongen wordt 8)
De tofste foto's waren die van twee zwangere buiken samen met maar drie weken verschil, men zus en haar beste vriendin, ondertussen is haar vriendin bevallen, maar mijn zussie wacht elke dag nu geduldig af, ze is al over tijd nu, twordt spannend! Ik wil men metekindje nu ook wel onderhand ns gaan ontmoeten hihi...!

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#612 Geplaatst 13 september 2009 - 13:52

Ik zie dit topic nu pas.... :oops: Proficiat en je ziet er geweldig uit!!!

Leuk ook die echo's....ik blijf het volgen hier nu!! :LOL:
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#613 Geplaatst 13 september 2009 - 15:21

Hele mooie speciale namen, het moeten niet altijd de gewone namen zijn.
In de ava vind je ook vanalles om je doopsuiker samen te stellen, de suikerbonen hebben ze ook. Ik vind het altijd fijner als je dat zelf in mekaar kan knutselen, met mooie linten en zo. Voor de kids is zo'n smarties modelletjes van suikerbonen ook heel lekker, maar je kan ook gaan voor echte snoep met een speeltje aan of een pen....
Er zijn zoveel ideeën. :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#614 Geplaatst 13 september 2009 - 22:09

In de Ava ben ik inderdaad al gaan kijken maar die dingen zie je overal dus wil ik die niet. :oops:
Ik heb besloten om een lijst te leggen en een pamperrekening aan te leggen. Zo kan ik zelf kiezen welk speelgoed ik wil. 8) De winkel waar ik vandaag ben gaan kijken had niet enorm veel keuze en de cadeau's kan je ook niet online bekijken.

@ Charlene: Ik zal binnenkort nog eens buikfoto's maken. ;)
Hopelijk moet je niet te lang meer wachten eer je je metekindje zal zien!

Geplaatste afbeelding

Guest_Paulientje_*
Guest_Paulientje_*

#615 Geplaatst 13 september 2009 - 22:23

In de Ava heb je inderdaad een ruime keuze.