Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#616 Geplaatst 13 september 2009 - 22:59

Als je doopsuiker neemt, hou dan zeker wat apart. Ik heb als klein kindje nog de doopsuiker van bij mijn geboorte kunnen snoepen. Was wel speciaal :)

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#617 Geplaatst 27 september 2009 - 13:00

hoe gaat het nu met je ?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#618 Geplaatst 28 september 2009 - 10:43

Oei sorry, het is hier wat hectisch geweest de laatste tijd.. De kittens die verhuist zijn, de kinderkamer die nog steeds niet in orde is,  etc.
Dat doet me er aan denken dat ik nog geen nieuwe buikfoto genomen heb. Maar die komt eraan, beloofd. ;)
Vorige week donderdag heb ik nog een echo gekregen en alles gaat goed met ons ukje. Helaas hebben we geen foto meegekregen daar haar armpje steeds in de weg lag.. :( Binnen anderhalve week moet ik al terug en hopelijk krijg ik dan wel weer een foto mee. ;)
Ze weegt trouwens al 2,2kg!
Haar neus leek op de echo toch niet ontzettend groot. :lachen:

Met mij gaat het goed, al verga ik soms echt van de rugpijn. Gelukkig helpt vriendlief dan wat mee in het huishouden. Gisteren heeft hij zelfs uit zichzelf gestofzuigd. Stofzuigen neemt hij af en toe wel van mij over maar alleen als ik het hem vraag. ;) Hij wist dat m'n rug weer erg pijn deed dus stelde hij zelf voor om te stofzuigen. Daarbij heeft hij nog de afwas gedaan en mocht ik gewoon boven wat rusten. :a
Ik was gisteren ongelooflijk moe en ben een uurtje in slaap gevallen - met Aynoa in de armen natuurlijk. ;) Dat poesje is echt ongelooflijk aanhankelijk.

Deze avond gaan we naar een infosessie over de bevalling zelf. Ik ben erg benieuwd en ik hoop dat we het verloskwartier te zien krijgen.
Woensdag hebben we een afspraak om nog een geboortelijst in een winkel te leggen. Ze hebben daar een leuk gamma van Lilliputiens dus zal ik me eens laten gaan. :x

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#619 Geplaatst 28 september 2009 - 10:49

Da's lief van je ventje dat hij wil stofzuigen. Als zwangere vrouw mag je ook eens wat voordelen hebben he: rusten als je zin hebt,...

Geplaatste afbeelding

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#620 Geplaatst 28 september 2009 - 11:48

:b PROFICIAT! :b

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#621 Geplaatst 28 september 2009 - 15:05

Amai attente vriend ;)

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#622 Geplaatst 28 september 2009 - 20:14

het kort goed af, zoals wij hier zeggen laatste maand = laatste dag. :)

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#623 Geplaatst 30 september 2009 - 09:45

:LOL: haha goed opgeleerd :LOL:
Ik zou kunnen fluiten naar zo een zorgzame echtgenoot :knuppel:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#624 Geplaatst 02 oktober 2009 - 10:36

Hier eindelijk wat nieuwe foto's van de bolle buik.
35 weken! Ik vind dat de buik in het echt wat dikker lijkt maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe ons ukje ligt. ;)
(rechts onderaan zien jullie Amira)
35weken.jpg
35weken2.jpg
35weken3.jpg
Gisteren in het midden van de nacht opgestaan door een helse pijn in de buik. Ik heb echt geen idee wat het was maar het voelde alsof ik een enorme kramp had die niet weg wou gaan. De dag erna voelde ik die nog steeds en ik heb me quasi een hele dag in de zetel gelegd met een warmwaterkruik op me. :oops: Dat hielp gelukkig wat.
De poezels vonden het fantastisch dat ik zo loom was want de ene na de andere kwam me vergezellen. Aynoa moest natuurlijk op de kruik liggen. Typisch.. :lachen:
Vandaag voel ik er niets meer van.

De 8ste moet ik nogmaals naar de gyn en ik ga het toch eens vermelden.

Het kort echt zeg! Mijn nicht is op 36 weken bevallen en ik hou in m'n achterhoofd dat ze eigenlijk ieder moment kan komen. Dit weekend maak ik de valies zodat die ook al klaar staat.
Hoe dan ook, ze mag nog even wachten hoor. ;) Het kaartje is nog niet klaar en ik wacht nog steeds op de bestelling van de kroontjes waar de doopsuiker in komt.

Bewerkt door elixeryen, 02 oktober 2009 - 10:37.

Geplaatste afbeelding

Guest_Minoushke_*
Guest_Minoushke_*

#625 Geplaatst 02 oktober 2009 - 10:48

Volgens mij heb je last van voorweeën :d . Ik heb van de oudste hier 3-4 weken daarvan last gehad dus dochterlief kan nog wel even blijven zitten hoor! Voorweeën betekent wel dat er misschien opening aan het komen is maar dat is ook niet echt een probleem want ik heb 3-4 weken met 4cm opening gelopen. Ik was ook zo bezorgd om te denken dat zoonlief er ieder moment kon uitrollen maar ik heb nog serieus mogen persen :d

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#626 Geplaatst 02 oktober 2009 - 10:56

helse pijn zeg je , jaja voorweeen ,
ik vind ook wel dat je beebje ferm gezakt is
voorzichtig he
weeen zijn de hel :o , ik lag neer en voelde dat ik flauw ging van de pijn
maar eens eruit en alles is vergeten , hoe raar het ook is
ik vond dat eigenlijk wel cool se , de bevalling , dat zou ik graag nog eens willen meemaken :love3:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#627 Geplaatst 02 oktober 2009 - 11:03

Ik dacht ook eerst aan voorweeën, maar dat kan toch niet zo lang duren? Die pijn ging echt niet zo snel over.
Soit, ik had me voorgenomen om eens te gaan of bellen naar de gyn als ik er vandaag nog last van had.  Maar tot nu toe nog geen pijn gehad. :cheer:

Geplaatste afbeelding

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#628 Geplaatst 02 oktober 2009 - 11:08

kitten zei:

ik vind ook wel dat je beebje ferm gezakt is
voorzichtig he
weeen zijn de hel :o , ik lag neer en voelde dat ik flauw ging van de pijn
maar eens eruit en alles is vergeten

Ik vind idd ook dat ze al goed laag begint te zitten ;)
Hier net hetzelfde als bij Kitten...die weeën waren ook bij mij de hel, maar eens je je kleine wondertje in je armen kan houden ben je de pijn alweer (bijna) vergeten. De bevalling op zich vond ik belange niet zo pijnlijk dan die verdomde weeën. Nochtans hangt het van persoon tot persoon af hé, want op de afdeling lag een jeugdvriendin haar zus toen ik bevallen was van Steffie, en die zei me toen dat het voor haar "een tas koffie drinken" was :trance:

Guest_Minoushke_*
Guest_Minoushke_*

#629 Geplaatst 02 oktober 2009 - 11:10

elixeryen zei:

Ik dacht ook eerst aan voorweeën, maar dat kan toch niet zo lang duren? Die pijn ging echt niet zo snel over.

Ik heb vaak nachten aan een stuk rondgelopen van last van voorweeën... Dat kan écht wel lang duren hoor :)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#630 Geplaatst 02 oktober 2009 - 11:17

Het begint inderdaad fijn op te korten!! Zo leuk hè, ben dol op baby's... Begin er ook zin in te krijgen, dus vertel maar alles na de bevalling hè!
Geplaatste afbeelding