Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#676 Geplaatst 13 oktober 2009 - 14:41

jaja, het einde begint in zicht te komen.

Ik kijk er al naar uit :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#677 Geplaatst 13 oktober 2009 - 14:48

:LOL: :LOL: :LOL:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#678 Geplaatst 13 oktober 2009 - 15:00

Lies zei:

Ik kijk er al naar uit :)

:lachen: Dat vind ik wel grappig. :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#679 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:21

Mooi buikje hoor je ziet er super uit, en wat een leuke echo foto's!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#680 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:23

Nu wordt het buikje wel echt rond hoor, heb je er niet te veel last van ?
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#681 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:44

Zoo mooi buik zeg ,het wordt nu aftellen zeg,heb je verder geen last meer van steken in je buik ,spannend hoor ,ben zo benieuwd ,heb je trouwens als foto's van het kamertje of heb ik die ergens gemist ,of hou je dat geheim nog..
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#682 Geplaatst 13 oktober 2009 - 17:56

brithany zei:

Zoo mooi buik zeg ,het wordt nu aftellen zeg,heb je verder geen last meer van steken in je buik ,spannend hoor ,ben zo benieuwd ,heb je trouwens als foto's van het kamertje of heb ik die ergens gemist ,of hou je dat geheim nog..

Steken krijg ik soms nog maar de gyn zegt dat ik mij daar geen zorgen over moet maken. Tenzij ik er de hele tijd na elkaar krijg of ze te lang aanhouden. Dat is tot nu toe nog niet het geval geweest.

Foto's van de kamer heb ik nog niet gepost omdat het belange nog niet af is. :lachen:
Ik vermoed dat ze eerst even bij ons zal moeten slapen. Ik denk alleen niet dat de 4potige lieverdjes hier akkoord mee zullen zijn. ;)
De kamerdeur zal dan immers toe gaan. Baby & katten samen vertrouw ik niet. En al helemaal niet als het mijn katten zijn. Die doen namelijk niets liever dan op je gaan liggen. Niet alleen op je lichaam zelf maar ook op je hoofd. :ha
Dat wil ik toch niet riskeren als de baby bij ons slaapt..

De vloer moet  nog (deels) gedaan worden, dan nog geschuurd worden en dan behandeld worden met een vernislaag. Daarna moeten we de muren nog schilderen.
We hebben alles al gekocht en de verf is toch niet dat wat we in gedachten hadden. Ik hoop dat het op de muren mooier oogt dan hoe het er nu uitziet in de pot. :ha

We hebben echt pech.. De kast moet ook nog ineengezet worden en helemaal aangepast worden maar de decoupeerzaag is natuurlijk kapot.. Die zit nu al 2 à 3 weken binnen en is nog niet vermaakt! Het duurt dus allemaal wat langer dan verwacht. ;)
Ik hoop echt dat het klaar zal zijn maar heb sterk mijn twijfels.. Veel hangt af van wanneer we onze decoupeerzaag terug krijgen.

@ Roosje: Ik heb enkel last van rugpijn, slaapproblemen en brandend maagzuur. Als ik verhalen hoor van vrouwen die 9 maanden misselijk zijn vind ik dat ik niet te klagen heb! :)

Bewerkt door elixeryen, 13 oktober 2009 - 17:58.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#683 Geplaatst 13 oktober 2009 - 18:29

Nog even volhouden he :hug: . Je hebt nu inderdaad een serieus tonnetje :heart: .
En dat je kleintje even bij jullie moet slapen, is toch niet erg hoor. Katrijn heeft ook haar eerste weken naast ons bed doorgebracht (en in ons bed als ik in slaap viel tijdens de borstvoeding :engel: °

Geniet er nu nog maar van!!

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#684 Geplaatst 13 oktober 2009 - 18:45

Oewee Gaëtane wat ben je mooi met dat kleine wondertje in je buikje. :love4:
Geplaatste afbeelding

Guest_Pinkbubblegum_*
Guest_Pinkbubblegum_*

#685 Geplaatst 13 oktober 2009 - 18:47

Oh dat buikje is al een serieus tonnetje geworden, spannend!!! :LOL:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#686 Geplaatst 13 oktober 2009 - 20:47

:LOL: :LOL: :LOL:

dorien_951
dorien_951
  • 2.365 berichten
  • 3 katten

#687 Geplaatst 14 oktober 2009 - 10:59

:LOL: Dat is al een serieuze bubbel :LOL:

Het baby'tje is al zooooooooo groot geworden dat het niet meer op het foto'tje past!!! :dancer:

Mijn kinderkamer is al af :x maar ben ervan overtuigd dat het nog 20 keer gaat herverft worden tegen dat ik ooit beval

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#688 Geplaatst 14 oktober 2009 - 12:27

Veel succes met de laatste loodjes

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#689 Geplaatst 14 oktober 2009 - 15:12

Je hebt een heel mooi buikje, spannend hé. Nog effekes doorbijten en je mag haar in je armen nemen. En er is niks verkeerd aan dat de baby naast jullie bed slaapt, onze kinderen hebben elk de eerste 6 maanden in de wieg naast ons bed geslapen. En de poezen zijn toen nooit op de baby gaan liggen, ze durfden wel in de maxicosi of in de babysit kruipen maar nooit als de baby erin lag.

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#690 Geplaatst 14 oktober 2009 - 15:40

Het is niet zozeer dat ik het erg vind al 't kindje eerst wat bij ons slaapt. Sterker zelfs, moest ik geen katten hebben nam ik ze zeker mee op mijn kamer. :oops:
Samen slapen vind ik best wel gezellig tot op een bepaalde leeftijd natuurlijk.
Maar ik wil de poezels niets ontnemen. Het zal nu al wennen zijn voor hen.. Ze zijn het gewoon dat ze dag in dag uit in ons slaapkamer mogen en lekker mogen soezen op 't bed. Ik wil hen dan niet afnemen. :rub:
Zowel kat als baby op de kamer durf ik toch niet. Zoals eerder vermeld houden ze er echt van om op je gezicht te gaan liggen. 8)

@ Dorien: Jij bent er wel vroeg bij. ;)

Geplaatste afbeelding