Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#706 Geplaatst 17 oktober 2009 - 10:15

Het kort echt af nu he... Superspannend allemaal!!!

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#707 Geplaatst 17 oktober 2009 - 16:24

elixeryen zei:

Ik heb je nummer nog. ;)

:thumb:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#708 Geplaatst 18 oktober 2009 - 11:03

Gisteren nog een aantal dingen gaan halen voor m'n meisje. Plots zei mijn vriend dat ik niet teveel mocht kopen omdat we vast ook nog veel spulletjes zouden krijgen. :lachen:
We hebben ook wat verzorgingsproducten gekocht want dat had ik nog niet echt. En newborn pampers.
Ik wil wel gaan starten met wasbare luiers. Niet de oude lappen die je zelf nog helemaal moet vouwen maar mooie pocket of alles in één luiertjes. Helaas wel een dure aankoop maar uiteindelijk spaar je het wel uit denk ik. En het is natuurlijk véél beter voor het milieu. ;)
Ik heb reeds enkele wasbare luiers gekocht maar helemaal nog niet genoeg om enkel wasbare te gebruiken.
Er zijn veel gemeenten die subsidies geven voor wasbare luiers. Ze betalen de helft terug tot 100€ per kind. Koop je vb voor 500€ luiers dan krijg je 100€ terug. Indien je nog een kind koopt betalen ze je weer 100€ terug. Bij het 3de kind betalen ze je dan 50€ terug. In totaal hebben ze dan 250€ terug betaald (de helft dus. ;) ) Helaas doet Evergem niet mee. Gent doet mee en andere gemeenten die hier erg dicht bij liggen. Dat is echt weel zo typisch hé.. :roll:

Vorige week is ons Tummy Tub gearriveerd. Ik heb er ook onmiddellijk een tummy tub stool bij gekocht.
Hier is ie dan:
Geplaatste afbeelding
De groene uiteraard want die lijkt toch echt wel op een leuk bloemetje. ;) Helemaal mijn ding!
Het was de bedoeling om de tummy tub & stool op de geboortelijst te zetten maar ze hadden enkel de roze en de blauwe. Ik heb hem dus maar zelf aangeschaft want ik wou de groene. 8)

En kijk eens wat ik heb: een Léo piramide. Ik vind het echt ongelooflijk leuk! :x
Geplaatste afbeelding

De gepersonaliseerde doopsuiker is eindelijk binnen. We zijn die gisteren gaan halen. Nu enkel nog snoepjes kopen voor de kindjes en alles is in orde. :)

Bewerkt door elixeryen, 18 oktober 2009 - 11:04.

Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#709 Geplaatst 18 oktober 2009 - 11:14

Wat leuk die Léopiramide! :LOL:
Zijn spulletjes die ik nog nooit gezien heb zeg! Ook die Tummy Tub niet! Ik zie dat je daar jouw baby dan moet inzetten? En dan?

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#710 Geplaatst 18 oktober 2009 - 11:18

poezemannen zei:

Wat leuk die Léopiramide! :LOL:
Zijn spulletjes die ik nog nooit gezien heb zeg! Ook die Tummy Tub niet! Ik zie dat je daar jouw baby dan moet inzetten? En dan?

Léo stond al even op mijn verlanglijstje. :goofy:
Die Tummy tub is een badje voor kleine baby's.

Even een stukje gekopieerd:
"In samenwerking met artsen, verloskundigen, kraamverzorgsters en psychologen, werd de Tummy Tub ontwikkeld.
Het moest een badje zijn dat veilig, praktisch en eenvoudig is.
In de Tummy Tub, zit de baby rechtop, waardoor hij z’n armpjes en beentjes vrij kan bewegen, maar toch biedt de Tummy Tub zekerheid en geborgenheid voor de baby doordat hij/zij de wanden voelt.
De in de eerste maanden vaak voorkomende buikkrampen, worden bijvoorbeeld door de warmte van het water en de embryonale houding waarin het kind gebaad wordt op zachte wijze verminderd of geheel weggenomen."

Ook voor de ouder is de Tummy Tub een praktisch badje: de bovenrand is breed en zonder scherpe randen, zodat je perfekt je armen erop kan leggen om de baby te ondersteunen. En door z’n licht gewicht en z’n kleine waterinhoud, is het ook voor de pas bevallen moeder handig om dragen.
Tijdens het baden kan je de baby zien door de doorzichtige wand.

De Tummy Tub is tevens volledig huidvriendelijk, bevat geen schadelijke kleurstoffen en is compleet recycleerbaar.

De Tummy Tub is geschikt voor pasgeboren baby's (ook als ze een laag geboortegewicht hebben) en voor kinderen tot een eind na hun eerste verjaardag!

Bewerkt door MissKitty, 18 oktober 2009 - 11:37.
Reden van bewerken: Zin uit het gekopieerde stukje op de juiste plaats gezet :)

Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#711 Geplaatst 18 oktober 2009 - 11:19

:) :) :)
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#712 Geplaatst 18 oktober 2009 - 11:20

Amai..knap zeg!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#713 Geplaatst 18 oktober 2009 - 11:41

Daar had ik echt nog nooit van gehoord zo een Tummy Tub, ik dacht eerst dat ik het verkeerd gezien had dat er een baby in dat ding zat :ha Wel erg handig seg, lijkt me heel leuk voor de baby :)

Ik heb trouwens eventjes een zin uit je gekopieerde uitleg op zn plaats gezet want er was een deel van een zin achteraan in het stukje terechtgekomen :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#714 Geplaatst 18 oktober 2009 - 11:43

MissKitty zei:

Ik heb trouwens eventjes een zin uit je gekopieerde uitleg op zn plaats gezet want er was een deel van een zin achteraan in het stukje terechtgekomen :)

Merci. ;)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#715 Geplaatst 18 oktober 2009 - 17:11

:LOL: :LOL: :LOL: , ziet er heel leuk uit. Had er ook nog nooit van gehoord, maar ziet er heel veilig uit. De baby kan niet uit je armen glijden of dergelijke
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#716 Geplaatst 19 oktober 2009 - 10:23

kan de foto niet zien van de Tummy tub

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#717 Geplaatst 19 oktober 2009 - 10:29

Dat ziet er allemaal leuk uit, je kindje gaat nogal verwend worden denk ik, en groot gelijk het je
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#718 Geplaatst 19 oktober 2009 - 10:31

Die tummy tub heb ik al eens in de winkel zien staan. Eerst vond ik het ook maar raar. maar eigenlijk is het heel logisch.

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#719 Geplaatst 19 oktober 2009 - 10:38

en ik als ervaren moeder, vind die tummy tub helemaal niks.
maar ja, dat is voorkeur  natuurlijk, ik ging trouwens graag in bad met mijn baby's en zij genoten er ook van.
Verder zou ik ook nog wel een baby willen om alle leuke spullen die je vindt :LOL:

Guest_catwoman27_*
Guest_catwoman27_*

#720 Geplaatst 19 oktober 2009 - 10:39

Lies zei:

Die tummy tub heb ik al eens in de winkel zien staan. Eerst vond ik het ook maar raar. maar eigenlijk is het heel logisch.

Ja das waar! je kindje word heel rustig in zo'n badje! Precies nog in de baarmoeder hé!