Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#721 Geplaatst 19 oktober 2009 - 17:48

Handig is ook dat je niet zoveel water nodig hebt als in een gewoon bad of in een kinderbadje. ;)

Daarnet de meeste omslagen geschreven voor het geboortekaartje. Ik ben van plan om mijn buren ook een kaartje te geven, alleen weet ik hun (achter)naam niet. Ik kan toch moeilijk eens aanbellen om te vragen hoe ze precies heten. Dat komt nogal stom over hé.. Geplaatste afbeelding
Mijn vriend zal het vast ook niet weten. Een omslag met niets op lijkt me ook nogal raar. :wi

Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#722 Geplaatst 19 oktober 2009 - 17:49

Buurman en buurvrouw :lachen: :lachen: .
Ik had er toen bij ons ook gewoon alleen de voornamen opgezet omdat ik de achternamen niet wist

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#723 Geplaatst 19 oktober 2009 - 19:32

Wat een mooi buikje al!
ik weet nog dat je in het begin zei dat het nog zo lang ging duren en je hebt haar bijna in je armen!
Die Tummy Tub is echt iets leuk, daar moet ik aan denken als het ook ooit zover is...
wat je vriend zei over dingen krijgen.. ik zou me toch niet kunnen houden ze...

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#724 Geplaatst 20 oktober 2009 - 10:24

Ik zou ook alleen de voornamen van de buren erop zetten

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#725 Geplaatst 21 oktober 2009 - 10:44

Je kan altijd eens langs het gemeentehuis lopen om de namen van je buren op te vragen. Of je neemt de postbode bij zijn kraag en vraagt het aan hem ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#726 Geplaatst 21 oktober 2009 - 10:53

Ik weet  soms zelf de voornaam niet.  Als ik over mijn buurman praat zeg ik steeds "de vieze/norse buurman" :lachen: Oh, ik vraag het wel even aan mijn buurvrouw, die zal z'n naam wel weten. ;)
De postbode laat ik liever met rust. Ik heb hem gisteren per ongeluk doen schrikken en ik denk dat die man anders denkt dat ik gek bent. :x

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#727 Geplaatst 21 oktober 2009 - 11:04

Vandaag is op Vente Exclusief de verkoop van Noukie's gestart, moest je soms nog iets nodig hebben van die dingen? Is outlet-stockverkoop, helft van de prijs....
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#728 Geplaatst 21 oktober 2009 - 11:07

Jess zei:

Vandaag is op Vente Exclusief de verkoop van Noukie's gestart, moest je soms nog iets nodig hebben van die dingen? Is outlet-stockverkoop, helft van de prijs....

Ik ga eens kijken. :x :x

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#729 Geplaatst 21 oktober 2009 - 11:15

Op het gemeentehuis moet je enkel op de hoogte zijn van het adres om hun naam te weten te komen hé. ;)
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#730 Geplaatst 21 oktober 2009 - 11:18

Dan doe ik dat misschien wel. Merci voor de tip Peggy! :)

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#731 Geplaatst 21 oktober 2009 - 12:25

Ik was nog vergeten te melden dat het kaartje af is. M'n vriend moet enkel nog een tekstje schrijven.
Er staat een katje op (aan de binnenkant). :goofy:

Gisteren heb ik de doopsuikerkroontjes gevuld. Dat is dus ook al helemaal klaar.. Ik wacht nu nog op een extra bestelling pennetjes voor de kindjes. Dan enkel nog het snoepgoed verpakken en ik ben klaar. :)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#732 Geplaatst 23 oktober 2009 - 13:42

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#733 Geplaatst 23 oktober 2009 - 15:34

Voor het geval het allemaal vlugger zou gaan dan verwacht, ik wens jou alvast een zeer vlotte bevalling en veel geluk met jullie meisje!  Geniet ervan!  

:x We zullen het hier wel merken zekers al het hier plots zeer stil wordt...

Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#734 Geplaatst 23 oktober 2009 - 17:57

als je een kaartje stuurt naar de grote speelgoedmerken zoals tommy en ficher price krijg je ook nog een kadootje ,allee 7 jaar geleden toch nog
en van eten ook

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#735 Geplaatst 25 oktober 2009 - 00:55

kitten zei:

als je een kaartje stuurt naar de grote speelgoedmerken zoals tommy en ficher price krijg je ook nog een kadootje ,allee 7 jaar geleden toch nog
en van eten ook

Dat wist ik niet. Ik zal dat even nagaan. ;)

Vrijdag had ik opnieuw een echo (die zal maandag waarschijnlijk ingescand worden. ;) ) en alles was prima. Ze weegt 3,1kg. Van mij hoeft ze niet al te veel meer bijkomen.. :x
Ik had al 1 cm ontsluiting. Het zijn dus echt de laatste loodjes..
En idd Marieke: als ik even niet meer op het forum kom, is de kans groot dat ik in het ziekenhuis lig. Maar Sara (Pixel) zal op de hoogte gehouden worden als ik bevallen ben. :)

Gisterennacht heb ik echt niet goed geslapen. Balou was zo 'aangenaam' om de hele tijd op mij te springen en mijn voeten aan te vallen. :lachen: Kleine gekkerd..

Bewerkt door elixeryen, 25 oktober 2009 - 00:55.

Geplaatste afbeelding