Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#736 Geplaatst 25 oktober 2009 - 07:24

Mijn vriendinnetje is ondertussen bevallen van een meisje. Ik was de enige die dat al lang wist, zelfs haar mama wist het niet. :x
Ik wens je een vlotte bevalling

Guest_alturas_*
Guest_alturas_*

#737 Geplaatst 25 oktober 2009 - 07:53

Hopelijk verloopt alles vlotjes.
Mooie buik foto's weer

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#738 Geplaatst 25 oktober 2009 - 10:24

Nu is het toch echt niet lang meer. Ik wens je ook een hele vlotte bevalling Gaëtane en dat alles goed is met de baby.  :geluk: Wij wachten hier ondertussen in spanning af op het forum :)

Geplaatste afbeelding

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#739 Geplaatst 25 oktober 2009 - 12:06

Een vlotte bevalling gewenst alvast :)

Guest_angela1983_*
Guest_angela1983_*

#740 Geplaatst 25 oktober 2009 - 15:55

een goed bevalling gewenst!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#741 Geplaatst 25 oktober 2009 - 15:58

heel veel succes met de bevalling :thumb:

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#742 Geplaatst 25 oktober 2009 - 15:58

Het is nu echt niet meer lang..hopelijk een vlotte bevalling! :thumb:

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#743 Geplaatst 25 oktober 2009 - 16:02

elixeryen zei:

Dat wist ik niet. Ik zal dat even nagaan. ;)

Vrijdag had ik opnieuw een echo (die zal maandag waarschijnlijk ingescand worden. ;) ) en alles was prima. Ze weegt 3,1kg. Van mij hoeft ze niet al te veel meer bijkomen.. :x
Ik had al 1 cm ontsluiting. Het zijn dus echt de laatste loodjes..
En idd Marieke: als ik even niet meer op het forum kom, is de kans groot dat ik in het ziekenhuis lig. Maar Sara (Pixel) zal op de hoogte gehouden worden als ik bevallen ben. :)

Gisterennacht heb ik echt niet goed geslapen. Balou was zo 'aangenaam' om de hele tijd op mij te springen en mijn voeten aan te vallen. :lachen: Kleine gekkerd..

ik had een klein boekje in stof gekregen met ritsel geluidjes van ficher price en een doosje duplo blokjes
en van nestle een bon voor een gratis doos beba
en naar de burgemeester had ik ook ene gestuurt en daar heb ik 25€ van gekregen  , wel tof he
nog een duwke meid en ze is er , spannend se

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#744 Geplaatst 25 oktober 2009 - 21:02

Gaëtane, veel succes met de bevalling!!! :hug:

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#745 Geplaatst 26 oktober 2009 - 07:56

elixeryen zei:

Dat wist ik niet. Ik zal dat even nagaan. ;)

Vrijdag had ik opnieuw een echo (die zal maandag waarschijnlijk ingescand worden. ;) ) en alles was prima. Ze weegt 3,1kg. Van mij hoeft ze niet al te veel meer bijkomen.. :x
Ik had al 1 cm ontsluiting. Het zijn dus echt de laatste loodjes..
En idd Marieke: als ik even niet meer op het forum kom, is de kans groot dat ik in het ziekenhuis lig. Maar Sara (Pixel) zal op de hoogte gehouden worden als ik bevallen ben. :)

Gisterennacht heb ik echt niet goed geslapen. Balou was zo 'aangenaam' om de hele tijd op mij te springen en mijn voeten aan te vallen. :lachen: Kleine gekkerd..

Dat gewichtje, daar zou ik me echt niet blind op staren hoor... Van ons Aïsha zei de gynaecoloog ook dat ze al een 3kg200 zou wegen, en toen ze dan eindelijk op de wereld kwam bleek dat ze maar 2kg800 woog.. :louche:
400g verschil bij zo een klein dutske en op zo'n gewichtje, is toch een groot verschil vind ik hoor!
En wat de ontsluiting betreft....gelukkig weet jij inderdaad dat het bij jou de laatste loodjes zijn omdat je uitgerekende datum er bijna is, ik liep telkens 2 maand op voorhand met 2cm opening, en als de tijd er was en ik moest bevallen, wou de ontsluiting niet verder gaan dan die 2 cm :louche: :ha :ha :ha

Heel veel succes alleszins al met jouw bevalling en hopelijk krijgen we snel die kleine meid hier te zien ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#746 Geplaatst 26 oktober 2009 - 08:17

Heel veel succes met je bevalling :hug: :hug: :hug: . En hoe zwaar die ook mag zijn: je weet dat je iets prachtigs in de plaats krijgt :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#747 Geplaatst 26 oktober 2009 - 11:40

kitten zei:

als je een kaartje stuurt naar de grote speelgoedmerken zoals tommy en ficher price krijg je ook nog een kadootje ,allee 7 jaar geleden toch nog
en van eten ook

:LOL:  Dat is interessant om te weten!  Deze tip hou ik zeker in mijn achterhoofd.

Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#748 Geplaatst 26 oktober 2009 - 11:48

het duurt nu toch echt niet lang meer
veel succes en we wachten
tot we die kleine meid kunnen zien

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#749 Geplaatst 26 oktober 2009 - 11:54

:geluk: :geluk: :geluk:

M&M