Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
scully
scully
  • 1.884 berichten
  • 9 katten

#751 Geplaatst 26 oktober 2009 - 21:10

veel succes met de bevalling :geluk: :geluk: :geluk:

Geplaatste afbeelding

Pootjes van de Blooterikjes :hart: Cattery DeKuChaDuSa

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#752 Geplaatst 27 oktober 2009 - 12:50

Mirella zei:

Dat gewichtje, daar zou ik me echt niet blind op staren hoor... Van ons Aïsha zei de gynaecoloog ook dat ze al een 3kg200 zou wegen, en toen ze dan eindelijk op de wereld kwam bleek dat ze maar 2kg800 woog.. :louche:
400g verschil bij zo een klein dutske en op zo'n gewichtje, is toch een groot verschil vind ik hoor!
En wat de ontsluiting betreft....gelukkig weet jij inderdaad dat het bij jou de laatste loodjes zijn omdat je uitgerekende datum er bijna is, ik liep telkens 2 maand op voorhand met 2cm opening, en als de tijd er was en ik moest bevallen, wou de ontsluiting niet verder gaan dan die 2 cm :louche: :ha :ha :ha

Heel veel succes alleszins al met jouw bevalling en hopelijk krijgen we snel die kleine meid hier te zien ;)
Wat een lichtgewichtje was Aïsha!
Mijn ukje woog vorige week vrijdag al 3,1kg dus maak ik me eigenlijk geen zorgen om haar gewicht.
Zolang ik geen baby van 5kg uit mij moet persen is het prima. :lachen:

Van mij mag ze nu wel stilletjesaan komen. Gisteren heb ik het bedje in elkaar gestoken. De katten hebben er nog niet in gesprongen dus dat vind ik prima. :)

En vandaag is Walter gearriveerd. Z'n kleine vleugeltjes waren wel moe maar hij is er toch geraakt! :x
Geplaatste afbeelding
Samen met walter zijn de stylo's ook toegekomen voor de kindjes. Ik heb er wat extra aangeschaft omdat mijn zussen, Jelle (mijn vriend) en de vriend van m'n jongste zus ook allemaal zo'n stylo wouden hebben. :ha
En nu heb ik wel genoeg aangeschaft voor de kleine.
De voorbije weken stond de postman hier de hele tijd pakketjes af te leveren. ;)
Ik heb reeds een hele collectie luiertjes. Ik heb verschillende merken gekocht om te zien welke ik het makkelijkst vind.

Ik heb de laatste dagen 'last' van tintelende vingers. Erg vreemd.. Weet er iemand hoe dit komt of heeft dat niets met mijn zwangerschap te maken? :a

Bewerkt door elixeryen, 27 oktober 2009 - 12:50.

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#753 Geplaatst 27 oktober 2009 - 12:59

Mijn nichtje is vandaag bevallen, het was voor volgende week uitgeteld.
Het enige dat ik nu weet is dat het zoontje Brenne heet.

Ik kan al niet wachten om op bezoek te gaan :)

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#754 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:03

Lies zei:

Mijn nichtje is vandaag bevallen, het was voor volgende week uitgeteld.
Het enige dat ik nu weet is dat het zoontje Brenne heet.

Ik kan al niet wachten om op bezoek te gaan :)

Leuk! Voor wanneer was ze uitgerekend? Bij mij is het in principe ook voor volgende week. Echt gek! :o

Zeker foto's posten hé (als je nicht daar akkoord mee is natuurlijk :) )
Speciale & mooie naam!

Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#755 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:09

ik dacht dat het voor 4 of 8 november was uitgeteld

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#756 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:12

Walter is leuk :LOL: :LOL: :LOL: . Veel succes met je bevalling :geluk: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#757 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:24

Hier is de echo:
38weken.jpg

Het is weer haar profiel. Haar voorhoofd rechts.
Op de 2de foto zie je haar hoofdje & handje.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#758 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:26

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#759 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:27

De echo is wel zeer duidelijk vind ik...
Nog eventjes afwachten en ze is er. Nog niet teveel zenuwen?

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#760 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:38

Succes

Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#761 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:38

M&M zei:

De echo is wel zeer duidelijk vind ik...
Nog eventjes afwachten en ze is er. Nog niet teveel zenuwen?

Ik vind de echo ook duidelijk. :)
Echt zenuwen heb ik niet. Ik ben vooral heel nieuwsgierig hoe alles zal verlopen en hoe ze eruit ziet.
Vooral dan het feit als ze nu zo'n grote neus heeft of niet. :lachen: Op de echo lijkt het soms echt zo..
De echte zenuwen zullen pas komen als ik op weg ben naar het ziekenhuis denk ik. De bevalling zelf zie ik (nog steeds) echt niet zitten, maar daar kan je natuurlijk niet onderuit.Ik hoop gewoon dat het tamelijk vlot zal gaan. Al is het gewoon een feit dat het niet snel gaat bij een eerste.

Als Amira het kan (4 stuks dan nog!), moet ik het ook kunnen hé. :twisted:

Bewerkt door elixeryen, 27 oktober 2009 - 13:39.

Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#762 Geplaatst 27 oktober 2009 - 13:45

je kan het niet voorspellen hoe snel het gaat. Ik kreeg bij m'n eerste m'n eerste wee rond 2.30 en om 8u 's morgens begon het pas écht te worden, om 11.50 was ze er al.
Bij m'n tweede stond ik dus om 8u vrolijk boterhammen te smeren voor nr 1 die naar school moest en ik was heel opgetogen want dacht tegen de middag nr 2 wel in m'n armen te hebben, nougabollen, ze kwam om 16.10.
En nr 3 ben ik rond middernacht in de kraamkliniek aangekomen en heb toen gesmeekt voor een epi die ik niet kreeg want "tegen dat de anaestesist hier is ben je al bevallen" en idd, om 3.50 was hij er. En daar zat dan 10 jaar tussen.
Bij nr 1 had ik niet echt zenuwen, je weet tenslotte niet hoe het zal zijn, maar de storm van nr 3 zou ik toch niet meer willen herhalen. Ik heb op een bepaald moment gebeten in mijn man z'n hand :x
Je kan alleen maar proberen rustig te ademen en mee te gaan met de weeën. Neem een Ipod mee :d

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#763 Geplaatst 27 oktober 2009 - 14:19

spoedige bevalling en een wolk van een dochter

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#764 Geplaatst 27 oktober 2009 - 15:30

Is de baby al gezakt of zit je buik nog redelijk hoog? Zo kan je ook een beetje zien of het voor binnenkort is.
Maak je maar niet teveel zorgen, natuurlijk voor mij is dit gemakkelijk praten. Bij mijn tweede zoontje liep ik ook al maanden rond met 4cm ontsluiting geen ramp hij zal er niet uit vallen. Ben toen om 19u het ziekenhuis ingegaan en om 21u05 had ik Michiel al in mijn armen. Maar bij de eerste bevalling om middernacht ingegaan en om 7u 10 had ik cédric in mijn armen. Het is ook niet erg als je om een epidurale verdoving vraagt, je moet minder afzien en je kan alles perfect meedoen en meevolgen en achteraf voel je je snel beter.
Succes nog met de laatste dagen, uurtjes.... :)

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#765 Geplaatst 27 oktober 2009 - 15:35

Hele duidelijke echo

Geplaatste afbeelding