Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#766 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:11

Fairy zei:

en heb toen gesmeekt voor een epi die ik niet kreeg want "tegen dat de anaestesist hier is ben je al bevallen"

Daar had ik nog niet bij stilgestaan dat dat zou kunnen, dat die er niet is als je aankomt. Hoe zit dat dan wanneer plots blijkt dat iemand een keizersnede moet ofzo?

vero
vero
  • 458 berichten
  • 5 katten

#767 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:44

Ik wens je een vlotte bevalling en een wolk van een baby toe :d

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#768 Geplaatst 27 oktober 2009 - 19:51

Heel mooie duidelijke echo. Ik wens je alvast heel veel succes met de bevalling, geniet ervan want het is echt het mooiste moment van je leven wanneer je baby geboren wordt. Als ik terug aan dat moment denk krijg ik nog de tranen in men ogen. :geluk: :geluk: :geluk:

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#769 Geplaatst 27 oktober 2009 - 22:16

stress heb ik eigenlijk ook niet had van de 3de
mn eerste was ik doodsbenauwd , ik wist dat het keizersnede was , ik was vergruweld van schrik
maar de 3de vond ik spannend en ook gelijk gij benieuwd hoe hij eruit zou zien , hoe het zou voelen en hoelang alles ging duren , zou het pijn doen
al ben ik met traantjes vertrokken vooral omdat ik niet bij hun eerste verjaardag kon zijn ,hen niet ging kunnen wakker maken en een dikke zoen geven
maar als kadootje hadden ze een broertje
vooraleer ik stress kreeg , zat ik al in de sleur van bevallen , ik heb een epidurale gevraagd en was zo blij dat alles erin zat , ik kon die arts echt zoenen van contentement , jeetje deed dat zeer die weeen
ben benieuwd hoe ze gaat heten se :oops: u kleine meid

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#770 Geplaatst 27 oktober 2009 - 22:38

Veel succes met je bevalling alvast!!!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#771 Geplaatst 27 oktober 2009 - 22:40

Echt heel duidelijk, het begint echt te korten sech, zo spannend....

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#772 Geplaatst 28 oktober 2009 - 13:24

Niet lang meer, spannend ..., geniet ervan want voor je het weet zijn ze groot.
Ik wens je een heel vlotte bevalling toe.

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#773 Geplaatst 29 oktober 2009 - 06:48

heel mooie echo :love:
het kan nu elk ogenblik geboren worden, ik wens je heel veel succes toe met de bevalling :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#774 Geplaatst 29 oktober 2009 - 15:57

Veel geluk met de geboorte!!! Laat ons zodra mogelijk een fotoke zien ee ;)

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#775 Geplaatst 30 oktober 2009 - 01:53

kitten zei:

stress heb ik eigenlijk ook niet had van de 3de
mn eerste was ik doodsbenauwd , ik wist dat het keizersnede was , ik was vergruweld van schrik
maar de 3de vond ik spannend en ook gelijk gij benieuwd hoe hij eruit zou zien , hoe het zou voelen en hoelang alles ging duren , zou het pijn doen
al ben ik met traantjes vertrokken vooral omdat ik niet bij hun eerste verjaardag kon zijn ,hen niet ging kunnen wakker maken en een dikke zoen geven
maar als kadootje hadden ze een broertje
vooraleer ik stress kreeg , zat ik al in de sleur van bevallen , ik heb een epidurale gevraagd en was zo blij dat alles erin zat , ik kon die arts echt zoenen van contentement , jeetje deed dat zeer die weeen
ben benieuwd hoe ze gaat heten se :oops: u kleine meid

Zijn alle3 je kindjes op dezelfde dag jarig dan??

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#776 Geplaatst 30 oktober 2009 - 01:53

Enne, is het al zover??

Guest_ijammeke_*
Guest_ijammeke_*

#777 Geplaatst 30 oktober 2009 - 09:51

Veel succes met de nakende bevalling. :geluk: :geluk: :geluk:
En geniet van je mooie wolk van een dochter. :hart:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#778 Geplaatst 30 oktober 2009 - 12:30

MissKitty zei:

Enne, is het al zover??

:lachen:
Neen hoor, ik zit hier nog steeds met mijn bolle buik.
Deze nacht heb ik zéker 7 keer moeten opstaan om te plassen. Ze mag nu echt wel komen hoor, ik begin het echt wat beu te worden.
Van het minste ben ik uitgeput; als ik mijn schoenen aandoe lijkt het alsof ik een berg beklommen heb. :gek: :ha

Ik vind dat ze nog tamelijk hoog zit maar ik heb wel al een paar keer gedacht dat ik een wee had. Hevige steken in de buik. Zullen vast oefenweeën zijn..

Bewerkt door elixeryen, 30 oktober 2009 - 12:31.

Geplaatste afbeelding

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#779 Geplaatst 30 oktober 2009 - 12:34

elixeryen zei:

Wat een lichtgewichtje was Aïsha!
Mijn ukje woog vorige week vrijdag al 3,1kg dus maak ik me eigenlijk geen zorgen om haar gewicht.
Zolang ik geen baby van 5kg uit mij moet persen is het prima. :lachen:
Van mij mag ze nu wel stilletjesaan komen. Gisteren heb ik het bedje in elkaar gestoken. De katten hebben er nog niet in gesprongen dus dat vind ik prima. :)

En vandaag is Walter gearriveerd. Z'n kleine vleugeltjes waren wel moe maar hij is er toch geraakt! :x
Geplaatste afbeelding
Samen met walter zijn de stylo's ook toegekomen voor de kindjes. Ik heb er wat extra aangeschaft omdat mijn zussen, Jelle (mijn vriend) en de vriend van m'n jongste zus ook allemaal zo'n stylo wouden hebben. :ha
En nu heb ik wel genoeg aangeschaft voor de kleine.
De voorbije weken stond de postman hier de hele tijd pakketjes af te leveren. ;)
Ik heb reeds een hele collectie luiertjes. Ik heb verschillende merken gekocht om te zien welke ik het makkelijkst vind.

Ik heb de laatste dagen 'last' van tintelende vingers. Erg vreemd.. Weet er iemand hoe dit komt of heeft dat niets met mijn zwangerschap te maken? :a

denk dat het met je zwangerschap te maken heeft, mijn zus had de laaste weken constant last van slapende armen, ze kon er niet van slapen snachts.Succes met de bevalling !

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#780 Geplaatst 30 oktober 2009 - 12:37

elixeryen zei:

Neen hoor, ik zit hier nog steeds met mijn bolle buik.
Deze nacht heb ik zéker 7 keer moeten opstaan om te plassen. Ze mag nu echt wel komen hoor, ik begin het echt wat beu te worden.
Van het minste ben ik uitgeput; als ik mijn schoenen aandoe lijkt het alsof ik een berg beklommen heb. :gek: :ha

En dan zijn er hier die zeiden dat je de laatste week nog poetswoede ging krijgen? :mrgreen: