Spring naar inhoud

* * * * * 2 stemmen

Nayra is geboren! (nieuwe foto's p.116)

• Log in om te reageren
1739 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#931 Geplaatst 07 november 2009 - 20:23

Proficiat met je mooie dochtertje. En dat neusje zit helemaal goed. :thumb: :)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#932 Geplaatst 07 november 2009 - 20:56

Oww wat een knap kindje zeg ,mag ik die ook kidnappen ,nee zekker :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding

chatje80
chatje80
  • 2.750 berichten
  • 2 katten

#933 Geplaatst 07 november 2009 - 21:32

zo een mooi meisje
Geplaatste afbeelding

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#934 Geplaatst 07 november 2009 - 21:35

Wat een mooi meisje!

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#935 Geplaatst 07 november 2009 - 22:19

Prachtig meisje.

Guest_Snow_*
Guest_Snow_*

#936 Geplaatst 07 november 2009 - 23:51

veel succes met dat kleine miesje van je
liefs Ritje

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#937 Geplaatst 08 november 2009 - 00:16

Ze lijkt heel erg op jou Gaëtane :d

amazingdolls
amazingdolls
  • 3.501 berichten
  • 18 katten

#938 Geplaatst 08 november 2009 - 09:09

pachtig meisje hebben jullie, ik smelt er helemaal bij weg :love:
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#939 Geplaatst 08 november 2009 - 09:51

Ze is echt prachtig :)
Geniet er maar van!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#940 Geplaatst 08 november 2009 - 10:32

elixeryen zei:

Nayra is niet om 15u48 maar om 15u46 geboren. Mijn vriend heeft dat verkeerd doorgegeven. ;)
Een uitgebreid verslag volgt nog. Momenteel alleen wat foto's voor de nieuwsgierigen onder jullie. Ik kan nog niet goed zitten waardoor het moeilijk is om te typen.

Foto's: (net geboren)
Bijlage monthly_11_2009/post-42-1351068495,7394.jpg
Bijlage monthly_11_2009/post-42-1351068495,7404.jpg
Bijlage monthly_11_2009/post-42-1351068495,7412.jpg

Later volgen er nog meer. Ik moet mijn foto's nog op de computer zetten.
wat een mooi meisje!!!!
verzorg je goed en GENIET!!!!!!!!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#941 Geplaatst 08 november 2009 - 12:48

Die eerste foto is het geboortekaartje niet hoor. Het onderste deel is wel van het kaartje. Mijn papa had die foto doorgemaild naar familie & vrienden. :)
De uiteindelijke versie van het kaartje heb ik nog niet op mijn computer staan. Ik post die één dezer dagen eens. :)

Iedereen zegt dat Nayra ontzettend goed op mij lijkt. De neus is inderdaad goed gekomen. :lachen:
Ik vind het echt zo'n mooi baby'tje en ben echt apetrots op haar.
Ze heeft wel veel haar hé?

Vorige week zondag zijn mijn weeën begonnen. Rond 5-6u heb ik mijn vriend wakker gemaakt omdat de weeën sterker werden. Hij was aan het slapen en zei iets in de aard van "moeten we echt nu vertrekken?" en "Maak mij wakker na uw volgende wee" :o :ha
In het ziekenhuis aangekomen hebben ze me aan de monitor gelegd. Er zat al een regelmaat in van een wee om de 5 à 10 minuten maar de weeën waren nog niet erg sterk. Ik had toen 3cm ontsluiting.
Ik mocht dan kiezen om in het ziekenhuis te blijven of nog even naar huis te gaan. We zijn dan terug naar huis gegaan. Mijn weeën werden pijnlijker en toen ben ik mij in bad gaan leggen.
Toen de weeën erg snel achter elkaar kwamen zijn we weer naar het ziekenhuis vertrokken.
Toen ik 5cm ontsluiting had hebben ze m'n water gebroken. De weeën werden toen nog pijnlijker en kwamen nog sneller op elkaar. Ik was echt doodmoe en wou gewoon dat het allemaal voorbij was.. 8)
2u later had ik nog steeds maar 5cm ontsluiting en toen heb ik om een epidurale gevraagd. Plots ging het super snel.. Voor ik het wist werd ik verhuisd naar de bevallingskamer en mocht ik beginnen persen. :twisted:
De bevalling zelf verliep iets minder goed. Nayra is met de zuiger geboren daar ze blauw/paars begon uit te slaan. Ik voelde me echt rot en had zo iets van "waarom lukt het me niet".
Het was helaas niet mijn eigen gynaecoloog die ze ter wereld bracht daar ze in het buitenland zat. De gyneacoloog vond ik echt een slager. Ik kreeg een knip en die zuiger moest er ook nog bij.
Toen ze geboren was moest ze snel wat lucht bijkrijgen en ze heeft ongeveer een kwartiertje in de couveuse moeten liggen om wat op adem te komen.
Terwijl de vroedvrouw Nayra verzorgde werd mijn knip toegenaaid. Ik heb wel 2x om extra verdoving moeten vragen omdat ik die naald gewoon door mij heen voelde gaan. Ik vond het echt vreselijk. En dat bleef precies maar duren..

Iedereen zegt tegen mij "ja, maar die pijn ben je toch al lang vergeten nu ze geboren is!?" Ik echt niet. We zijn nu ongeveer een week verder en ik kan nog steeds niet zitten. Ik heb pijn bij iedere beweging die ik maak. Ik ben zo hulpbehoevend en vind dat echt vreselijk.
Soit, ik heb mijn knip aan meerdere verpleegsters laten zien en iedereen zei dat die er normaal uitzag.
Ik vind mezelf echt niet kleinzerig. Ik kan heus wel wat pijn aan. Zelfs de vroedvrouwen vroegen me of ik die epidurale wel echt wou omdat ze vonden dat ik het zo goed deed met mijn weeën.
Ik had echt nooit gedacht dat een knip zoveel mijn deed en vooral dat je er na de bevalling ook nog zo vanaf ziet.

De borstvoeding is goed op gang gekomen. Nayra heeft de eerste dagen wel verkeerd gezogen waardoor ik kloven had.
In het ziekenhuis hebben we steeds samen geslapen. Vanaf ze in haar bedje lag werd ze erg onrustig. Lekker dicht bij mama is uiteraard veel leuker. 8)
Het is zo'n ontzettend schatje! :love: De katten & Bolo doen het ook goed. Amira & Aynoa waren in het begin helemaal niet geïnteresseerd.
Ik heb mijn dieren ontzettend gemist. Bij mijn thuiskomst had ik dan ook een warm onthaal verwacht maar de katten bleven gewoon allemaal boven liggen! Alsof ze boos waren op mij dat ik zolang weg geweest was. :ha

Momenteel slaapt Nayra ook in het groot bed. Ik geef borstvoeding en kan haar onmogelijk de hele tijd uit & in haar bedje halen. De nachtluiers ververst mijn vriend.
Nayra slaapt erg goed. De eerste dagen ben ik meer wakker geweest dan wat anders maar nu kan ik al enkele uren achter elkaar slapen. :cheer:

Nog enkele fotootjes van mijn klein prinsesje:
nayra.jpg

nayra2.jpg

Ik heb zelf nog niet veel foto's getrokken. Maar er zijn ontzettend veel foto's getrokken door de grootouders en tantes. ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_Fairy_*
Guest_Fairy_*

#942 Geplaatst 08 november 2009 - 12:54

Altijd leuk om te lezen bevallingsverhalen :d
Tja, het is idd niet allemaal rozengeur en talkpoeder. Ik was ook geknipt de eerste keer en heb ook flink last gehad.
Het is jammer dat je niet je eigen gyn had, met een ander is toch maar behelpen, maar het kindje moet geboren worden, niks aan te doen.
Zie je er wat van, van de zuignap, op de foto's toch niet hoor, ik vind haar heel mooi.
De pijn vergeet je natuurlijk niet zomaar, je "onderkant" heeft het zwaar te verduren gehad. Bij mijn zoontje zei de vroedvrouw tegen mij : hef je voze poep eens op :LOL: . De eerste keer naar de "grote wc" vond ik ook nooit om te lachen, auw auw.
Maar ja, je krijgt natuurlijk wel een mooi cadeautje in je armen.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#943 Geplaatst 08 november 2009 - 12:55

Wat een schatje :loveshower:

pff, dat is nogal een bevalling geweest. Alleen het gedacht aan een knipje beangstigd mij al. Alles zal wel in orde komen. Laat je nu maar goed verzorgen en geniet van je dochter.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#944 Geplaatst 08 november 2009 - 12:56

Wat een prachtig meisje! Ze lijkt echt heel hard op jou! Gefeliciteerd :b :b

Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#945 Geplaatst 08 november 2009 - 12:57

Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi: