Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen

Cattery Terenshof

• Log in om te reageren
275 reacties op dit onderwerp
Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#211 Geplaatst 01 december 2010 - 19:28

@ Kamiel: En vanwaar komt het speelkameraadje dat binnenkort bij jullie komt wonen?

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#212 Geplaatst 01 december 2010 - 19:30

Kamiel, krijg jij provisie voor elk positief bericht dat je plaatst over deze cattery?? :wi

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#213 Geplaatst 01 december 2010 - 19:31

*mikkeke* zei:

Kamiel, krijg jij provisie voor elk positief bericht dat je plaatst over deze cattery?? :wi

Jij schrijft, waar ik al heel de tijd aan denk! ;)

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#214 Geplaatst 01 december 2010 - 19:33

*mikkeke* zei:

ma mannekes, gelle doet mij op gedachten komen!!!! Bedankt voor de tip. Ik ga direct Inge contacteren ze. Neen, ik kan er gewoon niet tegen dat men mensen afschildert waarvan ik zo een goed gevoel heb. Ik ben er meerder keren geweest en was er zo content van. Ik ben er vol lof over en durf daar zeker voor uitkomen en waarom niet? Net zoals jullie jullie gedacht zeggen, doe ik dit ook.

Guest_*Mimosa*_*
Guest_*Mimosa*_*

#215 Geplaatst 01 december 2010 - 19:37

Kamiel zei:

Jij bent ook nog goedgelovig zeker? Ik zou is graag de cattery's tellen die een kitten geven wanneer een kat van hen sterft na een lange tijd aan fip. Stel nu, na vijf jaar ofzo... :) Laten we eerlijk zijn, bitter weinig. En ja, uiteindelijk. Ik gaf het graaf, die vijftig euro. Geen probleem voor mij :) Heb je er wel een probleem mee, dan doe je het niet. Simpel :)

Ik ken meerdere fokkers die gratis een ander nieuw kitten gegeven hebben na een FIP geval.
Het ligt er maar net aan hoe goed je je fokker uitzoekt natuurlijk :d

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#216 Geplaatst 01 december 2010 - 19:39

*Mimosa* zei:

Ik ken meerdere fokkers die gratis een ander nieuw kitten gegeven hebben na een FIP geval.
Het ligt er maar net aan hoe goed je je fokker uitzoekt natuurlijk :d

Dat is waar, ik heb goed gezocht, nog altijd overtuigd! :)

Maar ik ben er zeker van, dat er evenveel zijn die er geen geven als wel één :)

jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#217 Geplaatst 01 december 2010 - 19:45

Auryn zei:

Ik heb net de nieuwsbrief nog eens gelezen. Ze had idd geen enkel vermoeden. Het was haar alleen opgevallen dat Fawni gewoon niet van die plaats wou komen.

:trance: :trance: En dat al 2 weken niet. Dan let je als cattery houder ook wel enorm op je katten.
En ook al heb je er 20 of meer lopen. Je hebt ten alle tijden een zorgplicht.
Ik ga 's morgens de deur niet uit of ik heb al mijn katten gezien. En als ik thuis kom moet ik weer al mijn katten hebben gezien. Moet ze vast gepakt hebben en een knuffel hebben gegeven.
Ik kan hier niet met mijn pet bij.
Maar het is zo'n goede cattery dat het vergeven is.

Fipgarantie................ what the hell!
Ja geld uit iemands zak extra kloppen.
The world is going mad

Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#218 Geplaatst 01 december 2010 - 19:53

Nahs zei:

als een kitten aan fip overlijdt is dat even lullig gezegd pure pech.
Verdriet bij de eigenaren en verdriet bij de fokker als het goed is.

Maar Fip is ongrijpbaar en heeft vaak te maken met een immuunsysteem dat raar reageerd en het muterende virus.
Als fokker kan je geen grip krijgen op FIP. Konden we dat maar.
Ook kunnen we niet inwendig bij een katje kijken en voorspellen hoe en wat zijn leventje door gaat maken

Ik vindt dat je als cattery eigenaar zonder 50 euro extra te vragen gewoon de garant moet staan dat als dat jou kitten overkomt dat je de mensen tegemoet komt, kijk ergens houdt het eens op.

Je koopt toch niet voor een korte tijd een kat voor een hoop geld

en daarbij meegenomen hebben de eigenaren ook vaak medische kosten gehad en dat hakt er ook in.

Dus gewoon een kitten zonder 50 euro garantie te betalen.

Mooi, zeer mooi. Ik verwacht dat eerlijk gezegd niet van de fokker van mijn Coons (weet niet hoe ze zou reageren hé) want daar heeft zij absoluut niks mee te maken) - ergens houdt haar garantie op en dat is in mijn ogen als zij dat niet had niet kunnen voorzien (wel bij bijvoorbeeld erflijke ziektes, afwijkingen uit de lijnen waar ze niet op tijd voorzorgen heeft genomen enz).

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#219 Geplaatst 01 december 2010 - 19:55

Guschi zei:

Komaan, Kamiel is gewoon heel gelukkig met zijn kat en de cattery, kan hem dat kwalijk genomen worden?

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#220 Geplaatst 01 december 2010 - 19:59

Eragon zei:

Komaan, Kamiel is gewoon heel gelukkig met zijn kat en de cattery, kan hem dat kwalijk genomen worden?

Er stond wel een :wi achter hé.
Grapje mag ook al niet meer zeker :o

Guest_Eragon_*
Guest_Eragon_*

#221 Geplaatst 01 december 2010 - 20:00

Ben mijn smiley vergeten ;)

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#222 Geplaatst 01 december 2010 - 20:02

Eragon zei:

nee zeker niet, maar hij moet dan ook wel leren aannemen dat andere mensen daar nu eenmaal niet zo'n goede ervaring mee hebben.

Geplaatste afbeelding

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#223 Geplaatst 01 december 2010 - 20:03

Elfje zei:

nee zeker niet, maar hij moet dan ook wel leren aannemen dat andere mensen daar nu eenmaal niet zo'n goede ervaring mee hebben.

zéér zeker! Zoals ik al meerder malen zei: iedereen denkt anders over een cattery. De ene heeft goede ervaringen, de andere slechte... dat zal altijd zo blijven.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#224 Geplaatst 01 december 2010 - 20:04

Ik geef mijn kitten kopers altijd standaard een jaar garantie. en mocht er na dat jaar (van mij part 10 jaar later) iets zijn mogen ze altijd contact met me opnemen. als het iets erfelijks is of zou zijn. staat allemaal in de contracten die ik met de kittens mee geef. het blijven toch een beetje mijn kittens ondanks dat ze niet meer bij me wonen wil ik toch voor de kittens en de nieuwe baasjes dat alles gezond is en blijft. als kittens bij mij ziek zouden zijn met vertrek gaan ze dus NIET weg. dat is de reden dat ik na een laatste enting ze sowieso nog zeker een week bij me houd. ze gaan bij mij echt geen dag eerder als 13 weken weg. liever wat later
Geplaatste afbeelding

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#225 Geplaatst 01 december 2010 - 20:05

Guschi zei:

btw, swiffer?! :)