Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen

Cattery Terenshof

• Log in om te reageren
275 reacties op dit onderwerp
Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#256 Geplaatst 01 december 2010 - 22:17

britjes zei:

nou waar je nieuwe katje vandaan gaat komen. Door zoeken weten we het nu wel maar toch. Nu op de reactie van Karwendel. Maar goed. Als je alleen mij wilt quoten?

Dan lees jij echt wel niet goed hoor,dit staat al eventjes hierboven vermeld. Zeg nu nog is dat ik niet antwoord, man man man.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#257 Geplaatst 01 december 2010 - 22:17

Kamiel zei:

Ik vrees dat ik niet meer mee kan. Ik weet alleen dat ik van zeer goede wil ben. Ik heb mijn duidelijke mening (meer dan één maal :) ) gegeven over terenshof en wat ik ervan vind, maar als het nog niet duidelijk is, mag je gerust vragen blijven stellen! :)

Waar ROOK (ham) is, is vuur :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#258 Geplaatst 01 december 2010 - 22:42

Pffff, ik deel de mening van Kamiel absoluut niet.
Maar het lijkt wel alsof ze nu voor elk woordje dat ze hier neertypt zich moet verantwoorden aan jullie.
En dat al 18 pagina's lang.... :s

het lijkt me allang duidelijk dat kamiel niet van mening zal veranderen, en de rest, die iets over de cattery kwijt wilde, heeft dat allang gedaan.

Bewerkt door Kattenpoot, 01 december 2010 - 22:44.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#259 Geplaatst 01 december 2010 - 22:45

Volgesn profiel is Kamiel een HIJ?
Geplaatste afbeelding

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#260 Geplaatst 01 december 2010 - 23:03

Weet je dat wel zeker Britjes :LOL:

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#261 Geplaatst 01 december 2010 - 23:05

*zucht* Alweer een overbodige reply, maar goed.

We zijn beide ... :p

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#262 Geplaatst 01 december 2010 - 23:20

Prima, een HIJ... whatever... :louche:
De boodschap blijft hetzelfde.

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#263 Geplaatst 01 december 2010 - 23:45

hij hoeft toch niet steeds te herhalen hoe geweldig hij het daar vindt? Alsof alle negatieve reacties zo weggevaagd moeten worden... We weten ondertussen wel dat je het daar geweldig vind en er zijn daar nu eenmaal een aantal mensen niet mee akkoord. Ik stel voor dat we ons daar ALLEMAAL bij neerleggen en dat iedereen gewoon zijn eigen ervaring mag meedelen.

Geplaatste afbeelding

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#264 Geplaatst 02 december 2010 - 08:14

Kattenpoot zei:

Maar het lijkt wel alsof ze nu voor elk woordje dat ze hier neertypt zich moet verantwoorden aan jullie.
En dat al 18 pagina's lang.... :s

het lijkt me allang duidelijk dat kamiel niet van mening zal veranderen, en de rest, die iets over de cattery kwijt wilde, heeft dat allang gedaan.

daar denk ik net hetzelfde over...  ieder zijn mening.  
Ik deel de mening van Kamiel wel, omdat ik nu eenmaal ook een kitten van daar heb... en omdat ik gewoon echt geen negatieve ervaringen daar heb.  

Maar ik kan er wel inkomen dat sommigen zich soms vragen stellen bij die nieuwsbrieven...

Maar wat is een goede cattery?  Ik denk niet dat iedereen hier evenveel kennis heeft daarover, ik geef grif toe dat ik dat alvast niet heb.  
Maar mijn gevoel zat onmiddellijk goed bij Inge en daar heb ik destijds op vertrouwd... Dat vind ik gewoon menselijk :)

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#265 Geplaatst 02 december 2010 - 08:51

Tja, als men een gebrek aan deftige argumenten heeft dat begint men onzin uit te kramen om alsnog reacties uit te lokken. Zoveel is duidelijk :)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#266 Geplaatst 02 december 2010 - 09:14

slotje aub 8)
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#267 Geplaatst 02 december 2010 - 10:56

Ciske zei:

ieder zijn mening natuurlijk maar ik kan ook niet anders zeggen dat ik ook nog steeds heel tevreden ben met ons Pumaatje en met het contact dat we nog steeds hebben met Inge.
Ook ons heeft ze onmiddellijk een uitgebreide uitleg gegeven en nog steeds geeft zij uitgebreid antwoord op onze vragen.

Jouw kitten is vorig jaar samen met zijn broers en zusjes een week bij mij komen logeren op 3 weken (nest blauwe foldjes van ik dacht Annabelle?)

Geplaatste afbeelding

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#268 Geplaatst 02 december 2010 - 11:02

Jess zei:

Jouw kitten is vorig jaar samen met zijn broers en zusjes een week bij mij komen logeren op 3 weken (nest blauwe foldjes van ik dacht Annabelle?)

hé ja dat kan wel kloppen hoor :) , onze Puma is van 5 februari 2009.  Inderdaad een nestje van Annabelle, ik denk dat ze met 5 waren

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#269 Geplaatst 02 december 2010 - 11:04

Jess zei:

Eum?

Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#270 Geplaatst 02 december 2010 - 11:20

Ciske zei:

hé ja dat kan wel kloppen hoor :) , onze Puma is van 5 februari 2009. Inderdaad een nestje van Annabelle, ik denk dat ze met 5 waren

Yeps, heb er zelfs nog foto's en de groeitabellen van denk ik.
Puma was een goed malske, weet ik nog.

Geplaatste afbeelding