Spring naar inhoud

* * * - - 2 stemmen

Cattery Terenshof

• Log in om te reageren
275 reacties op dit onderwerp
Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#91 Geplaatst 30 november 2010 - 10:29

idd, vind ik ook. Ben ik blij om :)

eve zei:

Dat is waar, ieder heeft natuurlijk andere verwachtingen uiteindelijk en als zij aan jouw verwachting voldoen, dan is dat ook zeker goed om te vermelden.
Het plaatje moet natuurlijk compleet zijn, niet alleen de negatieve, maar ook de positieve ervaringen.

:)

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#92 Geplaatst 30 november 2010 - 10:31

Kamiel zei:

Ik wil hier ff iets duidelijk maken. Terenshof registreert haar katten correct! Ze maakt je geen blaasjes wijs. Wij hebben ook een scottish straight en dit heeft ze ons van in begin duidelijk gemaakt. Meer dan één keer zelfs, dat we hier bewust van zijn. Dus ze houdt niets achter.

Waarom, worden dan op haar Web Site de "Scottish straight" kittens nog altijd aangeboden als Brits korthaar???

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#93 Geplaatst 30 november 2010 - 10:38

Guschi zei:

Waarom, worden dan op haar Web Site de "Scottish straight" kittens nog altijd aangeboden als Brits korthaar???

Dat klopt (zoals ik reeds in een ander topic juist zei). Dit zou ze idd anders kunnen vermelden, maar als je echter op bezoek gaat word je onmiddellijk verwittigd dat het een scottish straight is. Ze houdt dus niks achter. Staat ook netjes op alle documenten. Het is ook verstandig en je bent ook niet verplicht om bij het eerste bezoek direct te beslissen. Best dat je in alle gevallen, ongeacht welk ras toch eventjes nadenkt over je aankoop.

Dus je bent verwittigd. Ze maakt duidelijk dat het een scottish straight is. Gelijk kamiel (papa brit en mama fold)

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#94 Geplaatst 30 november 2010 - 10:39

Kamiel zei:

Dat klopt (zoals ik reeds in een ander topic juist zei). Dit zou ze idd anders kunnen vermelden, maar als je echter op bezoek gaat word je onmiddellijk verwittigd dat het een scottish straight is. Ze houdt dus niks achter. Staat ook netjes op alle documenten. Het is ook verstandig en je bent ook niet verplicht om bij het eerste bezoek direct te beslissen. Best dat je in alle gevallen, ongeacht welk ras toch eventjes nadenkt over je aankoop.

Dus je bent verwittigd. Ze maakt duidelijk dat het een scottish straight is. Gelijk kamiel (papa brit en mama fold)

Dat lijkt me nogal vrij logisch eerlijk gezegd.

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#95 Geplaatst 30 november 2010 - 10:41

Kamiel zei:

Verkoops tactiek??
Als je er eenmaal bent, en je ziet de kittens, zal ze er oprekenen, dat je toch wel toe hapt!

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#96 Geplaatst 30 november 2010 - 10:46

Guschi zei:

Verkoops tactiek??
Als je er eenmaal bent, en je ziet de kittens, zal ze er oprekenen, dat je toch wel toe hapt!

Dat ligt dan echt aan jezelf ... :s

Als je een raszuivere Brit wil dan koop je gewoon niet.

kijk andere topic? Je vraagt tweemaal zelfde :) ze maakt je duidelijk hoe het in elkaar zit. Hoe je een scottish straight bekomt, want als leek ben je dar niet in thuis. Dus ze is in alles eerlijk. Dan is het aan jouzelf om daarover te beslissen natuurlijk. Je weet hoe de vork aan de steel zit. Wij hadden er geen probleem mee dat het een scottish straight is.

Guschi zei:

Verkoops tactiek??

Bewerkt door Jess, 30 november 2010 - 11:01.

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#97 Geplaatst 30 november 2010 - 10:51

Kamiel zei:

kijk andere topic? Je vraagt tweemaal zelfde :) ze maakt je duidelijk hoe het in elkaar zit. Hoe je een scottish straight bekomt, want als leek ben je dar niet in thuis. Dus ze is in alles eerlijk. Dan is het aan jouzelf om daarover te beslissen natuurlijk. Je weet hoe de vork aan de steel zit. Wij hadden er geen probleem mee dat het een scottish straight is.

Heel handig, twee topics over het zelfde!!
Als jij tevreden bent is dat toch o.k.!

henny
henny
  • 1.601 berichten

#98 Geplaatst 30 november 2010 - 10:52

Guschi zei:

Verkoops tactiek??

Precies dat heb ik net al in het andere topc geschreven.
Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat de kittens te vroeg na de entng en met antibiotica verhuizen.
Dit hoort niet !!!!

Henny

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#99 Geplaatst 30 november 2010 - 10:56

Guschi zei:

Heel handig, twee topics over het zelfde!!
Als jij tevreden bent is dat toch o.k.!

voila,vind ik ook!

henny zei:

Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat de kittens te vroeg na de entng en met antibiotica verhuizen.
Dit hoort niet !!!!
tja je weet hoe het zit, dus moet je achteraf ook niet afkomen dat je van nietw wist. Als je een rasechte brit wil zeg je gewoon neen. Zo simpel is het.

Bewerkt door Jess, 30 november 2010 - 11:02.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#100 Geplaatst 30 november 2010 - 11:02

@ Kamiel: als je op verschillende berichten wil reageren kan je de knop gebruiken om meerdere citaten ineens te doen: ".." Dan komen er geen 2-3-4 korte berichten na elkaar van jou ;)

Bewerkt door Jess, 30 november 2010 - 11:03.

Geplaatste afbeelding

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#101 Geplaatst 30 november 2010 - 11:04

Kamiel zei:

voila,vind ik ook!

Ach ja, als leek maakt het je niet veel uit hé!

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#102 Geplaatst 30 november 2010 - 11:04

Jess zei:

@ Kamiel: als je op verschillende berichten wil reageren kan je de knop gebruiken om meerdere citaten ineens te doen: ".." Dan komen er geen 2-3-4 korte berichten na elkaar van jou ;)

oeps, mijn excuses. Ga ik zeker rekening meehouden hoor!

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#103 Geplaatst 30 november 2010 - 11:05

henny zei:

Dit hoort niet !!!!

een goeie fokker laat de kittens ook niet verhuizen met antibiotica? Gatver :s
Geplaatste afbeelding

Kamiel
Kamiel
  • 815 berichten
  • 2 katten

#104 Geplaatst 30 november 2010 - 11:05

Guschi zei:

dat is toch wel een zwak argument dat je nu aangeeft hoor. Dan is het aan jou (bedoel ik de koper) als leek kom dit goe te onderzoeken. Je geeft er tenslotte wat centjes aan, dus beslis je niet zomaar,maar informeer je je goed.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#105 Geplaatst 30 november 2010 - 11:06

Guschi zei:

Nja voila, ik denk dat we gewoon wat op een verschillende golflengte zitten, of hoe moet ik het noemen. Ik verwacht misschien wat meer van een brit, dan het gewoon zou lijken op een brit ofzo. Ik verwacht een brit die echt op een brit lijkt, waarmee je ev. zou kunnen gaan showen, die gezond is ... Maar ja, ook ik heb geleerd met de tijd :oops: Vooral van hier op het forum dan.