Spring naar inhoud

- - - - -

ons tuinproject: tuin met zwemvijver:nieuwe foto's p4,by night p5

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 26 mei 2010 - 14:04

Amai FANTASTISCH! Heeft je vriend de zwemvijver zelf aangelegd? Ik vind het heel mooi! Zoiets zouden we ook wel willen! En die Jacuzzi, olalala, zaaalig! :thumb: :thumb: :thumb:

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:51

Super zeg, heeft je vriend dat allemaal zelf gedaan ?  Wat een handige Harry!
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#18 Geplaatst 26 mei 2010 - 20:02

hij heeft het inderdaad allemaal zelf gedaan, met mijn hulp natuurlijk! O:) neenee, ik heb gedaan wat ik kon, maar zoals je wel kan begrijpen is dat niet zo heel veel, behalve eens iets aanbrengen en klaarzetten ofzo... en hem veel vragen gesteld!! enkel elektriciteit wordt gedaan, want daar weet hij niets van. maarja, kan het hem niet kwalijk nemen, al de rest kan hij helemaal alleen!!! :d

om te laten doen, zou het helaas niet betaalbaar zijn denk ik! :s
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#19 Geplaatst 26 mei 2010 - 20:03

super gedaan :)

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:09

echt heel mooi Nele.. kon je dat niet eerder zeggen dat je vriend metst etc... wij hadden net iemand nodig om onze dubbele garage en terras aan te leggen ... maandag komen ze de garage dus opmetsen en half juni komt dan een andere firma mijn terras en de paden leggen met geintrigeerde verlichting. dan begin juli men tuinhuis nog... :d

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#21 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:21

Heel knap gedaan hoor!

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#22 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:46

miranda zei:

echt heel mooi Nele.. kon je dat niet eerder zeggen dat je vriend metst etc... wij hadden net iemand nodig om onze dubbele garage en terras aan te leggen ... maandag komen ze de garage dus opmetsen en half juni komt dan een andere firma mijn terras en de paden leggen met geintrigeerde verlichting. dan begin juli men tuinhuis nog... :d

tjah... sorry! :oops: tzal ook wel goed gedaan zijn! (al ben ik bijna zeker dat je meer zal betalen O:) 8) )  je weet het nu, voor als er in de toekomst nog iets moet gebeuren hé! :)
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#23 Geplaatst 26 mei 2010 - 22:07

ga je ook een filter plaatsen en plantjes zetten? Want met koi's is dat wel nodig :)
en zeker als je geen plantjes hebt, gaan de beestjes er niet lang inzitten, die worden namelijk graag opgegeten door reigers :oops: maar het is wel heel mooi é :)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#24 Geplaatst 26 mei 2010 - 22:16

Sarah en Erik zei:

ga je ook een filter plaatsen en plantjes zetten? Want met koi's is dat wel nodig :)
en zeker als je geen plantjes hebt, gaan de beestjes er niet lang inzitten, die worden namelijk graag opgegeten door reigers :oops: maar het is wel heel mooi é :)

ja hoor, de bak aan de zijkant is voor zijn filtertonnen, plus het zal nog es gefilterd worden door de plantenbak die langs heel de zijkant staat. in het grote gedeelte waar kois zitten, komen geen planten, om properder te kunnen houden, plus kois eten toch de planten op. dus hopen dat er geen reigers komen!!! de vissen kunnen alleszins diep genoeg, en kunnen zich verstoppen onder de trap, en hebben sowieso ook altijd een stuk schaduw, wat ook belangrijk is natuurlijk hé! in het slechtste geval komt er nog een draadje rond tegen de reigers, maar in zijn vijver in zijn huurhuis had hij geen last dat een reiger de kois pakte. plus hier zullen ze ook niet snel landen door de honden denk ik! :x
Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#25 Geplaatst 27 mei 2010 - 02:04

Zoo dat ziet er super uit zeg..
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 27 mei 2010 - 08:55

Prachtig werk dat zal genieten worden :thumb: ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 27 mei 2010 - 09:16

miranda zei:

Moest je ooit nog interesse hebben, mijn vriend is van plan zelfstandige te worden dus ;)

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 27 mei 2010 - 10:42

Wauw, dat ziet er wel heel erg goed uit zeg, complimenten aan je vriend :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 27 mei 2010 - 20:23

Nele zei:

ja hoor, de bak aan de zijkant is voor zijn filtertonnen, plus het zal nog es gefilterd worden door de plantenbak die langs heel de zijkant staat. in het grote gedeelte waar kois zitten, komen geen planten, om properder te kunnen houden, plus kois eten toch de planten op. dus hopen dat er geen reigers komen!!! de vissen kunnen alleszins diep genoeg, en kunnen zich verstoppen onder de trap, en hebben sowieso ook altijd een stuk schaduw, wat ook belangrijk is natuurlijk hé! in het slechtste geval komt er nog een draadje rond tegen de reigers, maar in zijn vijver in zijn huurhuis had hij geen last dat een reiger de kois pakte. plus hier zullen ze ook niet snel landen door de honden denk ik! :x

dit is inderdaad zo voor koi's

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#30 Geplaatst 27 mei 2010 - 22:14

miranda zei:

dit is inderdaad zo voor koi's

blij dat je dit even bevestigt, begon er al aan te twijfelen! :onzeker: ze amuseren zich alleszins wel, hoor, na een aantal maanden in een kleine opvangbak te zitten, kunnen ze zich nu goed uitleven! en dan maar es kijken voor een deel nieuwe koi's, zodat je ze toch tenminste ziet zwemmen! :d
Geplaatste afbeelding