Spring naar inhoud

- - - - -

ons tuinproject: tuin met zwemvijver:nieuwe foto's p4,by night p5

• Log in om te reageren
92 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#76 Geplaatst 17 juni 2010 - 10:26

Prachtig, ik zou geen bang hebben, een steur kan je zelfs goed strelen.
Je kan ook die visjes er in doen die je huid behandelen, ik weet niet welke dat het zijn maar heb daar eens een programma van gezien, je gaat er dan in zitten en zo'n 100 kleine visjes die eten aan jouw. :twisted:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#77 Geplaatst 17 juni 2010 - 11:48

Solotje zei:

Prachtig, ik zou geen bang hebben, een steur kan je zelfs goed strelen.
Je kan ook die visjes er in doen die je huid behandelen, ik weet niet welke dat het zijn maar heb daar eens een programma van gezien, je gaat er dan in zitten en zo'n 100 kleine visjes die eten aan jouw. :twisted:

had daar ook al aangedacht, zo'n visjes die de dode huidcellen ofzo opeten hé. maar hoe noemt dat, en kan dat in koud water, of zijn dat mss warmwatervisjes? mja, dan zullen de mensen die een beetje bang zijn van de vissen helemaal niet in het water durven! die kois zullen zich meestal verstoppen, maar die huid-visjes zullen raprap willen komen en zuigen denk ik! :LOL:
Geplaatste afbeelding

Tirza
Tirza
  • 2.399 berichten
  • 6 katten

#78 Geplaatst 17 juni 2010 - 12:10

Koi's zijn hele tamme vissen en komen af naar de mensen. Vooral als ze de mensen kennen.
Idem met een steur.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#79 Geplaatst 17 juni 2010 - 12:13

Tirza zei:

Koi's zijn hele tamme vissen en komen af naar de mensen. Vooral als ze de mensen kennen.
Idem met een steur.

als je zelf kalm bent en stilstaat ja, maar als er zal worden gezwommen of gespeeld, zullen ze wel in een hoekje gaan denk ik! nuja, van mij mogen ze komen, hoor, ik ben er niet bang van! :)
Geplaatste afbeelding

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 17 juni 2010 - 12:36

wat heb jij een mooie aangelegde tuin,
nu nog wat mooi weer en het plezier kan niet meer op

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#81 Geplaatst 17 juni 2010 - 13:17

Midas zei:

wat heb jij een mooie aangelegde tuin,
nu nog wat mooi weer en het plezier kan niet meer op

eerst nog het gras! zal weer veel veranderen als die grote hoop aarde weg is, en het mooi effen in groen gras ligt! aangezien we grasmatten zullen leggen, zal het onmiddellijk mooi zijn, helaas zullen de honden er dan een 4tal weken niet opmogen... dus enkel in het hondenperk dan, dat zullen ze wel niet zo leuk vinden denk ik! maarja, tkan niet anders hé... en idd hopen op mooi weer zodat we er veel van kunnen genieten!!! :)
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 17 juni 2010 - 14:12

Heel mooie gedaan !  Maar ik dacht net, stel dat de poezen er in vallen, kunnen ze er dan nog uit ?
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#83 Geplaatst 17 juni 2010 - 15:44

Roosje zei:

Heel mooie gedaan ! Maar ik dacht net, stel dat de poezen er in vallen, kunnen ze er dan nog uit ?

via de trap kunnen ze eruit, hoor. hopelijk vinden ze die dan ook! :)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#84 Geplaatst 17 juni 2010 - 20:31

Nele zei:

had daar ook al aangedacht, zo'n visjes die de dode huidcellen ofzo opeten hé. maar hoe noemt dat, en kan dat in koud water, of zijn dat mss warmwatervisjes? mja, dan zullen de mensen die een beetje bang zijn van de vissen helemaal niet in het water durven! die kois zullen zich meestal verstoppen, maar die huid-visjes zullen raprap willen komen en zuigen denk ik! :LOL:

die noemen garra rufa

De naam Garra rufa betekent in het Nederlands knabbelvis, deze vis wordt ongeveer 12 cm groot en voelt zich het beste op temperaturen tussen 26 en 41 graden

de tuin incl vijveris heellllllll prachtig nele

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#85 Geplaatst 17 juni 2010 - 20:42

Heel mooi allemaal *jaloers*
Alleen ik zou het ook niet echt durven, met die vissen zo aan mijn benen :)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#86 Geplaatst 17 juni 2010 - 23:32

miranda zei:

die noemen garra rufa

De naam Garra rufa betekent in het Nederlands knabbelvis, deze vis wordt ongeveer 12 cm groot en voelt zich het beste op temperaturen tussen 26 en 41 graden

de tuin incl vijveris heellllllll prachtig nele

bedankt voor de complimentjes allemaal! :) (kristof leest dit topic af en toe eens door, anders moet hij niets weten van KS, maar die complimentjes leest hij wel graag! O:) )

thx, Miranda, maar zoals ik al dacht zijn dat dus visjes voor in warm water... zal dus niet lukken in de vijver!
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#87 Geplaatst 18 juni 2010 - 12:11

ja ik zie mezelf ook niet tussen de vissen zwemmen :ha Ze zijn mij ooit eens met een bootje moeten komen halen van een drijvend vlot in een meer omdat ik onder dat vlot een stekelbaarsje had gezien :ha

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#88 Geplaatst 18 juni 2010 - 12:13

:LOL: :LOL: :LOL:

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#89 Geplaatst 18 juni 2010 - 12:22

Vosse zei:

ja ik zie mezelf ook niet tussen de vissen zwemmen :ha Ze zijn mij ooit eens met een bootje moeten komen halen van een drijvend vlot in een meer omdat ik onder dat vlot een stekelbaarsje had gezien :ha

:lachen: :lachen: :lachen: kzie het al zo voor me! hoe oud was je dan?
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#90 Geplaatst 18 juni 2010 - 12:36

11 ofzo denk ik...