Spring naar inhoud

- - - - -

Dierenvilla: Bah!

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
*Joke*
*Joke*
  • 586 berichten
  • 6 katten

#1 Geplaatst 25 mei 2010 - 15:53

We hebben 25 april een krabpaal besteld via dierenvilla. Ik wilde persé een krabpaal van het merk RHR, want daar heb ik de andere ook van en die zijn fantastisch. Ik dacht, zijn we mooi op tijd voor de kittens komen. Nou, hij is er nog steeds niet. Eerst was het artikel niet op voorraad. Dat klopte, want de andere winkels die ik gechecked heb, kregen hem ook pas op 18 mei binnen. Kan gebeuren, maar dit heb ik dus níet van dierenvilla te horen gekregen! :evil: Pas toen ik er zelf achteraan belde, vertelde men mij dat hij 18 mei pas weer leverbaar was.

Vervolgens kregen we wel netjes een mailtje. Beetje aan de late kant he! Maar goed, vorige week kwam en ging en geen krabpaal. Donderdag nog maar eens gebeld, toen lag het aan het hengeltje wat wij voor de leuk hadden meebesteld. Die was er niet. Daar hebben ze dus de verzending van de krabpaal op tegen gehouden. Notitie laten maken dat wij gewoon de krabpaal wilden hebben en dat ze het hengeltje dan maar moesten laten zitten.
Zou vandaag geleverd worden. Vandaag nog maar eens gebeld, maar kreeg hetzelfde 'hengelverhaal'. Ben boos geworden en heb gezegd dat wij nu al bijna vijf weken op die verd*mde krabpaal zitten te wachten en dat zaterdag onze kittens komen. Nou wordt ie morgen of donderdag verzonden...We zullen zien. Dat was dus de laatste keer dierenvilla... :p

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 25 mei 2010 - 16:16

Is raar want de laatste tijd was het bij Dierenvilla toch terug in orde met de bestellingen en leveringen? Heb je bij nl of be besteld? :hug:

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 25 mei 2010 - 17:31

Er zal iemand jouw verzoek niet goed doorgegeven hebben dat je het hengeltje niet meer moest hebben. Is natuurlijk helemaal niet leuk, maar misschien is het een toevallige fout. Je hebt zo altijd van die zaken hé. Zooplus is normaal altijd correct en goed, maar ook daar kan het wel eens verkeerd gaan...
Hopelijk krijg je hem deze week, want anders zou ik er ook niet meer bestellen hoor. Ze hebben nu een derde kans en dat ze die maar grijpen.
Geplaatste afbeelding

peterwalker
peterwalker
  • 1.955 berichten

#4 Geplaatst 25 mei 2010 - 19:24

'T is raar. ik heb er nog geen problemen mee ondervonden. Ze zijn altijd correct geweest. Moet wel zegen dat ik de laatste tijd daar in de buurt was en dan een stop om dingetjes mee te brengen. Je moet misschien iets harden zijn en dreigen als hij tegen het einde van de week er niet is, je geld terug wil.  of een schade vergoeding wegens het niet naleven van de afspraken. Hopelijk ontvang je hem vlug.

*Joke*
*Joke*
  • 586 berichten
  • 6 katten

#5 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:49

Er zit nog meer aan dit verhaal vast, bijvoorbeeld de incorrecte behandeling aan de telefoon, het feit dat ik direct na het bestellen (toen ik erachter kwam dat het niet leverbaar was) mijn geld terug heb gevraagd en daar geen reactie op kreeg, enz, enz.

Ze hebben nu vier kansen gehad, dus als het er deze week nog niet is, ga ik er werk van maken. Vind het heel jammer, want heb tot nu toe ook wel goede ervaringen daar gehad, maar dit gaat me toch te ver. Dat iets niet leverbaar is kan gebeuren, maar je klant er dan 4 weken op laten wachten, zonder enig bericht, terwijl je schrijft dat het met 5 dagen geleverd gaat worden... :(

Anja
Anja
  • 14.505 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:08

Ik heb daar ook ooit een krabpaal bij besteld en ik heb hier geen klagen van gehad.  Ik weet wel van andere mensen op het forum hier dat zij ook niet echt tevreden zijn van dierenvilla.

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#7 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:26

Geen ervaring mee, denk niet dat we daar iets zouden durven bestellen :)

Ciske
Ciske
  • 699 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 26 mei 2010 - 12:37

ik kan er jammer genoeg ook niet veel goed over kwijt, vorig jaar een krabpaal besteld waar bepaalde onderdelen tot twee maal toe verkeerd waren geleverd.  Nu een jaartje later drie cat wall hangers besteld, en weer is er iets niet juist bij één ervan.  We hebben onmiddellijk gemeld dat er iets niet juist was en gevraagd de fout recht te zetten maar tot nu, drie weken later, nog geen reactie gekregen.  Ik denk dat het, wat ons betreft, de laatste keer is geweest dat we daar besteld hebben.  Heel jammer want ik zie regelmatig leuke dingetjes op de site... :cry: