Spring naar inhoud

- - - - -

Update pg 2 , dokter geweest..Morgen met mij zoon naar de huisarts..

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#16 Geplaatst 25 mei 2010 - 19:47

Ik zou me ook nog niet zo'n zorgen maken hoor.
Op die leeftijd woog ik 48 kilo en was 1 meter 68. Ook een magere lat dus......
nu is dat 67 kilo........ :oops:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:03

Mijn broer is ook zo mager... Zoals je zegt, actief. En mijn broer (heeft ADHD, dus meeega actief) snoept kei veel, echt niet normaal. Pizza's om 11uur 's avonds nog, elke avond M&M's, broodjes 's middags... Ge kunt het u niet voorstellen (ons papa had dat ook, en op een bepaald ogenblik is die aangekomen en nu zie je daar niks meer van dat die ooit zo mager geweest is :ha )
Maar om zeker te zijn, kan je altijd is naar de huisarts gaan hoor. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het aan de persoon ligt :) Als ik elke avond M&M's zou eten, amai ik zou moddervet zijn :ha

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:16

Volgens mij gaat alle energie op die leeftijd in het "groeien" zitten.  Gezien zijn lengte en leeftijd kan er dus momenteel niet veel aan zijn lijf blijven kleven.  Het is natuurlijk nooit slecht eens alles te laten onderzoeken, maar ik zou me niet direct teveel zorgen maken.
Veel succes alvast bij de dokter :d

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:26

Nu ik eraan denk: Joris was hier ook altijd superslank tot aan zijn 19 jaar...

Geplaatste afbeelding

turbojeng
turbojeng
  • 378 berichten

#20 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:40

ik ben vroeger ook altijd groot en dun geweest 191cm en 71 kg
maar eens ik gestopt was met al mijn sporten en niet zo actief meer was is er toch al snel heel wat kilo's bijgekomen dus gene paniek zou ik zeggen

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:51

Mijn vriend is ook zo'n magere zwiep, altijd al geweest geloof ik.
Hij is 1 m 80 en weegt 61 - 62 kg.  Hij is wel niet meer zo jong, 47 jaar, maar bij hem zie ik het er nooit aankomen.  Zit wel in de familie langs vaders kant.
Hij is ooit wel voller geweest, maar dat waren eerder spieren.  In vet zal hij het er nooit aankrijgen, hij eet nogthans ook erg goed, drinkt regelmatig bier, maar hij is nogal een zenuwachtig type, dus dat verklaart ook al veel ;)

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#22 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:42

Komt vaker voor hoor, zeker bij jongens.. Maar misschien eens laten nakijken dan ben je gerust é.

Shaq
Shaq
  • 233 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 26 mei 2010 - 11:16

ik zou me ook geen zorgen maken.. maar als hij graag wat bijkomt kan hij gaan fitnessen ofzo.. spieren wegen meer dan vet en dan ziet hij er ook nt zo mager meer uit eh :) zijn energie in sport steken kan nooit kwaad :)
Groetjes van Freya en flinke kater Odom :paw

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 26 mei 2010 - 12:32

Shaq zei:

ik zou me ook geen zorgen maken.. maar als hij graag wat bijkomt kan hij gaan fitnessen ofzo.. spieren wegen meer dan vet en dan ziet hij er ook nt zo mager meer uit eh :) zijn energie in sport steken kan nooit kwaad :)

s waar, mijn broer doet dat nu ook :) Dan ziet hij er inderdaad niet uit als een "jongentje zonder een grammetje vet" maar eerder als een vent met een gespierde torso :LOL: (of dat willen ze toch bereiken :LOL: )

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#25 Geplaatst 26 mei 2010 - 14:35

Nu we zijn bij de dokter geweest, zijn bloedruk was goed en zijn polsslag ook, dus hij denk niet dat het de schildklier zou zijn want dan heb je normaal een snellere polsslag..

Hij zei ook dat het idd bij jongens in deze leeftijd wel meer voorkomt na de snelle groeispurt die ze dan hebben.

Hij had een bmi van 16,5 en dat vond hij toch wel iets om het in de gaten te houden..

Dus een kinderdroom werd waar voor jerry met het recept wat hij mee kreeg..

Hij moet deze maand veel vetten eten, dus volle yoghurt en volle melk en roomboter op brood , en hij mag snoepen zei de dokter haha, hij wil dat hij deze maand dus eigelijk onbeperkt eet ,snoep of wat dan ook en dan moet hij 24 juni terug en dan moet hij wel wat bij gekomen zijn, zo niet dan gaat verder onderzoek komen.

Dus we hebben net ons inkopen gedaan , lekker roomboter gekocht en ontbijtkoek, volle melk en cornflakes , dus hij kan gaan genieten hier O:) O:)
Geplaatste afbeelding

lizke
lizke
  • 5.523 berichten
  • 1 katten

#26 Geplaatst 26 mei 2010 - 14:52

brithany zei:

Nu we zijn bij de dokter geweest, zijn bloedruk was goed en zijn polsslag ook, dus hij denk niet dat het de schildklier zou zijn want dan heb je normaal een snellere polsslag..

Hij zei ook dat het idd bij jongens in deze leeftijd wel meer voorkomt na de snelle groeispurt die ze dan hebben.

Hij had een bmi van 16,5 en dat vond hij toch wel iets om het in de gaten te houden..

Dus een kinderdroom werd waar voor jerry met het recept wat hij mee kreeg..

Hij moet deze maand veel vetten eten, dus volle yoghurt en volle melk en roomboter op brood , en hij mag snoepen zei de dokter haha, hij wil dat hij deze maand dus eigelijk onbeperkt eet ,snoep of wat dan ook en dan moet hij 24 juni terug en dan moet hij wel wat bij gekomen zijn, zo niet dan gaat verder onderzoek komen.

Dus we hebben net ons inkopen gedaan , lekker roomboter gekocht en ontbijtkoek, volle melk en cornflakes , dus hij kan gaan genieten hier O:) O:)

*toch een beetje jaloers* :louche:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#27 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:06

lizke zei:

*toch een beetje jaloers* :louche:

beetje maar? Ik toch wel heel erg hoor

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#28 Geplaatst 26 mei 2010 - 19:25

Ik zou toch kijken om hem niet te vettig te laten eten, je kan beter gezonde dingen pakken. Gelukkig is het niets ernstig. :duim:

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 26 mei 2010 - 19:28

Ik wil ook zo'n dieet :)

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 26 mei 2010 - 19:35

Alle dagen pannenkoeken :cheer: (die Janet op verschillende manieren mag bereiden :p )
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart: