Spring naar inhoud

- - - - -

Update pg 2 , dokter geweest..Morgen met mij zoon naar de huisarts..

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#31 Geplaatst 26 mei 2010 - 19:41

Op die manier aankomen is ook niet gezond toch? Je zou toch verwachten dat een dokter toch verstandiger advies zou geven :engel:

Daarnaast: iedereen zit hier wel te roepen dat het allemaal geen kwaad kan, maar er zijn wel degelijk een aantal aandoeningen die verband houden met lang en mager zijn (ehler-danlos bijvoorbeeld) dus het kan zeker geen kwaad dat je het laat onderzoeken!

Geplaatste afbeelding

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#32 Geplaatst 26 mei 2010 - 19:52

Ik begrijp dat advies eigenlijk niet goed.Ik weeg 48 kilo en ik heb al twee kinderen gehad.Dit is gewoon mijn aard.Maar als ik vet en suiker vreet,dan blijft dat toch ook in mijn lichaam,qua cholesterol en diabetes enzo.Ik vind dat hij er goed uitziet en ik denk niet dat hij na die maand zal bijkomen.Dus gaan ze onderzoeken doen die alleen maar geld kosten.Dat is gewoon mijn mening,natuurlijk.En wie ben ik? O:)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#33 Geplaatst 27 mei 2010 - 00:00

Het is niet gezond idd deze maand, maar het is even kijken of hij dan wel aankom in gewicht.

En pannekoeken bakken elkdag  grrrrr als ik ergens een hekel aan heb zijn het pannekoeken bakken haha..
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:23

Zo mager is diet hoor voor een opgroeiende puber!! Mijn broer was ook zo graatmager, en die kon eten gelijk een paard!!!
Mijn zoon is nooit zo mager geweest, maar die heeft van nature aanleg om mollig te zijn ;) . Dat is nu echt een kleerkast van een vent geworden: hij wordt volgende week al 25...........

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:06

Mijn BMI is ook maar iets van een 16 hoor zoals bij je zoon, soms is dat gewoon zo en daar valt dan maar weinig aan te doen. Ik zou ook wel liever een BMI van 20 hebben maarja :)
Geplaatste afbeelding