Spring naar inhoud

- - - - -

Animo voor Suprise in a box?

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:45

Dat lijkt me echt super leuk :LOL:
Ik wil zeker meedoen :LOL:

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:52

ik wil mssn ook wel eens een keertje meedoen
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

molleken
molleken
  • 1.008 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:04

Ik wil deze keer ook wel meedoen

Anja
Anja
  • 14.505 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:05

Wij willen ook wel terug meedoen.

Geplaatste afbeelding

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:18

Ik wil ook wel eens meedoen,maar er waren dan toch mensen bij die duidelijk over de 10 euro zaten?Niet dat dat mij stoort maar ik wil mij wel niet belachelijk maken ;)

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:47

Ik moet het wel nog eerst aan mijn mama vragen maar die zal het wel goed vinden :)

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:47

sandra25 zei:

Ik wil ook wel eens meedoen,maar er waren dan toch mensen bij die duidelijk over de 10 euro zaten?Niet dat dat mij stoort maar ik wil mij wel niet belachelijk maken ;)

Dat is die mensen dan hun probleem he ;) . Soms lijkt het alsof er meer dan 10 euro inzit, maar ik heb vb een tijd geleden heel veel speelgoed aangekocht in een pakket (via KS) en daardoor werd het echt heel goedkoop. Nu is dat wel bijna op. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: als je een cadeautje krijgt, gaat het er niet enkel over wat er in zit (een verrassing is altijd leuk) maar sommigen maken er echt iets heel leuks van (door iets te knutselen vb) en dan is het ook nog altijd raden naar de afzender... Dus het is het hele pakket dat zo fijn is.

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:48

En hoeveel tijd krijgen we? Want op een weekje krijg ik de spulletjes niet echt bij elkaar denk ik.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:50

Nellebelle zei:

En hoeveel tijd krijgen we? Want op een weekje krijg ik de spulletjes niet echt bij elkaar denk ik.

Zodra er genoeg interesse is, maakt Pixel een poll waarin we kunnen kiezen hoeveel we willen betalen en wanneer het pakje verzonden wordt. En dat gebeurt altijd ruim op voorhand.

Geplaatste afbeelding

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#25 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:15

Ik wil ook terug meedoen :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:19

Ik kan nog steeds niet meedoen :(

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#27 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:20

Aldhissla zei:

Ik kan nog steeds niet meedoen :(

Maar jij kan toch fantastisch kattenspeelgoed zelf maken ;) . Iedereen die het al heeft gezien, vindt het super ;)

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#28 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:37

Nellebelle zei:

Tijd genoeg hoor. ;) Eerst wordt er een poll gemaakt om het bedrag te bepalen. Die poll staat dan een tijdje open. Daarna komt er een nieuwe poll om de verzenddatum te bepalen en je in te schrijven. Dat staat ook een tijd open. Pas daarna worden de adressen verdeeld en dan heb je nog wel tijd genoeg om rustig iets te zoeken. Het verzenden zal pas voor juli worden dan.

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#29 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:38

Joloka zei:

Maar jij kan toch fantastisch kattenspeelgoed zelf maken ;) . Iedereen die het al heeft gezien, vindt het super ;)

Ja maar dat vind ik een beetje bedriegt den boel want dan geef ik er natuurlijk geen 10 euro aan uit he :/
Kunnen we niet ook een surprise in a box doen voor mensen die zelf spulletjes maken? O:)

Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:40

maar nee , ik denk dat ik ook wel zelf iets zou maken , kzou het gewoon tellen zoals het in de winkel gemiddeld is , en of het nu 10 of 8 is maakt toch niet uit :hug: :hug: als je meedoet is het al veel waard

Geplaatste afbeelding