Spring naar inhoud

- - - - -

Animo voor Suprise in a box?

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#31 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:42

clyde zei:

maar nee , ik denk dat ik ook wel zelf iets zou maken , kzou het gewoon tellen zoals het in de winkel gemiddeld is , en of het nu 10 of 8 is maakt toch niet uit :hug: :hug: als je meedoet is het al veel waard

Ik ben helemaal niet handig :louche: . Maar jij kan superleuke dingen maken. En je moet toch ook nog rekening houden met het materiaal dat je moet aankopen? Nee hoor, jij doet mee (en ik zou het super vinden als ik jouw pakje mocht krijgen :jump: ).
En als je zelf dingen moet kopen, heb je nu eenmaal niet veel voor 5 euro...

Bewerkt door Joloka, 25 mei 2010 - 22:42.

Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:46

aldhlissa doet mee he maakt niet uit voor hoeveel :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:47

clyde zei:

ja, straks gaan we Pixel nog moeten omkopen om het pakje van haar te krijgen :a

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:48

Ik doe mee :p

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:03

Ik deze keer misschien ook wel... Maar wel pas in de vakantie dan. Nu is het VEEEEL te druk om nog een pakje creatief aan te pakken :LOL: .

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:06

Ooh, als het voor juli is dan kan ik wel meedoen :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#37 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:06

Joloka zei:

Ik ben helemaal niet handig :louche: . Maar jij kan superleuke dingen maken. En je moet toch ook nog rekening houden met het materiaal dat je moet aankopen? Nee hoor, jij doet mee (en ik zou het super vinden als ik jouw pakje mocht krijgen :jump: ).
En als je zelf dingen moet kopen, heb je nu eenmaal niet veel voor 5 euro...

clyde zei:

Joloka zei:

ja, straks gaan we Pixel nog moeten omkopen om het pakje van haar te krijgen :a

Das heel lief van jullie!
Ik zou wel willen maar dan wil ik echt wel enkel een pakje sturen naar iemand die iets zelfgemaakt wil krijgen!!!
Geef dus bij deze uw naam op indien u een pakje vol zelfineengeflanste brol wenst te krijgen :ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#38 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:07

is het eigenlijk de bedoeling dat je gwn een pakketje vertsuurd met speelgoed? of moet je hier dan tips bijsteken ofzo? en gaan ze niet zien op het pakket van waar het komt?

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:08

Sarah en Erik zei:

is het eigenlijk de bedoeling dat je gwn een pakketje vertsuurd met speelgoed? of moet je hier dan tips bijsteken ofzo? en gaan ze niet zien op het pakket van waar het komt?

Nee, de tips steken in het pakje, en als afzender moet je het adres van de KS opgeven :) . Eigenlijk is het nog fijn knutselwerk hoor. Je moet eens naar de voorbije suprise in the box kijken, er zijn hele knappe pakjes verstuurd. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#40 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:08

Aldhissla zei:

Das heel lief van jullie!
Ik zou wel willen maar dan wil ik echt wel enkel een pakje sturen naar iemand die iets zelfgemaakt wil krijgen!!!
Geef dus bij deze uw naam op indien u een pakje vol zelfineengeflanste brol wenst te krijgen :ha :ha :ha

Zeg :p :p :p da's helemaal geen brol dat jij maakt. Misschien moet je eens denken aan het starten van een verkoop van de dingen die jij allemaal zelf maakt  :cheer: :dancer: :cheer:

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#41 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:22

Elaba, ik kan niet worden omgekocht :p En wie naar wie moet sturen, bepaal ik zelf trouwens niet. Dat wordt gewoon door de computer door elkaar gehaald en die kiest dat. Ik moei me daar niet mee :mrgreen:

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 26 mei 2010 - 01:56

ik wil wel meedoen. maarre... waar vind ik zo een berg tof speelgoed? :)

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#43 Geplaatst 26 mei 2010 - 08:29

Als het voor de tweede helft van juli zou zijn dan wil ik wel mee doen ;)
Weten jullie trouwens dat ik degene was die hiermee is begonnen op een ander kattenforum in 2006 en dat ik vermoed dat het via daar naar hier is gekomen 8) ;)

xantippe
xantippe
  • 3.580 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 26 mei 2010 - 08:32

krijgen we nu een extra pakje van jou?

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#45 Geplaatst 26 mei 2010 - 08:36

Joloka zei:

Dat is die mensen dan hun probleem he ;) . Soms lijkt het alsof er meer dan 10 euro inzit, maar ik heb vb een tijd geleden heel veel speelgoed aangekocht in een pakket (via KS) en daardoor werd het echt heel goedkoop. Nu is dat wel bijna op. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen: als je een cadeautje krijgt, gaat het er niet enkel over wat er in zit (een verrassing is altijd leuk) maar sommigen maken er echt iets heel leuks van (door iets te knutselen vb) en dan is het ook nog altijd raden naar de afzender... Dus het is het hele pakket dat zo fijn is.

Ik vind het het leukst om een pakje te sturen waar duidelijk moeite in is gestoken. Met 10 euro kan je eigenlijk nog veel doen hoor! Zeker als je een beetje creatief denkt ;)
Ik vroeg bv ook in de dierenwinkel of ze geen leuke staaltjes hadden en zelfs in de Wibra of kruidvat vindt je regelmatig leuke en goedkope kattenspulletjes! Uiteindelijk had ik altijd een pakje dat eruit zag alsof het dubbel zoveel had gekost, terwijl dat helemaal niet zo was. Ik had er alleen veel moeite in gestoken ;)
Het allerleukste is als degene die je pakje mag krijgen niet ver weg woont. Dan kan je ipv de verzendkosten, nog wat extra in het pakje steken :catangel