Ik heb al verschillende topics van je doorlezen. Niet allemaal, want je hebt er wel wat gestart de laatste dagen
. Langs de ene kant geeft dit aan dat je nog met vele vragen zit en hulp wil,maar langs de andere kant lijkt het me dat je de hulp niet wil aanvaarden.
Je lijkt me ook nog erg jong, misschien heb je iets te vlug dit schatje in huis genomen... Maar nu is het er toch en is het jouw verantwoordelijkheid om voor dit dutske te zorgen.
Een kitten MOET kittenvoeding hebben. Als je er geen kan betalen, wat ik al raar vind omdat je het kitten in huis genomen hebt, zijn er nog alternatieven.
Neem toch in godsnaam dat voeding aan. Zeg dat je het gekocht hebt. Lieg dan voor een keertje, een leugentje om bestwil!!
Rij langs verschillende dierenwinkels met je fiets (zeg desnoods dat je op woensdagnm naar de bib moet voor school) en vraag staaltjes KITTENvoeding. Ook bij de DA krijg je dit!
Toen ik met mijn twee gevonden kittens bij mijn DA langsging, heb ik zeer veel staaltjes korrel gekregen van RC. Spijtig genoeg heb ik ze ze nooit kunnen geven.
Ik weet niet hoe oud je ben, maar ook ik ben op mijn 15 de gaan werken. Al is het maar 1 dagje per week, dan heb je genoeg centen voor je katje goed te verzorgen, de basis te voorzien.
Werk vind je zeker. Ga langs interimkantoren,... En in de horeca vind je nu de vakantie voor de deur staat ZEKER werk! Zelf nu omdat de meeste studenten naar de examens gaan en hun weekendjob even opzij zetten...
Krijg je ook geen zakgeld?? Je kan dan toch eens een keertje met vriendinnen gewoon ergens thuis gaan zitten ipv weg te gaan en zo heb je weer wat geld gespaard.
Echte vriendinnen begrijpen dit wel hoor!
We willen je allemaal zeker helpen, maar aanvaard dan aub hulp. Dat je mama zo dwarsligt, daar kan je niets aan doen.
Maar ik heb 1 ding geleerd in mijn toch nog jonge leventje (28jaar).
WAAR EEN WIL IS, IS EEN WEG!!!! Je moet het enkel ook echt zelf willen diep vanbinnen en er iets voor over hebben.
Veel succes met je schatje!!! Het ziet er me een dotje uit!!