Spring naar inhoud

- - - - -

Nat voer- Kitten of niet

• Log in om te reageren
149 reacties op dit onderwerp
lizke
lizke
  • 5.523 berichten
  • 1 katten

#61 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:53

:louche:

Zo een klein prutske niet voorzien van de juiste voeding vind ik anders ook maar getuigen van weinig fatsoen :o

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#62 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:53

Liever onbeschoft en een kitten dat wat extra kracht kan opdoen, dan een kitten dat stilletjes aan ziek wordt

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:54

stuur het met de post! Kan ze niks weigeren :x
Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:55

ik ben ook 16 , misschien kan je deze zomer vakantie werk zoeken , of babysitten zoals mij , dan verdien je en kan je kopen wat je wil , zoals mij
ik hoop 1 ding ... dat het kittentje het haalt

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#65 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:56

twinsisterjoyce zei:

stuur het met de post! Kan ze niks weigeren :x

Heb geen adres, dus kan het niet opsturen. Ik weet gewoon dat ik hier in een buurgemeente kan afdroppen.

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#66 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:57

pfff klinkt wel hard wat ik nu ga zeggen maar deze onwil en koppigheid kan het leven van een onschuldig dier kosten. Bezint eer ge begint mensen.
Geplaatste afbeelding

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#67 Geplaatst 25 mei 2010 - 20:58

Schiet me net iets te binnen;
Morgen is het woensdag!
Wat betekent dat ik bijna zeker de trein mis;
In zottegem komt de bus maar rond 15 na 12 toe, en de trein vertrekt om 12u18;
Wat betekent dat ik na school nog voldoende tijd heb om naar de GB in Zottegem te gaan, waar ik (hopelijk toch?) wel kitten voer kan kopen!
Daar hebben ze meer keuze dan in het kruidvat neem ik aan.
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#68 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:00

Cilia? Getver, neem nu toch gewoon dat zakje aan. Dat voer is 110 keer beter dan dat van GB, kruidvat...

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:06

Cilia meisje dit kitten is bij jou, niet voor een weekje of voor een paar daagjes maar voor haar hele (hopelijk lange) leventje. Als je nu al moet knaken en draaien en moeilijk doen om het dier gevoerd te krijgen dan kan je je afvragern of ze wel goed zit bij jou thuis.
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:10

twinsisterjoyce zei:

Cilia meisje dit kitten is bij jou, niet voor een weekje of voor een paar daagjes maar voor haar hele (hopelijk lange) leventje. Als je nu al moet knaken en draaien en moeilijk doen om het dier gevoerd te krijgen dan kan je je afvragern of ze wel goed zit bij jou thuis.

En nu sluit ik me hier volledig bij aan. Hier op KS houden we van onze dieren en als we kunnen, zijn we altijd bereid om anderen te helpen. Als je zelf voeding wilt kopen, is er dan in je buurt geen Tom en co of een andere dierenwinkel waar ze vb Lara voor kittens verkopen? Dat is ook geen dure voeding maar toch wel al veel beter dan die van de kruidvat. En probeer ook wat speelgoed te kopen voor je kleintje zodat het zich niet verveelt... (een muisje, een balletje,...)

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#71 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:12

Joloka zei:

En nu sluit ik me hier volledig bij aan. Hier op KS houden we van onze dieren en als we kunnen, zijn we altijd bereid om anderen te helpen. Als je zelf voeding wilt kopen, is er dan in je buurt geen Tom en co of een andere dierenwinkel waar ze vb Lara voor kittens verkopen? Dat is ook geen dure voeding maar toch wel al veel beter dan die van de kruidvat. En probeer ook wat speelgoed te kopen voor je kleintje zodat het zich niet verveelt... (een muisje, een balletje,...)

Joloka, Wetteren heeft een Tom & Co en een Aveve, had gehoord dat de premium voeding van hen ook niet zo duur is maar toch kwalitatief goed. (niet zo goed als RC, maar toch.) Geraardsbergen is de andere kant uit, daar hebben ze een Zoomart. Ik wil gerust zelfs met haar naar Wetteren rijden.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#72 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:15

Nellebelle zei:

Joloka, Wetteren heeft een Tom & Co en een Aveve, had gehoord dat de premium voeding van hen ook niet zo duur is maar toch kwalitatief goed. (niet zo goed als RC, maar toch.) Geraardsbergen is de andere kant uit, daar hebben ze een Zoomart. Ik wil gerust zelfs met haar naar Wetteren rijden.

Cilia, neem het nu toch eens aan :hug: . Nellebelle wil jouw katje gewoon maar helpen...

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:25

Cilia, ik ben het beu geprobeerd. Ik heb geen kwade bedoelingen in zin of zo, ik reik je een tijdelijke oplossing aan, maar als je ze niet wilt, sorry.

Gini kan er alleen maar mee gebaat zijn, want op dit moment, sorry is ze een vogel voor de kat.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#74 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:26

Kan je niet gewoon zeggen dat je eventjes een wandeling bent gaan doen en aan de hoek van de straat het voer aannemen. Je moeder hoeft dat niet te weten :x .
Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:28

Mieke zei:

Kan je niet gewoon zeggen dat je eventjes een wandeling bent gaan doen en aan de hoek van de straat het voer aannemen. Je moeder hoeft dat niet te weten :x .

Zit dat hier al een uur te zeggen via PB :trance: