Spring naar inhoud

- - - - -

Knuffelbezoekje bij Joloka!!!!

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:36

Joloka zei:

De kat op de kast lag te slapen ;) , Gabriël is even goedendag komen zeggen en is dan terug buiten gaan spelen en Zita lag helemaal boven op de krabpaal. Of bedoel je nog iets anders?

Neen, ik bedoelde rest van de bende :) . Ik zie nu net dat Nelle daar op één van de foto's in de verte in een mandje ligt :LOL: .
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:37

Ooooh... Miss Bebbel :love: :love2: :love: wat is ze mooi en die ogen :loveshower: :love2: :loveshower: ze is zo slank tegenover de rest :ha en ik denk dat ze allures krijgt sinds dat ze weet dat ze op de cover staat! :x

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:39

Solotje zei:

Ooooh... Miss Bebbel :love: :love2: :love: wat is ze mooi en die ogen :loveshower: :love2: :loveshower: ze is zo slank tegenover de rest :ha en ik denk dat ze allures krijgt sinds dat ze weet dat ze op de cover staat! :x

Nee, sinds ze krols geweest is: plots was madam niet meer het kleine hummelke dat hier het laatst binnenkwam maar een krolse dame waarmee men rekening moet houden en die de anderen dan ook met de nodige "egards" behandeld hebben ;) .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:41

Mieke zei:

Neen, ik bedoelde rest van de bende :) . Ik zie nu net dat Nelle daar op één van de foto's in de verte in een mandje ligt :LOL: .

Hier is Nelleke ook: Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:46

Oh, die zijn lief. Die wil ik wel eens komen knuffelen :p

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#21 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:53

Joloka zei:

Eindelijk :LOL: . Moet ik een foto van mezelf ook plaatsen :engel: ?

dat zou ik niet doen. Wie weet schrikt het mij af :x

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:57

Lies zei:

dat zou ik niet doen. Wie weet schrikt het mij af :x

Och, ik dacht dat je mij ook kwam knuffelen :cry: :cry: :cry: . Ik ben daar ook blij mee hoor en ik heb ook spinnen...

Geplaatste afbeelding

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 25 mei 2010 - 21:57

Bebbeltje :loveshower: :loveshower:
Mooie foto's !
Het doet men hartje smelten :love:  Het is een prachtige meid.

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:17

Oooooooooh :love: :love:
Ze is wel enorm veranderd vind ik!
Laat mij zeker iets weten ivm het knuffelbezoekje Lut! Had ik geweten dat Lut gisteren kwam, kging ook gekomen zijn :p

Bebbel lijkt enorm gegroeid op de foto's waar ze alleen op staat, en dan zie je haar in het mandje naast Finn en en dan is ze weer een klein piepedolleke :heart:

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#25 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:22

leuke foto's!

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:22

Aldhissla zei:

Oooooooooh :love: :love:
Ze is wel enorm veranderd vind ik!
Laat mij zeker iets weten ivm het knuffelbezoekje Lut! Had ik geweten dat Lut gisteren kwam, kging ook gekomen zijn :p

Bebbel lijkt enorm gegroeid op de foto's waar ze alleen op staat, en dan zie je haar in het mandje naast Finn en en dan is ze weer een klein piepedolleke :heart:

Lut is vandaag even langs geweest. Maar je moet echt niet afwachten tot ik de tijd vind om een knuffeldag te organiseren. Ik heb het hierboven al gezegd: iemand die wil afkomen, kan het me altijd laten weten en dan halen we onze agenda's boven :ha .
Bebbel is inderdaad al een hele grote meid geworden maar Finn en Nellemieke zijn nu eenmaal heel groot (he Lut).

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:27

Oooh wat een dotje is ze toch :love3: :heart:
Wij komen (als het niet teveel problemen geeft met de kids en hun examens) langs tijdens ons verlof en dat gaat in vanaf volgende week :dancer: :dancer:

Het 2e filmpje is toch mijn favoriet, daar ligt Nelleke te spelen met het verenstokje :loveshower:

Bewerkt door Spanishke, 25 mei 2010 - 22:27.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:36

Joloka zei:

Lut is vandaag even langs geweest. Maar je moet echt niet afwachten tot ik de tijd vind om een knuffeldag te organiseren. Ik heb het hierboven al gezegd: iemand die wil afkomen, kan het me altijd laten weten en dan halen we onze agenda's boven :ha .
Bebbel is inderdaad al een hele grote meid geworden maar Finn en Nellemieke zijn nu eenmaal heel groot (he Lut).

Ja, maar ik ben een beetje te beschaamd om zomaar helemaal alleen af te komen :oops:
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 25 mei 2010 - 22:58

Spanishke zei:

Oooh wat een dotje is ze toch :love3: :heart:
Wij komen (als het niet teveel problemen geeft met de kids en hun examens) langs tijdens ons verlof en dat gaat in vanaf volgende week :dancer: :dancer:

Het 2e filmpje is toch mijn favoriet, daar ligt Nelleke te spelen met het verenstokje :loveshower:

Twee mensen is heel wat verschil met tien of zo he :thumb: . Laat maar iets weten: volgende week is het mijn werkweek maar het zal wel lukken he. Nelleke loopt hier nu al te pppppppppppprrrrrrrrrrr-en van plezier :love: .

@Aldhissla: ik heb nog niemand opgegeten (en de katjes ook niet tot nu toe :a ).

Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 25 mei 2010 - 23:29

:ha Wat is Bebbeltje toch een spring-in-t-veld :heart: . Joepie! Ik kan je bende donderdag al bewonderen :cheer: :cheer: :cheer:

Geplaatste afbeelding