Spring naar inhoud

- - - - -

heb juist iets verschrikkelijks gezien :( telefoontje van eigenares sunny.

• Log in om te reageren
79 reacties op dit onderwerp
Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#16 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:24

pfff, ik ben echt naar de da gelopen met het het poesje in de doos, ik dacht dat ik em zag ademen, maar bleek uiteindelijk niet zo te zijn.
Ik was er gelukkig op nog geen 5 min, maar het hartje klopte niet meer,...
Hij bleek uiteindelijk een chip te hebben en de da gaat proberen de eigenaars te vinden.
Ik had liever nog wat daar gebleven maar had volgens de dierenarts geen nut, dus ben ik nu al terug thuis. Niet te geloven dat dit gebeurd is.

Anja
Anja
  • 14.505 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:29

Wat goed dat het een chip had.  Hopelijk vind hij de eigenaars en weten zij wat er met hun kat gebeurd is dankzij jou.

Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:33

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:34

Oh dat is super dat het katje een chip had, goh... arme mensen die gaan het seves te horen krijgen. :(

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#20 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:36

Solotje zei:

Oh dat is super dat het katje een chip had, goh... arme mensen die gaan het seves te horen krijgen. :(

ja inderdaad, denk dat zijn verwilderde uiterlijk waarschijnlijk door de regen kwam. Ik zit zo in met die mensen die sewes een telefoontje gaan krijgen, of misschien weten ze het al.
De da ging die mensen mijn naam en telefoonnummer geven, voor in het geval ze dat zouden willen.

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:38

:hug: :hug: :hug:   wat erg en dat die jeep zelfs niet geprobeerd heeft om te stoppen, bah !
Geplaatste afbeelding

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#22 Geplaatst 26 mei 2010 - 15:41

Roosje zei:

:hug: :hug: :hug: wat erg en dat die jeep zelfs niet geprobeerd heeft om te stoppen, bah !

ja idd, had de nummerplaat op moeten schrijven. mrja had ik toen niet aan gedacht :evil:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 26 mei 2010 - 16:26

:hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 26 mei 2010 - 16:36

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 26 mei 2010 - 16:48

Ocharme

Nashota
Nashota
  • 17.924 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 26 mei 2010 - 17:00

Wat vreselijk lijkt me dat om te zien, ik kan me voorstellen dat je daar niet goed van werd, gelukkig maar dat ie een chip heeft zodat de eigenaars weten wat er met hun katje gebeurd is, sterkte met het verwerken :hug: :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#27 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:08

heb ondertussen telefoon gekregen van de eigenaars van het katje, de mevrouw was natuurlijk heel hard aan het wenen, wat ik me heel goed kan voorstellen, mja natuurlijk ben ik dan ook beginnen wenen :oops: ik ben zo een gevoelig kipke :oops:
en ja ze heeft mij heel hard bedankt voor alles wat ik gedaan had, en blijkbaar was het een kater van 1,5 jaar en noemde sunny, omdat hij altijd het zonnetje in huis was :(

MZ_forever
MZ_forever
  • 8.572 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:09

ik vind het zo erg voor die mensen :(

Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:16

Toch goed van jou dat je naar de DA gegaan bent en dat sunny gechipt was. Nu kunnen zijn baasjes afscheid van hem nemen. Dat is supererg, maar toch beter dan je altijd af te vragen 'waar is sunny toch?' :( Ik zou ook geweend hebben hoor. ;) Knuffel Elmo vanavond maar goed. Dat zal je opbeuren en hem ook.

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#30 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:22

Geweldig van jou wat je hebt gedaan. De mensen zijn nu heel verdrietig maar ze weten in elk geval wel waar ze aan toe zijn en moeten nu niet dagen of misschien wel weken denken waar is onze lieve Sunny nu....... Echt een hele dikke duim :thumb:

Natuurlijk ook een hele dikke :hug: voor dit vreselijke iets wat je vandaag hebt moeten meemaken