Spring naar inhoud

- - - - -

heb juist iets verschrikkelijks gezien :( telefoontje van eigenares sunny.

• Log in om te reageren
79 reacties op dit onderwerp
lenalena170
lenalena170
  • 1.151 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:52

Arme Sunny, het zonnetje in huis zijn en dan doodgereden worden door iemand die niks met dieren op heeft, arm prutske toch.

cato11
cato11
  • 4.311 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 26 mei 2010 - 21:53

:flower: :hug:

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 26 mei 2010 - 22:04

Ocharme die dame :( . Ik zou ook geweend hebben hoor...
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 26 mei 2010 - 22:07

Wat akelig dat je dit hebt moeten zien, ooh wat ontzettend naar. Maar wat goed dat je met hem naar de dierenarts bent gegaan, en wat "fijn" dat de eigenaresse even had gebeld.
Heel veel sterkte..Geplaatste afbeelding
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.017 berichten

#35 Geplaatst 26 mei 2010 - 22:35

Ocharme toch. Helemaal niet leuk om zoiets te moeten zien gebeuren :o Wel "fijn" voor zijn baasje dat zij nu tenminste weet wat er gebeurd is. Ik zou het in ieder geval liever weten dan maar blijven hopen dat de vermiste kat nog terugkomt. Nu kan ze tenminste afscheid nemen.

Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#36 Geplaatst 26 mei 2010 - 22:38

ja ben op zich heel blij dat ik iets gehoord heb van hun, anders had ik met nog zoveel vragen gezeten. De mevrouw is eigenaar van nog een aantal katjes, maar geen enkel daarvan komt buiten, maar sunny komt uit een asiel en was altijd een buitenkat geweest, en ze hadden geprobeerd van hem binnen te houden, maar zo vond dat hij toen maar ongelukkig leek. Met als gevolg dat Sunny terug buiten mocht.
Nu had ze natuurlijk ongelooflijke spijt van haar beslissing. En ongelooflijke spijt dat ze geen enkel fototje heeft waar hij op staat.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 26 mei 2010 - 22:42

oh wat verschrikkelijk :( :( :( arm dutske :hug:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Claudia
Claudia
  • 174 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 26 mei 2010 - 23:15

Ik haat zulke berichten en word er triest van dat mensen die hun kat op straat laten niet zien hoe gevaarlijk het is.
Misschien heeft die man van die auto het niet eens gezien want je zit best hoog.

Sterkte met wat je mee gemaakt heb...heb het zelf ook mee gemaakt met de kat van de buren.

Bewerkt door Claudia, 26 mei 2010 - 23:16.

Geplaatste afbeelding

Groetjes, Claudia, Scorpion Sting en Lamorghini Gallardo.

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#39 Geplaatst 26 mei 2010 - 23:18

Hoe triestig toch, die met zijn jeep heeft dat waarschijnlijk niet eens gevoeld of gezien. Katten zijn zo onvoorspelbaar waarom moeten ze nu ook elke keer juist voor een auto in lopen? :( Gelukkig was Sunny gechipt en kunnen de eigenaars afscheid nemen. Veel sterkte voor u en de familie van Sunny. :hug: :hug: :hug:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#40 Geplaatst 26 mei 2010 - 23:22

Vreselijk, dit verhaal. De tranen staan in mijn ogen.

Rust zacht Sunny.

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 26 mei 2010 - 23:53

Wat vreselijk zeg, voor jou om mee te maken, voor arme Sunny en voor zijn personeel! :censored:
Ik denk dat iedere katteneigenaar zich ontzettend gelukkig mag prijzen dat als zoiets ergs gebeurt, degene die het katje vindt, zo reageert als jij!!
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 27 mei 2010 - 00:39

Arm venteke en arme baasjes :( . Gelukkig weten ze dankzij jou wel wat er gebeurd is. Ik zou het ook liever weten, dan me eindeloos moeten afvragen waar hij naartoe is. Veel sterkte, ook voor jou. :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#43 Geplaatst 27 mei 2010 - 07:57

Oh... Sunny, zo erg voor die mensen... je hebt dat goed gedaan Sarah :hug: , nu weten die mensen tenminste iets en nu kunnen ze tenminste afscheid nemen.

tash
tash
  • 3.815 berichten
  • 5 katten

#44 Geplaatst 27 mei 2010 - 08:09

jezus!!!! ik kan me heel goed voorstellen dat die beelden gegrift staan in je geheugen!!!!  ik zou ook helemaal van slag zijn!!!!
ni te geloven dat die jeep gewoon verder reed hé!!!!!!  ken je die persoon die ermee reed?
gelukkig heeft het beestje een chip, zodat zijn baasje kan teruggevonden worden.........
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#45 Geplaatst 27 mei 2010 - 08:15

Amai, gelukkig kan de vrouw nu afscheid nemen van Sunny, ipv zich de hele tijd af te vragen waar Sunny nu toch is? Dikke pluim voor jou. En uiteraard ook veel sterkte :hug: