Spring naar inhoud

- - - - -

heb juist iets verschrikkelijks gezien :( telefoontje van eigenares sunny.

• Log in om te reageren
79 reacties op dit onderwerp
Sarah en Erik
Sarah en Erik
  • 2.910 berichten

#76 Geplaatst 29 mei 2010 - 13:31

Claudia zei:

Er zit wel wat in maar vind het gewoon erg dat de bestuurder gelijk als slecht mens gezien word.
Als je de keus maak door wat voor rede dan ook dan ben je zelf verantwoordelijk maar dat maak de persoon van de jeep nog geen slecht persoon want niemand weet of dat die persoon het diertje met opzet aangereden heeft en niet gestopt is. En men kan ook niet weten of hij 70 reed gezien niemand op de teller heeft gekeken.

Voor Sunny blijft het verschrikkelijk.

ik weet natuurlijk niet zeker of de bestuurder 70 reed, maar je ziet toch duidelijk het verschil tussen iemand die 30 rijd of iemand die véél sneller rijd é? Als je hier met gierende banden de straat komt ingereden, dan rij je te snel,...

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#77 Geplaatst 29 mei 2010 - 13:34

Mijn kater is ook doodgereden op straat, mijn allereerste katje, vorig jaar in oktober.
Was ook een gevonden buitenpoes die niet binnen te houden was.
En ik weet dat uiteindelijk de schuld enkel en alleen bij mezelf ligt (m'n overige katten komen nooit meer op straat), ik neem de chauffeur niets kwalijk (buiten dat hij niet gestopt is) maar elke keer is er wel iemand die met het vermanende vingertje staat te zwaaien, dat doet enkel nog meer extra pijn en is een bevestiging van je schuldgevoel.  Als je je kat kwijt speelt in het verkeer, weet je heus wel dat je in de fout gegaan bent en er een veel te hoge prijs voor hebt moeten betalen.
Sorry, niet persoonlijk bedoeld maar moet effe van m'n lever.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 29 mei 2010 - 18:07

:rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 29 mei 2010 - 19:28

Ines zei:

Wij hebben ooit ook een dode kat naar de da gedaan, en daar hebben ze niet gecontroleerd die kat een chip had. HTK zijn meestal toch niet gechipt was hun reactie

Grrr... Allee, zeg, hoeveel moeite is dat nu, even controleren?

Een DA heeft toch altijd zo'n apparaat in huis?!

Hier wordt ik echt :evil: van!

(op de DA hé ;) )

Alicia
Alicia
  • 2.222 berichten
  • 2 katten

#80 Geplaatst 29 mei 2010 - 19:28

wea zei:

ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar de gemeente met de vraag of ze nakijken op een chip bij overreden katten. En geargumenteerd dat tegenwoordig meer en meer kattenbezitters hun HTK katjes ook laten chippen. ben benieuwd naar het antwoord....

Goeie actie!