Spring naar inhoud

- - - - -

Sorry voor m'n afwezigheid...

• Log in om te reageren
37 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:01

veel sterkte met dit afscheid :( :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ashley
Ashley
  • 1.380 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:23

wat vreselijk om een goede vriendin te verliezen..
heb zelf ook mijn beide ouders verloren aan deze rot ziekte en wens je daarom heel veel sterkte de komende tijd :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:26

Mijn schoonbroer overleed 3 jaar geleden ook aan longvlieskanker overleden......! Het was een korte maar vreselijke eindstrijd......
Veel sterkte :hug

Isabel
Isabel
  • 1.108 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 27 mei 2010 - 14:47

Hey lieve dames,
er zijn er hier blijkbaar ook enkele die van dichtbij met longvlies- of een andere smerige kanker te maken kregen.
Ikzelf had er ook mee te maken, 3jaar terug ben ik daardoor m'n baarmoeder etc...weggehaald...Dus nooit ofte nooit kinderen! :cry: Maar kom, ik ben hier nog. Dat is wat telt.
M'n vriendin en zovele anderen heeft het geluk niet gehad..
@Jeannine en Lut, dat soort kankers gaan inderdaad zo snel dat je ze dagelijks ziet achteruit gaan en op den duur smeek je er zelfs om, om die euthanasie, hoe erg het dan ook mag worden.
Het is zo dat het meestal voorvalt bij mensen die met asbest of zo in contact kwamen. Bij haar is dat totaal niet het geval. Ze was fotografe.
Dokters vermoeden dat het door haar 'zware roken' kwam. Vermoedelijk celletjes die van haar keel naar haar longvlies gingen.

Ps: ik heb gisteren na een tijdje terug wat foto's genomen van ons 'duiveltjes' en zal die hier wel vlug plaatsen. De schatten.
En ook 's beginnen met toch een paar dinges bij te lezen hier. Ik denk dat ik héél veel gemist heb. En ik ben dolblij hier terug te zijn! :) :)
Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 27 mei 2010 - 17:06

Isabel zei:

@Jeannine en Lut, dat soort kankers gaan inderdaad zo snel dat je ze dagelijks ziet achteruit gaan en op den duur smeek je er zelfs om, om die euthanasie, hoe erg het dan ook mag worden.
Het is zo dat het meestal voorvalt bij mensen die met asbest of zo in contact kwamen.

Inderdaad!! Mijn schoonbroer was aannemer; hij was het die ons huidig huis gezet heeft! In zijn beginjaren deed hij ook afbraakwerken! Zo heeft hij veel oude huisen ontmanteld, en die zaten eivol met asbest! Jammer dat dit toen nog niet geweten was, want toen droegen de bouwvakkers niet de minste bescherming :censored:
Vreselijk!!! Hij liet een gezin met 7 kinderen achter!!! De jongst treed volgende maand in het huwelijk.

Jammer dat je ongewild kinderloos moet blijven......! Ik weet wat het is...! Wij raakten gewoon niet zwanger. Maar toen hebben we 2 kinderen geadopteerd! Een aanrader hoor!!!

Jeannine
Jeannine
  • 1.582 berichten

#36 Geplaatst 27 mei 2010 - 18:46

@Isabel;Zal voor jou ook een zware periode geweest zijn toen als je een kinderwens had, twee klappen te verwerken, eerst om te genezen en dan dat er geen kindjes meer kunnen komen. Maar zoals je zelf ook aangeeft, je hebt het gehaald en bent er gelukkig nog.
Laat de foto's van jou schatjes maar komen hoor, we kijken er naar uit ze te zien.
Denk dat er veel meer euthanasie voorkomt dan wat wij vermoeden bij mensen die terminaal zijn, morfine word telkens verhoogd als het noodzakelijk is, met gevolg dat je met een overdosis zit op een bepaald moment.
@Lut;Jammer maar helaas, er zijn al veel mensen door asbest gestorven en vele zullen er nog door sterven.Er gaan meestal heel veel jaren overheen eer het uitbreekt,en de ernst van de zaak word nu door heel veel mensen nog steeds niet ernstig genomen.Eind 2008 hebben ze hier voor het plaatsen van een nieuwe keuken een betonblok uitgeslepen waar de oude kasten opstonden,37 jaar geleden was er in cement asbest aanwezig.Werd zelfs bevestigt op mijn vraag, maar van enige bescherming was geen sprake.

Geplaatste afbeelding

MissKitty
MissKitty
  • 7.083 berichten
  • 4 katten

#37 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:01

:hug:
Geplaatste afbeelding

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten