Spring naar inhoud

- - - - -

Zooplus punten?

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:26

Ik wil mijn bestelling plaatsen bij Zooplus en ik zie dat het bijna 7 euro goedkoper is bij Zooplus Duitsland dan bij Zooplus Nederland. Nu had ik een vraagje: komen mijn Zoopluspuntjes dan wel op mijn rekening als ik bij een andere Zooplus bestel? Nog een vraagje:
Er staat het volgende:

Beschikbare zooPluspunten: 805
Hiervan geldig tot 30-9-10: 111
Hoe moet ik dit interpreteren? Wilt dat nu zeggen dat ik er op 30 september nog maar 111 over heb, of wilt dat zeggen dat er 111 vervallen op 30 september? Want anders moet ik ze driiiingend beginnen uitgeven :ha .

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#2 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:38

Jep komt allemaal op één puntensaldo ;) En die 111 punten blijven maar geldig tot de vernoemde datum.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 27 mei 2010 - 11:42

Aha! Super! Dan kan ik met een gerust hart bij Duitsland bestellen :thumb:

Geplaatste afbeelding

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 27 mei 2010 - 12:22

Ik snap dus niets van dat puntensysteem he, maar heb er mij eerlijk gezegd ook nog niet echt mee beziggehouden :oops: Naar mijn weten hebben wij nog niets van punten of hoe kan je dit juist nakijken?
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 27 mei 2010 - 12:49

Awel ik snap daar ook niets van, ik heb al een paar keer geprobeert om mij in te schrijven en het lukt mij niet, ik geloof dat je ook een land moest invullen en ik dacht dat België er niet bij stond.

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#6 Geplaatst 27 mei 2010 - 12:57

Ik heb mij gewoon kunnen inschrijven hoor.
en dan kan je bij mijn zooplus kijken hoeveel punten je hebt en wat je daar voor kunt uitzoeken.... :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:04

*mikkeke* zei:

Ik heb mij gewoon kunnen inschrijven hoor.
en dan kan je bij mijn zooplus kijken hoeveel punten je hebt en wat je daar voor kunt uitzoeken.... :)

Maar misschien in Nederland, of maakt het niet uit dat je bij engeland of nederland besteld?

*mikkeke*
*mikkeke*
  • 4.843 berichten

#8 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:11

Solotje zei:

Maar misschien in Nederland, of maakt het niet uit dat je bij engeland of nederland besteld?

Volgens mij heb ik mij in NL ingeschreven maar ik bestel ook wel eens bij UK :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:12

*mikkeke* zei:

Volgens mij heb ik mij in NL ingeschreven maar ik bestel ook wel eens bij UK :)

Awel ik ga mij daar eens proberen in te schrijven, bedankt he. :)

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:15

Ik heb mij ook ingeschreven bij zooplus.nl, en het is gelijk waar je besteld, de puntjes worden steeds opgeteld.
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:16

Joske zei:

Ik heb mij ook ingeschreven bij zooplus.nl, en het is gelijk waar je besteld, de puntjes worden steeds opgeteld.

Ah oke, bedankt. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:16

Hier ook geen problemen met het puntensysteem hoor. Heeft ook wel even geduurd voor ik het door had :oops: , nu kijk ik gewoon bij mijn zooplus en dan in de rechter kolom kan je zien hoeveel bonuspunten je al gespaard hebt. En het blijft inderdaad gelijk bij welke zooplus je je bestelling plaatst.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tash
tash
  • 3.815 berichten
  • 5 katten

#13 Geplaatst 27 mei 2010 - 13:17

ik denk wel dat je bij zooplus duitsland verzendingskosten moet betalen (effe off topic). dan komt het mss toch nog goedkoper uit om bij nl te bestellen.......
Je krijgt je punten gewoon bijgeteld als je bij zooplus duitsland besteld, alles komt op één "rekening" van punten terecht
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 05 juni 2010 - 14:27

tash zei:

ik denk wel dat je bij zooplus duitsland verzendingskosten moet betalen (effe off topic). dan komt het mss toch nog goedkoper uit om bij nl te bestellen.......
Je krijgt je punten gewoon bijgeteld als je bij zooplus duitsland besteld, alles komt op één "rekening" van punten terecht

Ja, inderdaad! Bij Duitsland moet je verzendingskosten betalen. Dat was mij ook al opgevallen. Want de Litter Locker stond daar goedkoper, maar met die verzendingskosten erbij en enkele andere producten die dan enkele euro's duurder waren, heb ik gewoon weer bij Zooplus NL besteld.

De bonusproducten zijn nu wel wat minder vind ik, enkele maanden geleden kon je zo'n leuk banana leaf mandje krijgen. Maar die is er nu van tussen en ik kan niet goed kiezen :ha . Ik heb net puntjes te weinig voor die krabpaal of die krabton.

Het systeem is als volgt: voor iedere euro die je koopt krijg je één punt. Je punten blijven twee jaar geldig. Daarom dat er bij mij nu iets meer dan 100 punten vervallen.

Geplaatste afbeelding

Picasso
Picasso
  • 377 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 06 juni 2010 - 05:24

Bibie zei:

... voor iedere euro die je koopt krijg je één punt ...

En als je via UK bestelt, dan krijg je 1 punt per pond (£). Wordt ook gewoon aan je zelfde puntensaldo toegevoegd.

:paw van Romeo (†) - Toulouse - Matisse - Fouga (†) - Picasso (†) - Milo

Geplaatste afbeelding