Spring naar inhoud

- - - - -

Groetjes uit Kreta!

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 28 mei 2010 - 08:48

Nog een prettige vakantie

Geplaatste afbeelding

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#17 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:31

Ooh ik ben jaloers :oops:

Veel plezier gewenst en geniet er maar van :)

Lisje
Lisje
  • 7.796 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:36

Super leuke reis gewenst!! ;) :)
En het is je geraden dat je stukje zon meebrengt! :)

Elfonia
Elfonia
  • 10.253 berichten

#19 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:38

:hoi: piep

Fieke
Fieke
  • 3.116 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:49

Heel veel plezier in Kreta! (breng aub een stukje zon mee, zeker voor 26 juni ;) )
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 28 mei 2010 - 11:33

Heel veel plezier gewenst in Kreta :thumb:

Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 28 mei 2010 - 12:08

Prettige vakantie !
Geplaatste afbeelding

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 28 mei 2010 - 12:51

Solotje zei:

Ze zitten in chersonissos ;) , ik ben bijna overal op Kreta geweest en Rethymnon is echt een leuk winkelstadje :LOL: , je hebt daar zelfs een Jennifer Lopez winkeltje! :thumb:

Jessica amuseer je maar en vooral genieten!!! Vele knufjes van mij en Dave ene nogmaals bedankt dat jullie ze wouden over nemen he! :hug:

Ps: ik moet eerlijk bekennen dat ik al heel de dag was aan het fantaseren wat ik aan het doen was, nu zat ik waarschijnlijk te eten. :ha

Hihi, dat hebben wij ook al veel gedaan, gegeten. Om tien uur 's morgens is het hier al warm genoeg om in de zon te liggen. Nu hebben we de parasol open, het is te heet anders. Ik drink lekkere verse sapjes, jamjam en Jeroen één of ander
Grieks bier. Hij is nu ne wrap aan het eten, ik vind het wat te warm daarvoor :ha .
De kamer is prima, alleen is de kraan kapot :ha . Voor Griekenland te zijn is het echt goed zei Jeroen. Knuffies voor jullie allebei!

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 28 mei 2010 - 13:01

Jess zei:

Hihi, dat hebben wij ook al veel gedaan, gegeten. Om tien uur 's morgens is het hier al warm genoeg om in de zon te liggen. Nu hebben we de parasol open, het is te heet anders. Ik drink lekkere verse sapjes, jamjam en Jeroen één of ander
Grieks bier. Hij is nu ne wrap aan het eten, ik vind het wat te warm daarvoor :ha .
De kamer is prima, alleen is de kraan kapot :ha . Voor Griekenland te zijn is het echt goed zei Jeroen. Knuffies voor jullie allebei!

Awel ik heb dat ook altijd, Dave at in dat heet weer pizza, hamburgers.... ikke ni zene lekker iets fris, de meeste mensen komen altijd bij na hun verlof, ik niet hoor, ik val af! :thumb:
En hoe is Georges, ne toffe gast he?
Ben je al gaan shoppen?
Ben je al in de zee geweest?
Ben je al iets gaan huren?
En het internet is dat nu betalen?
Loopt daar geen kat rond?
Waar zijn de foto's? :x

Knufjes Anja & Dave xxx :hug:

sarahtje
sarahtje
  • Geband lid
  • 954 berichten

#25 Geplaatst 28 mei 2010 - 13:28

oooh leuk... :LOL:
Laat je weten hoe het daar was en hoe het hotel was? ik zou graag ook nog eens naar Kreta willen gaan en als het daar goed is, gaan we misschien naar daar.
geniet er nog maar van! :)

Vrouwen en katten doen alles wat hun hartje wenst, mannen en honden moeten daar maar aan wennen ;)

Je blijft voor altijd in mijn hart, slaap zacht lieve kleine Nala-meid van mij :hart:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 28 mei 2010 - 19:24

Prettige vakantie :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 29 mei 2010 - 13:33

Solotje zei:

Awel ik heb dat ook altijd, Dave at in dat heet weer pizza, hamburgers.... ikke ni zene lekker iets fris, de meeste mensen komen altijd bij na hun verlof, ik niet hoor, ik val af! :thumb:
En hoe is Georges, ne toffe gast he?
Ben je al gaan shoppen?
Ben je al in de zee geweest?
Ben je al iets gaan huren?
En het internet is dat nu betalen?
Loopt daar geen kat rond?
Waar zijn de foto's? :x

Knufjes Anja & Dave xxx :hug:

Neen, ik eet tzaziki en drink verse sapjes. Vanmorgen kregen we ananas. Ik ga toch morgen vragen of ik elke dag zoiets van fruit kan krijgen. We gaan ook voor een quad kijken zodat we ook water en fruit enzo kunnen meenemen naar de kamer. In het hotel kost een klein flesje water 2.50 euro, als je er dan een stuk of vier drinkt, dat loopt op hè.
Georges is inderdaad heel vriendelijk, zijn ouders en zijn vrouw ook. Hij is twee maand geleden papa geworden en het is een schattig babytje. We gaan deze week een quad huren en volgende week een paar dagen een auto zodat we naar het zuiden kunnen gaan. Het internet is gratis en de airco ook. Het is alleen betalen voor Thomas Cook klanten. Als je rechtstreeks bij hun boekt niet.
Ik ben nog niet in de zee geweest, dat gaan we proberen als we naar het zuiden gaan. Hersonissos zelf is me veel te druk, het dorpje hier is klein en gezellig.  Er zijn daar veeeeeeeeeeeeel katten, maar allemaal heel mager, ocharme. Gisteren zag ik een poezel eten zoeken in een container en ik moest bijna huilen! Jeroen moest me een duw geven of ik stond daar te blèten.
Foto's volgen zeker nog, als ik wat bruiner ben :x
Knuffies voor jullie alletwee! :hug:

Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 29 mei 2010 - 13:41

Hola! Ons hier even lekker komen maken met je reisverhaaltjes? :x
Geniet er maar van 8) 8)
En zonnetje meebrengen he :d

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#29 Geplaatst 29 mei 2010 - 13:57

Jess zei:

Neen, ik eet tzaziki en drink verse sapjes. Vanmorgen kregen we ananas. Ik ga toch morgen vragen of ik elke dag zoiets van fruit kan krijgen. We gaan ook voor een quad kijken zodat we ook water en fruit enzo kunnen meenemen naar de kamer. In het hotel kost een klein flesje water 2.50 euro, als je er dan een stuk of vier drinkt, dat loopt op hè.
Georges is inderdaad heel vriendelijk, zijn ouders en zijn vrouw ook. Hij is twee maand geleden papa geworden en het is een schattig babytje. We gaan deze week een quad huren en volgende week een paar dagen een auto zodat we naar het zuiden kunnen gaan. Het internet is gratis en de airco ook. Het is alleen betalen voor Thomas Cook klanten. Als je rechtstreeks bij hun boekt niet.
Ik ben nog niet in de zee geweest, dat gaan we proberen als we naar het zuiden gaan. Hersonissos zelf is me veel te druk, het dorpje hier is klein en gezellig. Er zijn daar veeeeeeeeeeeeel katten, maar allemaal heel mager, ocharme. Gisteren zag ik een poezel eten zoeken in een container en ik moest bijna huilen! Jeroen moest me een duw geven of ik stond daar te blèten.
Foto's volgen zeker nog, als ik wat bruiner ben :x
Knuffies voor jullie alletwee! :hug:

Ja 2.50 euro voor een flesje water is veel maar normaal in zulke hotels. ;)
Wij huren normaal gezien een week een quad en de andere week een auto, zodat wij een ijskast goed kunnen vullen met heel veel lekkers. :)
Dat dorpje is inderdaad heel gezellig, helemaal mijn stijl :love4: , daarom dat wij dat hotel hadden genomen omdat het zo dicht was... en katten ja die zijn er veel en ik heb het ook altijd heel moeilijk om ze zo te zien. :(
Dan had ik toch gelijk van het internet :LOL: zo rechtstreeks bestellen heeft toch zijn voordelen goedkoper, internet... ! :thumb:

gr xxx

Bewerkt door Solotje, 29 mei 2010 - 13:58.

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 29 mei 2010 - 17:33

Veel plezier daar op Kreta, groetjes van hier uit Turkije (verslaafd aan ks?????)