Spring naar inhoud

- - - - -

Yona en plastiek zakken.

• Log in om te reageren
17 reacties op dit onderwerp
Anja
Anja
  • 14.505 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 27 mei 2010 - 21:10

Yona heeft een echt fascinatie voor plastiek zakken, als ze er een ergens ontdekt begint ze deze als een zot af te lekken, ze kan hier wel effe mee blijven doorgaan.  Gisteren begon ze ook onze vuilzak af te likken en dit duurde wel een minuut of 10.  Kan dit kwaad dat ze dit doet en waarom zou ze dit doen?

Geplaatste afbeelding

cheryl
cheryl
  • 1.822 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 27 mei 2010 - 21:48

Geen idee waarom ze dit doen...
Die van mij hebben de ambetante trek om erop te plassen :louche: dus prijs u gelukkig ;)

O ja ze plassen er niet altijd op hoor, onze Rosse gaat er ook wel inzitten of vind het leuk om ze helemaal kapot te trekken =)

Bewerkt door cheryl, 27 mei 2010 - 21:53.

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 27 mei 2010 - 21:50

Likken? :s De mijne zijn er ook door gefascineerd, maar dan eerder om in te kruipen of over te lopen. Ik denk dat ze het geluid dat zakken maken plezant vinden. :)

poezenmoeder
poezenmoeder
  • 782 berichten
  • 12 katten

#4 Geplaatst 27 mei 2010 - 22:05

Wel ik heb er ook 2 rondhuppelen die verslaafd zijn aan plastiekzaklikken....Maar of het kwaad kan weet ik eerlijk gezegd niet

Bewerkt door poezenmoeder, 27 mei 2010 - 22:05.

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#5 Geplaatst 27 mei 2010 - 22:26

onze zijn ook dol op plastiek zakken, voornamelijk het geluid dat er bij hoort.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 27 mei 2010 - 22:44

Sommige plastiek zakken hebben echt een vies geurtje.  Ik zou toch maar voorzichtig zijn.  Wie weet wat voor chemische rommel ze misschien binnen krijgen :(

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 28 mei 2010 - 06:26

Als ik de mijne niet tegenhoudt eet hij plstiek O:) Waarom?Dat ik het niet weet,ik probeer geen plastiek in zijn omgeving te laten...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 28 mei 2010 - 06:58

Ons Babet is verslaafd aan plastiek ,zakken verpakkingen flessen alles wordt afgelikt :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Nashota
Nashota
  • 17.924 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 28 mei 2010 - 08:06

Hier zijn er twee die erop kauwen, ik pak het dan ook meteen af, geen idee waarom ze dit doen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#10 Geplaatst 28 mei 2010 - 11:26

Hier heb ik vroeger een kat gehad die er op plaste, nu heb ik er enkele die er soms aan durven knabbelen, maar aan likken niet, wel durft Bastet dit te doen aan foto's :catscratchhead

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 30 mei 2010 - 19:45

Lijkt me toch niet echt gezond :catscratchhead
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Umbaba
Umbaba
  • 173 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 30 mei 2010 - 23:17

Mijn Lamber wil er ook altijd stukken uit bijten, ik moet heel hard opletten dat ik geen zakjes binnen zijn bereik laat als ik niet wil dat hij er binnen krijgt.
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#13 Geplaatst 30 mei 2010 - 23:47

Hier spelen ze met de plastieken zakken en Bébé die wil er altijd in gaan zitten. :)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 31 mei 2010 - 00:09

Hier kauwt Lies ook op plastiek zakken, maar enkel die van het kattenzand... :catscratchhead en liefst onderaan de zak knabbelt ze dan, dat ik nadien het hele goedje moet overkappen... O:)
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 31 mei 2010 - 17:26

Toen ik vanmiddag bij je was, was mijn jas veel interessanter dan de plastiek zakken :LOL: .
Leuk je ontmoet te hebben en natuurlijk je katten ook. Yona is superlief en Garion is supermooi! :heart: