Spring naar inhoud

- - - - -

Wat is er met Flodder aan de hand

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
S10
S10
  • 97 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 28 mei 2010 - 08:18

Onze Flodder (17 jaar) is sinds 3 dagen ongelooflijk rustig.  Ze at niet meer en ging op plaatsjes liggen waar ze anders nooit ligt.  We zijn naar de DA geweest en hij kon niets verdachts vinden.  Wel kon ze haar oogjes niet openhouden.  Na onderzoek bleek dat ze een bloeding in haar oog heeft gehad.  Ze heeft dan een spuitje (vitaminen) gekregen en het zou moeten beteren.  Nu haar oogje "ziet" er iets beter uit, maar wij denken dat ze blind is.  Ze loopt overal tegen en zelfs haar poezensnoepjes zit ze niet en daar bonkt ze tegen met haar kopje.  Ze is ook zeer tam gelijk als in een vertraagde film.  We zijn ongerust en gaan terug naar de DA....Ik hoop dat ze betert, het is natuurlijke en stokoud poesje.

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 28 mei 2010 - 08:22

Veel beterschap!

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#3 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:01

Beterschap voor je Flodder.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Fieke
Fieke
  • 3.150 berichten
  • 1 katten

#4 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:09

Heel veel beterschap!
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:11

Ach wat zielig, heel veel beterschap voor Floddertje :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:38

Heel veel beterschap

Geplaatste afbeelding

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#7 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:43

Veel beterschap

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 28 mei 2010 - 09:51

Veel beterschap voor Flodder :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#9 Geplaatst 28 mei 2010 - 18:27

Heb je al nieuws?Ocharme,dat beestje.

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 28 mei 2010 - 19:21

Arme Flodder. Veel beterschap. Hopelijk is het niets erg.

Bewerkt door Bibie, 28 mei 2010 - 19:22.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 30 mei 2010 - 18:58

:geluk: :geluk: :geluk: :duim: :duim: :duim:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#12 Geplaatst 30 mei 2010 - 19:10

veel beterschap
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

S10
S10
  • 97 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 04 juni 2010 - 08:52

sandra25 zei:

Heb je al nieuws?Ocharme,dat beestje.

Tja, onze Flodder is dus blind, ze loopt echt overal tegen.   Soms tast ze af met haar snorharen en "voelt" ze echt waar ze moet lopen.  Je merkt het ook, ze kijkt naast ons, niet echt meer naar ons.  Het doet verschrikkelijk veel pijn.  Binnen 4 weken gaan we met verlof...normaal blijft ze thuis wanneer wij op vakantie zijn, ofwel komt mijn moeder de katten verzorgen, maar nu zijn onze zonen van 20 & 18 thuis.  Maar ja, zij zijn overdag werken en het blijven "jonge gasten".  Wij zijn echt aan het overwegen haar mee te nemen, maar ja 22 uur in de wagen.  Ik kan ze echt moeilijk alleen laten, ze heeft hulp nodig.  Wie heeft raad, heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt ?

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#14 Geplaatst 04 juni 2010 - 09:01

S10 zei:

Onze Flodder (17 jaar) is sinds 3 dagen ongelooflijk rustig. Ze at niet meer en ging op plaatsjes liggen waar ze anders nooit ligt. We zijn naar de DA geweest en hij kon niets verdachts vinden. Wel kon ze haar oogjes niet openhouden. Na onderzoek bleek dat ze een bloeding in haar oog heeft gehad. Ze heeft dan een spuitje (vitaminen) gekregen en het zou moeten beteren. Nu haar oogje "ziet" er iets beter uit, maar wij denken dat ze blind is. Ze loopt overal tegen en zelfs haar poezensnoepjes zit ze niet en daar bonkt ze tegen met haar kopje. Ze is ook zeer tam gelijk als in een vertraagde film. We zijn ongerust en gaan terug naar de DA....Ik hoop dat ze betert, het is natuurlijke en stokoud poesje.

Er zijn ook dierenartsen "oogartsen" misschien daar toch nog eventjes laten nakijken?
Of was je daar al geweest met Flodder?

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 04 juni 2010 - 20:39

Dat moet hard aankomen :( Is het voor een blinde kat niet het beste dat hij in een
bekende omgeving blijft, ivm meubels die steeds hetzelfde staan en het voerbakje enzo?
Ik heb er geen ervaring mee, maar zeg dit als leek he :)
Veel sterkte met je floddertje, het zal heel wat aanpassing vergen voor jullie... :flower: