Spring naar inhoud

- - - - -

Het bed delen met z'n allen.

• Log in om te reageren
28 reacties op dit onderwerp
Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 29 mei 2010 - 11:35

Ik ben ook zo hoor. Als ze op mij liggen, vind ik dat zooooo fijn dat ik niet durf bewegen ook al lig ik slecht :wall: .
Geplaatste afbeelding

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 29 mei 2010 - 11:45

Heel herkenbaar :) Amon ligt altijd naast mij op het kussen, met zijn snuitje vlak bij mij en een pootje tegen mijn kin of op mijn wang, als in een omhelzing :love: ze zijn zo lief he. Ik mis hem ook als hij niet bij mij ligt! Nona schiet ook graag onder de dekens of ze loopt over mijn rug om me wakker te maken.

Bewerkt door English Rose, 29 mei 2010 - 11:45.

Geplaatste afbeelding

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#18 Geplaatst 29 mei 2010 - 11:48

Wij hebben speciaal een groter bed gekocht :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 29 mei 2010 - 11:51

Of je kan altijd een groter bed aankopen zoals wij met onze 1m80 :) en nog krijgt er soms eentje tikken van Simon als ze/hij te dicht naast ons komt liggen (1 kat per keer), als ze/hij aan mijn kant wil komen liggen, maak ik speciaal extra veel plaats en kruip ik gewoon wat dichter tegen hem
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 29 mei 2010 - 13:55

Zoooo herkenbaar :LOL:
Ik word zo elke nacht "vastgezet". moet me altijd in allerlei bochten manuvreren om toch maar ne keer te kunnen draaien :LOL:
Tja, je wil zo weinig mogelijk bewegen om die schattekes niet te veel te storen he :gek: :ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 29 mei 2010 - 14:11

Inderdaad héél herkenbaar :lachen:

Wij hebben ook een bed van 1,8 m breed gekocht, had ik het geweten, dan had ik er meteen een van 2 m genomen ;)

Hier liggen ze vooral tegen mijn vriend, ik beweeg mijn benen té veel 's nachts door de krampen, ze zijn het beu van iedere keer een duw te krijgen :oops:

Toen Sati nog klein was, sliep ze op mijn kussen boven / rond mijn hoofd al op mijn haar sabbelend :d , maar daar is ze ondertussen te groot voor geworden!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 29 mei 2010 - 18:36

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#23 Geplaatst 30 mei 2010 - 15:23

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Fieke
Fieke
  • 3.116 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 30 mei 2010 - 15:32

:) Leuke foto's!
Geplaatste afbeelding

giroldi
giroldi
  • 2.321 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 30 mei 2010 - 16:05

Wow Bibie, Die Santosje en Boris zijn flink geworden :o Hoeveel wegen ze ondertussen??
Ik vrees dat ik over een half jaar ook geen bedruimte meer over heb als ze zo doorgroeien :louche:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 30 mei 2010 - 16:35

Wat een zalig gezicht!
Ik vind het zelf ook echt heerlijk!! :heart:
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 30 mei 2010 - 16:47

giroldi zei:

Wow Bibie, Die Santosje en Boris zijn flink geworden :o Hoeveel wegen ze ondertussen??
Ik vrees dat ik over een half jaar ook geen bedruimte meer over heb als ze zo doorgroeien :louche:

Santos weegt 5,9kg en Boris 5,6. Wat eigenlijk vreemd is, want iedereen denkt dat Boris de dikste is :ha .

Een groter bed is een optie, maar ze zouden er nog in slagen om zich in het midden languit te leggen, waardoor ik me weer in een bolletje moet rollen :ha .

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#28 Geplaatst 30 mei 2010 - 17:08

Bibie zei:

Santos weegt 5,9kg en Boris 5,6. Wat eigenlijk vreemd is, want iedereen denkt dat Boris de dikste is :ha .

Een groter bed is een optie, maar ze zouden er nog in slagen om zich in het midden languit te leggen, waardoor ik me weer in een bolletje moet rollen :ha .

:ha :ha :ha Normaal gaat alleen Gabriël 's nachts mee naar boven en die is dat al gewoon dat ik me in mijn slaap omdraai. Als ik 's middags wat ga rusten en ze allemaal mee mogen, ligt Zita tussen mijn benen en Nelleke legt dat mijn een been vast door er aan de andere kant naast te liggen. Finn legt zich ergens aan mijn arm of hoofd en Bebbeltje legt zich op het grote kussen dat speciaal voor de katjes klaar ligt. Maar dat is toch genieten als ze zo liggen :love: :love: :love: .
Bij mij is dat ook een reden om een groter bed te krijgen (nu maar eentje van 1,40 m)

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 30 mei 2010 - 18:02

:LOL: :LOL: :heart: :heart: :heart: , ik zou meteen voor een king size bed kiezen als je een groter aanschaft :x
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag