Spring naar inhoud

- - - - -

8 juni 10u30: resultaten p 3

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:42

Jullie kunnen niet meer doen als wat jullie nu doen voor jullie kleine meid; goed laten onderzoeken en opvolgen, goed verzorgen, in't oog houden en heel graag zien. :) :hug: :hug: Ik hoop dat ze nog lang bij jullie mag rondhuppelen. En dat, als ooit haar kaarsje op is, dat ze zacht mag gaan.

Seg, ik zou ook niet zo'n koude gel op mij willen hoor. :p ;) Waarschijnlijk wou ze al heel de weg dat goedje weglikken, want een nette dame wilt dat niet hé. :)

Heb je al nieuws van de speciale dienst? Ik duim toch nog verder voor Echo hoor, dat haar ademhaling lang goed mag blijven. :thumb:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:51

Sakuradrops zei:

Jullie kunnen niet meer doen als wat jullie nu doen voor jullie kleine meid; goed laten onderzoeken en opvolgen, goed verzorgen, in't oog houden en heel graag zien. :) :hug: :hug: Ik hoop dat ze nog lang bij jullie mag rondhuppelen. En dat, als ooit haar kaarsje op is, dat ze zacht mag gaan.

Seg, ik zou ook niet zo'n koude gel op mij willen hoor. :p ;) Waarschijnlijk wou ze al heel de weg dat goedje weglikken, want een nette dame wilt dat niet hé. :)

Heb je al nieuws van de speciale dienst? Ik duim toch nog verder voor Echo hoor, dat haar ademhaling lang goed mag blijven. :thumb:

Nee, meer kunnen we jammer genoeg niet doen!
Ze is een echte levensgenieter, waarbij wij op onze beurt van kunnen meegenieten!
Ze heeft vandaag al 1 hommel gedood, & vlieg binnengespeeld, en zit nu al 10 min te wachten tot de 2de vlieg binnen haar bereik komt :lachen:
Jammer genoeg zijn de muggen niet interessant genoeg voor haar :oops:

Ze hadden de meeste gel wel afgeveegd, maar met zo'n vacht zat er toch nog veel in!
En onderweg stond ze in stand-by, ze dacht zelf niet aan likken, enkel zo dicht mogelijk bij mij kruipen met haar kopje in mijn elleboogholte...

Ik heb nog niets teruggehoord, maar dat zal wel volgen, zo dringend is het nu ook niet.
Gisteren konden ze niet direct iemand terugvinden, iedereen was een beetje overal rond in het gebouw, en ze moeten het nog eens bespreken, dus...

2de vlieg heeft ondertussen al een mep gekregen, maar is toch nog weggeraakt, zal niet lang meer duren :lachen:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:31

feroesti zei:

Goed dat ze toch niet slechter is, teken dat de medicatie toch zijn werk doet.
Hopelijk blijft ze nu lang stabiel en kan je haar nog heeeeel lang knuffelen.

Wat moet die onzekerheid toch erg zijn... :(

Hopelijk blijft de medicatie goed werken en kunnen we zo lang mogelijk van haar genieten!
Zo te zien past haar hart zich echt goed aan!

Die onzekerheid is inderdaad met momenten erg, als ik haar 1 uurtje niet meer gezien heb (terwijl ze gewoon ergens ligt te slapen) dan ga ik op zoek!

Ze kan hier binnen 10 jaar nog rondlopen, maar het kan even goed morgen ook gedaan zijn...

Iets anders, ik heb wel opgemerkt dat ze vandaag een beetje slappe stoelgang heeft, zal waarschijnlijk van de stress van gisteren zijn...
Deze morgen een slappe taart op de grond, en daarstraks een slappe taart die aan haar kontje bengelde toen ze uit de kattenbak kwam...
Ik hou het in de gaten!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo