Spring naar inhoud

- - - - -

gebeurt dat soms gewoon?

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
britjes
britjes
  • 3.729 berichten
  • 7 katten

#16 Geplaatst 31 mei 2010 - 16:32

hoe lang heb jij de kat al als ik vragen mag? voglens mij binnen een bepaald termijn zou ik toch zeker asiel contacteren want dan komt het daar vandaan.
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 31 mei 2010 - 16:34

Ik :duim: voor goede resultaten!
:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 31 mei 2010 - 16:53

Hopelijk is het niet te erg :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 31 mei 2010 - 17:20

Ik heb hem van november.Ik twijfel er sterk aan dat het Leucose of kattenaids is.Dat zou heel sterk zijn.Maar ik ben verschrikkelijk bang dat het Fip is .Weten jullie of tandvleesontsteking dagenlange koorts kan veroorzaken?Ik probeer toch te hopen dat het onschuldig is,maar ik heb een naar voorgevoel...

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 01 juni 2010 - 12:41

Geen kattenaids,geen leucose,maar nog niet helemaal goed.Kan een tandontsteking dit veroorzaken?

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 01 juni 2010 - 13:10

sandra25 zei:

Geen kattenaids,geen leucose,maar nog niet helemaal goed.Kan een tandontsteking dit veroorzaken?

In principe kan een ernstige ontsteking koorts veroorzaken.
De vraag is of de ontsteking idd ernstig is?

Heeft de dierenarts ontstekingswerende middelen voorgeschreven?
(Je spreekt over een spuit?)
Indien ja, dan zou de koorts moeten sterk gedaald zijn, is dit nog steeds zo?

Bewerkt door arifiene, 01 juni 2010 - 13:10.

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 01 juni 2010 - 22:15

De koorts is gedaald maar hij heeft geen antibiotica voorgeschreven.Ik vroeg hem naar FIp,maar hij zei dat de bloedwaarden zoiets niet aanwezen.Hij is wel fel vermagerd op die enkele dagen,maar t'is dan ook nen dikke.Voor de moment verwennen we hem tot en met,onze lieveling.Hij verliest ook hopen haar.Van de koorts,denk ik.

Randa
Randa
  • 6.203 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 02 juni 2010 - 08:47

Opletten met een tandontsteking, dit kan heel pijnlijk zijn en dan eten ze niet.
Dit geeft ook koorts enz.
Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Chidi, Maicis, Alegria, Janis, Storm, Trouble, Kiri en Dakota
BannerUry's-Legend.jpg

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 02 juni 2010 - 09:58

sandra25 zei:

De koorts is gedaald maar hij heeft geen antibiotica voorgeschreven.Ik vroeg hem naar FIp,maar hij zei dat de bloedwaarden zoiets niet aanwezen.Hij is wel fel vermagerd op die enkele dagen,maar t'is dan ook nen dikke.Voor de moment verwennen we hem tot en met,onze lieveling.Hij verliest ook hopen haar.Van de koorts,denk ik.

Haar verliezen door de koorts?
Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord...
Weet de dierenarts dit?

sandra25
sandra25
  • 1.950 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 02 juni 2010 - 20:44

Tis de Da dat het mij vertelde.Voor mij klonk het logisch omdat hun temperatuur zo hard stijgt.Hij krijgt nu AB en lijkt beter,maar heeft inderdaad moeite met eten.Gisteren heb ik zijn tandvlees gemasseerd met de blote vingers(weet dat het vies klinkt,maar was mijn handen daarna met ontsmettingszeep)Je had hem moeten zien :) Maar mijn Da zegt dat zo een koorts niet van een tandvleesontsteking alleen kan komen.Maar ik ga voor de zekerheid een tweede opinie vragen.Hij zei ook hoofdschuddend:"Ja,t'is al een oude kat die dan nog 9 maanden in het asiel heeft gezeten"Alsof hij hem al afgeschreven had :evil: WTF,die lieve schat is 7 jaar.En IK betaal dus een beetje verder meezoeken zou toch moeten kunnen.Hij had geen AB gegeven,en toen ik erna vroeg aan telefoon zei hij dat ik er moest achterkomen.Dus als ik niets vraag,dan krijgt hij het niet of zo?Ach,voor de moment gaat het beter met hem,en ik zet mijn zoektocht vverder...

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 03 juni 2010 - 14:27

sandra25 zei:

Tis de Da dat het mij vertelde.Voor mij klonk het logisch omdat hun temperatuur zo hard stijgt.Hij krijgt nu AB en lijkt beter,maar heeft inderdaad moeite met eten.Gisteren heb ik zijn tandvlees gemasseerd met de blote vingers(weet dat het vies klinkt,maar was mijn handen daarna met ontsmettingszeep)Je had hem moeten zien :) Maar mijn Da zegt dat zo een koorts niet van een tandvleesontsteking alleen kan komen.Maar ik ga voor de zekerheid een tweede opinie vragen.Hij zei ook hoofdschuddend:"Ja,t'is al een oude kat die dan nog 9 maanden in het asiel heeft gezeten"Alsof hij hem al afgeschreven had :evil: WTF,die lieve schat is 7 jaar.En IK betaal dus een beetje verder meezoeken zou toch moeten kunnen.Hij had geen AB gegeven,en toen ik erna vroeg aan telefoon zei hij dat ik er moest achterkomen.Dus als ik niets vraag,dan krijgt hij het niet of zo?Ach,voor de moment gaat het beter met hem,en ik zet mijn zoektocht vverder...
Ik zou een andere dierenarts consulteren.