Spring naar inhoud

- - - - -

Kat die kitten bijt

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#16 Geplaatst 31 mei 2010 - 21:23

Het is allemaal nog nieuw voor je kater. Eerst was hij alleen en nu moet hij zijn huis delen en zijn baasjes aandacht ook. Dat doet wat hoor. Het is vooral dominant gedrag om te laten weten wie hier de baas is. Hier was dat ook zo tss Bébé en Kitty en nu springt Kitty boven op de andere katten. Het zal wel in orde komen. :)

Kattenpoot
Kattenpoot
  • 449 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 01 juni 2010 - 08:06

Youri deed dit ook bij Joep toen hij als kitten kwam. Het zag er best hardhandig uit, maar Joep heeft er niks aan overgehouden. Inderdaad dominant gedrag. Ik denk dat het langzaam wel zal minderen.
Geplaatste afbeelding
Groetjes Nancy en de katten!

fehrianlover
fehrianlover
  • 7 berichten

#18 Geplaatst 01 juni 2010 - 18:36

hoi,

ik merk wel dat het iets minder is geworden maar de kater kan soms best nog wel de kitten hard bijten en dan grijp ik in.
ik merk wel dat de kater erg geobserdeerd is op de kitten en hij is erg kwaad op zijn baasjes want hij bekijkt ons op dit moment niet echt.
ik hoop wel dat de kater weer normaal gaat doen en ons gaat vergeven

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 02 juni 2010 - 11:51

Dat komt wel terug in orde hoor, geef het een beetje tijd :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 02 juni 2010 - 13:46

PeggyJ zei:

De kater probeert het kitten te dekken. Is je kater gecastreerd ? Laat dit anders zo vlug mogelijk in orde brengen.

Ginger deed dat ook bij Noortje en dat was zeker geen dekken. Ginger drukte Noortje tegen de grond om te tonen dat hij de baas was.