Spring naar inhoud

- - - - -

Geschrokken! Moet ik dit verder laten gaan of...- update pagina 2!

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 30 mei 2010 - 21:54

ik zou dit zeker doorspelen naar de dierenbescherming. Het kan niet dat iemand zo in hun naam durft spreken.
Gewoon de feiten even doorspelen en dan moeten zij maar zien wat ze ermee doen.

arifiene
arifiene
  • 3.096 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 30 mei 2010 - 21:59

Wij krijgen ook geregeld zo'n zever-mailtjes.
Onlangs nog eentje van iemand van de Blauwe wereldketen.
Iemand die afgewezen was als adoptant en dan begon te dreigen dat ze wel eens een inspectie zou komen uitvoeren.
Ik had al een slechte dag, dus ik heb onmiddellijk gebeld naar de Blauwe wereldketen.
Ik ben beleefd gebleven maar ze hoorden duidelijk dat ik vrij pissig was.
Ze zouden mij terugbellen.
Nadien bleek dat die persoon daar inderdaad 'gewerkt had', maar dat dat nu niet meer het geval was.
Ik vraag me tot op vandaag nog steeds af of ze daardoor buitengevlogen is. Maar als dat zo is kan het me niets schelen.
Stelletje gekken...

angie555
angie555
  • 1.421 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 30 mei 2010 - 22:03

Gewoon schandalig en je hebt groot gelijk. Het zelfde doe ik ook met kittens die ze gratis willen weggeven. Ik mail ook vaak naar de mensen om er tenminste 10 euro voor te vragen i.v.m voer voor de ratten. Ook ik krijg wel eens vervelende mails waar ik me mee bemoei enz enz. Maar die negeer ik gewoon .

yuna
yuna
  • 141 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 30 mei 2010 - 22:20

Gewoon negeren zou ik zeggen. Je hebt je best gedaan om diverse kittens te beschermen. Er zijn helaas teveel idioten die dit soort reacties durven geven, het is inderdaad vechten tegen de bierkaai :evil:

Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 30 mei 2010 - 22:58

Die man negeren en de dierenbeschermen om raad vragen ,want als die persoon in naam van dierenbescherming spreekt en hij er niet thuis hoort maakt hij wel een grote fout !

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#21 Geplaatst 30 mei 2010 - 23:06

Ik heb al verschillende kittens gehad aan 8 weken, en nog nooit een probleem mee gehad. Het is niet omdat het vroeger bij de mama weg gaat dat het een agressief of probleem kat wordt. Heel veel doen de HTK - kittens weg aan 8 ├á 9 weken daar kan je niet veel tegen gaan beginnen. Dan mogen we nog 100 keer het  hen zeggen het is dweilen met de kraan open. Ze ietske langer bij mama laten is idd goed, maar je kan het hen niet verplichten.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 31 mei 2010 - 16:21

Ik heb navraag gedaan bij de dierenbescherming en deze man is niet bekend bij dierenbescherming zuidholland.

De mail..

Beste Janet S.,

Binnen onze afdeling is geen Marcel B werkzaam of bekend.

De Dierenbescherming heeft geen ambtenaren, hetgeen wat daar het dichtste bij in de buurt komt is de districtsinspecteur. Dit is een inspecteur van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID), hij/zij heeft bepaalde bevoegdheden op het gebied van maatregelen tegen dierenmishandeling en –verwaarlozing. Deze functie heeft dus veel overlapping met een ambtenarenfunctie. Hiernaast heeft iedere afdeling nog inspecteurs zonder deze bevoegdheden, de afdelingsinspecteurs.
Ik heb bij de administratie van de LID nagevraagd of er een inspecteur met de naam Marcel B. is, dit blijkt niet zo te zijn.
Ook afdeling Rijnmond, welke ook een groot deel van Zuid Holland als werkgebied heeft, vertelde mij nog nooit van Marcel B. te hebben gehoord.

Deze man heeft zich dus onjuist uitgegeven.
Al onze vrijwilligers kunnen zich identificeren als zijnde vrijwilliger van de Dierenbescherming. De inspecteurs hebben daarnaast ook een identificatiebewijs van de LID. Mocht u dus twijfelen of iemand van de Dierenbescherming is, vraag dan om identificatie.
Hopelijk heb ik u hiermee voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Bureaumanager
Dierenbescherming Delfland

Bewerkt door brithany, 31 mei 2010 - 16:26.

Geplaatste afbeelding

clyde
clyde
  • 7.933 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 31 mei 2010 - 16:26

amai .... dus wat die man heeft gedaan is nog strafbaar ook , das durven

Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 31 mei 2010 - 16:36

Thanks Brithany!! :rub:
Jeetje, wat een figuur zeg! Ik denk inderdaad zoals iemand anders al aangaf dat het een broodfokker is die zich zeker bedreigd voelde. Waarom zou je anders je best doen om te pleiten voor vervroegd nest verlaten? En op zo'n wijze ook :trance:
Ik ga zijn e-mail adres wel doorgeven aan marktplaats in ieder geval!

Brrr wat een engerd!
Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.993 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 31 mei 2010 - 16:37

Dat is lef hebben ,sommige mensen durven alles
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Tinne
Tinne
  • 9.442 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 02 juni 2010 - 16:28

Dat die man dat durft zeg! Dit zou ik toch ook doorspelen aan de dierenbescherming. Onbegrijpelijk gewoon.

Duvessa
Duvessa
  • 145 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 02 juni 2010 - 22:07

Wat een :censored: !!!
En je dan nog eens durven uitgeven als iemand van de dierenbescherming , terwijl je duidelijkt leest dat hij er duidelijk niets om geeft :catcurs

Kan de dierenscherming verder iets doen nu zij op de hoogte zijn van de praktijken van deze vent ?

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#28 Geplaatst 03 juni 2010 - 06:01

:evil: :evil: :evil: