Spring naar inhoud

- - - - -

Bruin zonder zon

• Log in om te reageren
27 reacties op dit onderwerp
Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 31 mei 2010 - 14:57

Sarah en Erik zei:

je moet eens kijken op de site van districos, daar kan je normaal gezien de catalogus downloaden en daar verkopen ze normaal wel nog van die pistooltjes :)

Dankje,jij zegt dat bruin zonder zon niet pakt op mijn witte vlekken. Maar ik lees op het internet mensen waar het wel bij pakt. Hoe kan dit dan? En zo een spray kleurt bij mij toch ook?

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#17 Geplaatst 31 mei 2010 - 15:02

dan wil het zeggen dat je plaatsen hebt waar je wel nog een beetje pigment hebt, en daar pakt het wel nog op :) je hebt namelijk pigment nodig om bruinen zonder zon, en airbrush te laten pakken :)

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 31 mei 2010 - 15:08

Sarah en Erik zei:

dan wil het zeggen dat je plaatsen hebt waar je wel nog een beetje pigment hebt, en daar pakt het wel nog op :) je hebt namelijk pigment nodig om bruinen zonder zon, en airbrush te laten pakken :)

Maar ik ben altijd volledig bruin? Ook op mijn witte plekken. Daarom vind ik het juist zo goed. Dat het eindelijk lijkt alsof ik helemaal geen vlekken heb :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 31 mei 2010 - 18:33

Ik gebruik ook altijd dove...en dan de lichte variant, anders heb ik echt melkflessen, die benen kleuren anders nooit bruin!
Lang leve bruin zonder zon!! :LOL:
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#20 Geplaatst 31 mei 2010 - 18:44

Ik vind als je een bruin kleurke hebt je er ineens beter uitziet en je voelt je ook beter. Niet gebakken bruin hé want dan toon je  weer veel ouder.  Ik heb een zonnebank en maak er zeker geen misbruik van. Ik doe alleen rond kerst en pasen een kuurke onder en anders niet. In de zomer ben ik veel buiten aan het werk dan wordt je automatisch bruin. Bruinen zonder zon gebruik ik niet want die kleur lijkt dikwijls onnatuurlijk. Zo heel witjes blijven vind ik niet mooi dan is het precies of je ziek bent. Maar ja iedereen zijn goesting hé. :)

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 31 mei 2010 - 19:03

zonnebanken doe ik af en toe wel eens ... als het goed weer is bruin ik nogal gemakkelijk in de zon.... en bij een helegoede zomer is het alsof ik naar zonnige oorden ben geweest.... éénmaal bruin zonder zon gebruikt domme gans dat ik was ... ik gebruikte het toen ik uit bad kam en dacht ik ga me eens insmeren dan kan het een hele nacht intrekken en sta ik bruin op... :catscratchhead smorgens vroeg men man wat er op de lakens gebeurd was :ha :ha dus no thanks geen bruin zonder zon hier

Pixel
Pixel
  • 17.020 berichten

#22 Geplaatst 31 mei 2010 - 19:05

Bruinen zonder zon werkt niet bij mij, dus ik blijf vrij wit :ha

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#23 Geplaatst 31 mei 2010 - 19:07

Brenda... zei:

Maar ik ben altijd volledig bruin? Ook op mijn witte plekken. Daarom vind ik het juist zo goed. Dat het eindelijk lijkt alsof ik helemaal geen vlekken heb :)

oohh raar sech :trance: heb op school altijd geleerd dat dit niet kon :) dan heb ik weer iets bijgeleerd :)

Joske
Joske
  • 1.323 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 31 mei 2010 - 20:43

Die bruin zonder zon werkt toch niet op het pigment? Het kleurt alleen de bovenste huidcellen dacht ik.
Caviaopvang Malmokkie: www.malmokkie.be

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 31 mei 2010 - 20:47

Joske zei:

Die bruin zonder zon werkt toch niet op het pigment? Het kleurt alleen de bovenste huidcellen dacht ik.

Volgens mij ook!

Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#26 Geplaatst 31 mei 2010 - 22:15

ik gebruik Roche posay , enkel apotheek , geen vlekken , geen strepen en geen wortelkleurtje , mooi egaal bruin zonder reuk !! Aanbevolen door men dermatologe , ben er zeer tevreden over.

Chriske :thumb:

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 31 mei 2010 - 22:35

Ik ga morgen eens naar de apotheek :) het is het proberen waard. Ik kan altijd eens vragen. Het is iets raar die Vitigilo. Heb er stilaan leren mee leven. Maar toch. Mensen bekijken je altijd wel. Ach ja wie is wel perfect he :)

@Sara en Erik : ja de airbrush maakt me volledig egaal. Ik ben er echt mooi bruin mee. Maar wel mr voor een dikke week. Dermee dak een creme wou proberen en dan kan ik de tint zelf bepalen. Ooit wil ik me wel zo een professioneel airbrush machine kopen. :)

Geplaatste afbeelding

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 03 augustus 2010 - 11:22

Hey Brenda, ik ontdek nu pas je topic. Ik heb ook vitiligo! Heb er ook met leren leven. Ben jij in behandeling hiervoor? Ik heb een tijdje met elidel gesmeerd, maar ik kreeg daar brandende plekken van en zag na een half jaar nog geen enkele herpigmentatie. Je mag me altijd een pm-berichtje sturen. :)

Ik gebruik soms bruinen zonder zon om het ergste wit weg te werken. Je merkt altijd nog wel het verschil met de normale huid er rond (vind ik), maar dan ziet het toch niet meer zo wit-wit. :d Bruinen zonder zon heeft geen verband met pigment, het kleurt de bovenste laag op de huid (vaak zitten daar al veel losse huidcellen bij).

Als jij naar de airbrush gaat, hebben ze dan twee kleuren of twee lagen nodig? Eentje over de plekken? En dan één keer helemaal?