Spring naar inhoud

- - - - -

Zippy en Seop bevallen (Nieuwe foto's p9)

• Log in om te reageren
139 reacties op dit onderwerp
Guest_Lalientje_*
Guest_Lalientje_*

#121 Geplaatst 18 juni 2010 - 16:17

Schattige kittens.  Proficiat !!!

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#122 Geplaatst 18 juni 2010 - 16:21

Zo'n schattige kittens. :loveshower: :love2: :loveshower:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#123 Geplaatst 18 juni 2010 - 19:15

:heart: :heart: :heart:

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#124 Geplaatst 18 juni 2010 - 19:20

wat zijn ze lief :loveshower:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 19 juni 2010 - 21:25

:LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clauxxx_*
Guest_clauxxx_*

#126 Geplaatst 19 juni 2010 - 22:05

hallo allemaa ik heb even een vraagje en ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik heb een perzische poes die hoogzwanger is ze zit nu op dag 63 je voelt en ziet de kittens bewegen.
Ze slaapt snachts bij ons boven op bed en overdag zit ze in de vensterbank of ligt ze op de grond in de keuken of woonkamer.
Ze wil wel graag bij ons zijn en loopt constant achter me aan en wil graag geaait worden wat ze eerst nooit deed.
Ook probeert ze te ontsnappen en staat en staat af en toe voor de deur te mauwen.
Ik heb boven een bench neergezet maar ze zoekt nog helemaal geen plekje ze slaapt alleen erg veel, en eet en drinkt veel.
Hoe kan ik nou zien dat ze bijna gaat bevallen ze is zo dik en zit haast wel op haar eind maar heeft nog geen plekje gezocht groetjes claudia ik hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen

Guest_clauxxx_*
Guest_clauxxx_*

#127 Geplaatst 19 juni 2010 - 23:25

hallo ik heb een vraagje mijn kat is nu 63  dagen  zwanger maar zoekt nog geen plekje is dit erg?

Guest_Quinta_*
Guest_Quinta_*

#128 Geplaatst 06 juli 2010 - 12:57

Hoi all,

Hier is het super druk maar wel onwijs leuk met de kleintjes en geniet er elke minuut van :love3: :heart: :love3: .
We hebben in de doos nu een luikje gemaakt zodat ze de vrijheid hebben overdag en daar maken ze ook onwijs veel gebruik van.
Het is echt uitkijken waar je loopt hier in huis met 10 kittens om je heen.
Ze zijn nu bijna 5 weken en eten 2 keer per dag al vastvoedsel wat super goed gaat, ook zijn er al een aantal die de kittenbak weten te vinden.
Het is zo super leuk om te zien dat er een aantal toch een heel ander karakter hebben.
Er zit er 1 bij die is echt nergens bang voor en ontdekt alles als eerst deze klimt boven de stofzuiger en maakt een ritje door het huis mee terwijl de andere hun veilige doos zoeken :goofy:

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Van de 10 hebben er al 7 een warm huisje en 1 houden we er zelf.
Heb er nog 2 beschikbaar maar ook deze gaan zeker een goed lief en warm huisje vinden.

21 juli staat de afspraak voor de moeders om gesterliseerd te worden dan zijn de kleintjes ruim 7 weken ik hoop dat dit niet te snel is maar volgens de DA eten de kleintjes dan helemaal zelf.
Op 7 aug gaan de eerste kleintjes weg dan zijn ze 9 weken is dit te snel of kan dat goed ?

Groetjes Quinta

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#129 Geplaatst 06 juli 2010 - 14:39

:love: wat een schatjes

Bewerkt door Marina, 06 juli 2010 - 14:39.

Geplaatste afbeelding

Jumanah
Jumanah
  • 18 berichten

#130 Geplaatst 06 juli 2010 - 14:48

Quinta zei:

21 juli staat de afspraak voor de moeders om gesterliseerd te worden dan zijn de kleintjes ruim 7 weken ik hoop dat dit niet te snel is maar volgens de DA eten de kleintjes dan helemaal zelf.
Op 7 aug gaan de eerste kleintjes weg dan zijn ze 9 weken is dit te snel of kan dat goed ?

Groetjes Quinta

Met 11 of twaalf weken is net even wat beter voor de kittens, maar dan wordt het wel erg druk in huis. Als een kitten alleen komt te zitten zou ik het wat langer houden, gaan er twee samen dan kan het wat eerder weg maar niet voor de 9 weken. Hier vind je wat handige tips over welke leeftijd geschikt is voor een kitten om te verhuizen. Zijn er andere katten in het nieuwe huishouden dan zorgen die wel voor de opvoeding maar als dat niet het geval is dan is het voor het katje beter om pas met 12 weken te verhuizen.

Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#131 Geplaatst 06 juli 2010 - 17:04

Oww wat zijn die groot geworden zeg :love: :love:

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#132 Geplaatst 06 juli 2010 - 17:07

:heart: :heart: :heart:

Guest_Quinta_*
Guest_Quinta_*

#133 Geplaatst 06 juli 2010 - 17:13

Paula1943 zei:

Oww wat zijn die groot geworden zeg :love: :love:

Ja dat gaat super hard eigenlijk te hard he.
Ik kom nu echt ogen te kort als ze alle 10 in de kamer rond huppelen.

Ze denken nu dat ze kunnen rennen en springen :LOL: :LOL: :LOL: maar dat gaat echt nog niet vlekkeloos.

De buurman vroeg me vanmiddag of ik lol had omdat hij mij zo hard hoorde lachen hihihihi.

Groetjes Quinta

Guest_Quinta_*
Guest_Quinta_*

#134 Geplaatst 06 juli 2010 - 17:18

Jumanah zei:

Met 11 of twaalf weken is net even wat beter voor de kittens, maar dan wordt het wel erg druk in huis. Als een kitten alleen komt te zitten zou ik het wat langer houden, gaan er twee samen dan kan het wat eerder weg maar niet voor de 9 weken. Hier vind je wat handige tips over welke leeftijd geschikt is voor een kitten om te verhuizen. Zijn er andere katten in het nieuwe huishouden dan zorgen die wel voor de opvoeding maar als dat niet het geval is dan is het voor het katje beter om pas met 12 weken te verhuizen.

Dank je wel voor de volledige info en op die website staan super goede tips op en interesante info.
Ik haal er ook veel gedrag van de moeders hier uit hoe ze met hun kittens om gaan.
Moeder miauwt op een speciale manier naar haar kittens en ineens zijn alle koppies op moeder gericht en volgen haar prima.

Wilde dat me kids soms ook zo goed deden luisteren hahahahaha :LOL: :LOL:

Groetjes Quinta

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#135 Geplaatst 06 juli 2010 - 17:38

wat een lieverds!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding