Spring naar inhoud

- - - - -

dierenasiel van schoten. GROTE OPROEP AAN IEDEREEN DIE OP ZOEK IS NAAR EEN KATJE!

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#16 Geplaatst 03 juni 2010 - 21:21

Heel leuk dat je daar vrijwilligerswerk wil gaan doen. Het geeft een ontzettende voldoening om je in te zetten voor kansloze katjes.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#17 Geplaatst 03 juni 2010 - 21:21

Solotje zei:

:thumb: Heel goed van jouw Sarah en een geweldig plan van jouw! :ha :twisted:

ja maar een geweldig plan dat op voorhand al mislukt is :ha

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 03 juni 2010 - 21:36

:LOL: :LOL:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#19 Geplaatst 03 juni 2010 - 22:10

wie weet als ik er echt een schatje zou tegenkomen dat ik hem wel nog overhaald krijg :oops: hihi :x

Auryn
Auryn
  • 1.226 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 03 juni 2010 - 22:13

Ik zal serieus op mijn tanden moeten bijten. Ons Angel gaat er gewoon  geen andere kat meer bij willen en mijn ouders zien dat ook niet zitten.

Eens ik alleen woon kan ik mijn gang gaan ;) maar tot dan kan ik die  arme beestjes wat aandacht schenken.

Geplaatste afbeelding

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#21 Geplaatst 03 juni 2010 - 22:19

ja dat is wel natuurlijk zo lang je thuis woont moet je nog luisteren é ;) ben ik blij dat ik daar vanaf ben :ha

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#22 Geplaatst 03 juni 2010 - 22:27

Dat is lief van u om daar te gaan werken hoor :hug:
Ik zou denk ik iedere week met een katje thuis voor de deur staan als ik daar zou werken.

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 04 juni 2010 - 11:41

wat goed van je :) de poezels zullen blij zijn :)

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 04 juni 2010 - 12:22

Wat leuk dat je daar vrijwillig gaat helpen.

Geplaatste afbeelding

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#25 Geplaatst 04 juni 2010 - 12:54

Ik durf dat niet te doen.  Ik zou elke kat daar meenemen zodat ze een beter leven zouden hebben   :ha maar ik vind het leuk dat je dat wil doen... :duim:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#26 Geplaatst 04 juni 2010 - 14:02

had zojuist naar het asiel gebeld :) moest om 14u bellen :) maar nu was de voorzitster door omstandigheden vandaag ook niet aanwezig. Nu moet ik woensdag namiddag gewoon langsgaan :)

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 04 juni 2010 - 15:12

Ik heb een vraagje: zouden het daar nog dezelfde mensen zijn als in 2002??
Wij hebben er toen immers begin augustus onze Maya gehaald!! Ze hette toen wel Pitoe ;) ; Indien ja, dan zou ik graag hebben dat je hun mijn groetjes overmaakt! Zeg aub dat hun "Pitoetje" het opperbest maakt bij ons, en dat ze intussen 3 jongere zusjes heeft!!

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 04 juni 2010 - 15:27

Fijn dat je daar vrijwilligerswerk gaat doen!  Eigenlijk zou ik het ook willen doen, maar zolang de kinderen nog thuis zijn en ze een taxi nodig hebben, gaat dit niet.
Nadien ga ik zeker één of twee halve dagen helpen.  Elke helpende hand is voor hen belangrijk.  Ik vrees alleen dat ik van mijn hart een steen zal moeten maken om niet al die arme sukkels mee naar huis te nemen :o .
Ik ken mezelf :s

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 04 juni 2010 - 16:31

:thumb: :thumb: :thumb: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#30 Geplaatst 04 juni 2010 - 17:14

Lut zei:

Ik heb een vraagje: zouden het daar nog dezelfde mensen zijn als in 2002??
Wij hebben er toen immers begin augustus onze Maya gehaald!! Ze hette toen wel Pitoe ;) ; Indien ja, dan zou ik graag hebben dat je hun mijn groetjes overmaakt! Zeg aub dat hun "Pitoetje" het opperbest maakt bij ons, en dat ze intussen 3 jongere zusjes heeft!!

ik heb geen idee of het nog dezelfde mensen zijn :)
maar ik zal er zeker eens achter horen ;)