Spring naar inhoud

- - - - -

Fotografie

• Log in om te reageren
8 reacties op dit onderwerp
Nellebelle
Nellebelle
  • 350 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 03 juni 2010 - 20:48

In september wil ik met een cursus fotografie starten in avondschool. Ik maak graag foto's, maar ik haal niet alles uit m'n machine en zo.

Zijn hier nog mensen die houden van fotografie en/of die ooit een cursus gevolgd hebben?

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 03 juni 2010 - 21:17

Ik hou ervan en ik kan best al wel wat maar ik leer t vooral door proberen en spelen... geen cursussen gevolgd.

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 04 juni 2010 - 02:18

IK maak ook veel foto's het is echt een hobby van mij, en mij vriendin is beroepsfotograaf, dus kom ik er eens niet uit dan bel ik haar, en heb ook al eens samen met haar een fotoshoot van iemand gedaan en dat was echt heel leuk om te doen..
Geplaatste afbeelding

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 04 juni 2010 - 09:08

Ginger-en-Noortje zei:

Ik hou ervan en ik kan best al wel wat maar ik leer t vooral door proberen en spelen... geen cursussen gevolgd.

Da's zo'n beetje hetzelfde als bij mij. :)
Geplaatste afbeelding

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 04 juni 2010 - 10:11

Karolientje zei:

Da's zo'n beetje hetzelfde als bij mij. :)

idem :LOL:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 04 juni 2010 - 20:17

Ik hou ook wel van foto's maken, maar zou er geen cursus voor volgen. Met mijn huidige digitale toestel ben ik tevreden van het resultaat :LOL: , ook al kan het misschien beter.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 04 juni 2010 - 20:20

Ik vind het ook zeer leuk en verwerk ze graag in een collage en dergelijke, maar ik heb hiervoor ook geen cursus gevolgd. Ik kan/wil momenteel ook niet zo'n supergroot bedrag betalen voor een luxe camera. Voorlopig is het een deftige digitale camera en daarmee lukt het mij best. Al trekt het hoogstwaarschijnlijk niet zo mooi zoals een echte hele deftige.
Geplaatste afbeelding

Jokari
Jokari
  • 1.097 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 05 juni 2010 - 10:57

ik heb er wel een cursus voor gevolgd, en ben daar erg blij om. :) In sommige omstandigheden kan ik op manuele stand veel mooier resultaten halen dan op automatisch. Ben erg blij met mijn luxe camera. :x :x

Scheelt dat dat ook mijn voornaamste hobby is, en ik dus geen geld in andere dingen steek. Ja mijn katten, maar ik heb er maar 2 dus dat valt goed mee. :)

Amelie
Amelie
  • Geband lid
  • 18.859 berichten

#9 Geplaatst 05 juni 2010 - 12:52

Ik hoop ooit een cursus te volgen maar eerst moet ik meer tijd hebben :)