Spring naar inhoud

- - - - -

Update pg 4, met foto's..9 juni is het zo ver..

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#46 Geplaatst 09 juni 2010 - 13:46

Is ze nog niet terug thuis???

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#47 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:13

Lies zei:

Is ze nog niet terug thuis???

Neen in de late namiddag normaal gezien.

Bene
Bene
  • 3.069 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:25

Fijn dat alles goed is verlopen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:29

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#50 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:29

OOOOOOoooooo wat ben ik blij dat het voorbij is Janetje!!! Bedankt om ons dat via Cathérine te laten weten :duim: :hug:
Ik kan haast niet wachten om te horen dat jullie saampjes veilig terug thuis zijn!!
Enne......, verslag uitbrengen he ;) :thumb:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#51 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:53

Nu we zijn weer thuis.

Op de weg ereen begon Minoes ineens te hijgen dus ik schrok daarvan, maar ik vlug Wendy gesmst en die zei dat dat wel meer gebeurde in de auto bij poezels vanwegen de stress of warmte, dus ik weer wat gerustgesteld.

Half 11 waren we er , we mochten eigelijk gelijk naar binnen.
Ze kreeg toen een prikje antibotica en nog een prikje om wat rustig te worden zodat ze het gas maskertje rustig toe liet, nog even op schoot gezeten en toen mog ze op de operatie tafel.
Daar werd ze op het gasmaskertje aangesloten en de bewaking en werden haar pootjes zo vast gebonden .

Toen werd haar buikje kaalgeschoren, en toen zei de dierenarts, dat als ik wilde dat ik bij de operatie mog blijven,dat vond ik zo lief van hem, want dat was niet afgesproken ik mog er daarna eigelijk pas bij.

We hebben nog gezien dat hij een snee maakte en met zijn vinger er in ging, maar ik besloot toen toch om verder even buiten te wachten.

Na een kwartier kwam de asistente ons halen, dat de operatie klaar was en we bij haar mochten.

Toen we binnen kwamen was ze nog niet bij en lag ze aan het zuurstof,maar al na 5 min gingen haar oogjes ineens open..

Ze was toen al flink bij dat ging erg snel, ze kroop steeds van haar verwarmings matje af.

Uiteraard heb ik van te voren geen foto's gemaakt en had ook niet eens mij camera bij me, daar dacht ik pas aan toen de operatie achter de rug was, maar heb erna nog wel wat foto;s gemaakt met mij mobiel..

Hier kwamen we net bij haar, was ze net 5 min klaar met de operatie..
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Nog geen 10 min na de operatie, deed ze haar oogjes open..
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Hier kroop ze al van haar verwarmings matje weg..
Geplaatste afbeelding

Echt iedereen bedankt voor de steun, ik had het hard nodig, want ik had echt al 100 keer af willen bellen..

En Wendy bedankt voor het zo snel terug smse vanmorgen want was erg geschrokken van dat hijgen..

En dan de dierenarts , we hebben hem echt nog maar pas als dierenarts, maar wat een fijne man was dat en ook een heerlijk rustige praktijd, dus achteraf is het gewoon allemaal goed gegaan..

Minoes lig nu lekker te slapen, eerst nog wat onrustig van het ene plekje naar het andere maar nu slaapt ze, wel vond ik wat bloed op het dekentje waar ze op lag, maar ik denk dat dat wel normaal is.

Over 14 dagen konden we terug komen voor de hechtingen er uit te halen, want normaal deed hij onderhuids hechten maar dat ging bij Minoes niet omdat ze tevel vet in haar buikje had, daar bedoelde hij niet mee dat ze te dik was, want dat is ze niet, maar dat hebben enkelen katten wel meer zei hij, dat kan geen kwaad alleen met de operatie is het wat lastiger..

Maar als alles goed gaat dat halen we de hechtingen er zelf uit, we hebben een mesje meegekregen van de da..
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#52 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:59

janet :hug: ik heb tranen in mijn ogen van opluchting

Ben ik blij dat het achter de rug is en dat alles goed verlopen is.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#53 Geplaatst 09 juni 2010 - 14:59

Heeeeeeeeee joepie, FLINKE Minoes!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hug: :hug: :hug:
Ik ben fier op je baasjes hoor lieve Minoes!!!

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:05

:thumb: :thumb: :thumb: :rub: :rub: :rub:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#55 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:44

Het is beter met de draadjes om te verwijderen: daar reageren de poezels meestal niet allergisch op. En ik ben ook zo blij dat het voorbij is :hug: :hug: :hug:
Dat bloed is normaal hoor. Bij Nelleke heeft het ook nog een beetje gebloed :hug: .
Neem nu maar even de tijd om wat te rusten en te bekomen :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#56 Geplaatst 09 juni 2010 - 15:47

:dancer: :dancer: :cheer: :cheer: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: goed gedaan janet ! veel beterschap voor Minoesje :hug:

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#57 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:20

:thumb: :thumb: :thumb:
fijn dat ze weer veilig thuis is,verwen haar maar lekker :hug:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:31

:thumb: :flower:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#59 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:32

Ze lag net te likken aan de wondjes dus heb ik een baby rompertje aangetroken maar dat had ze gewoon weer zelf uitgetroken , nu lig ze weer te slapen gelukkig..
Geplaatste afbeelding

Mooncats
Mooncats
  • 1.262 berichten
  • 13 katten

#60 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:34

Super, dat het zo vlot verlopen is :thumb: