Spring naar inhoud

- - - - -

Update pg 4, met foto's..9 juni is het zo ver..

• Log in om te reageren
65 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#61 Geplaatst 09 juni 2010 - 16:49

Super dat jullie al thuis zijn, en dat alles zeer goed verlopen is. Geef haar maar een zachte knuffel van ons allemaal. En pak er eentje voor u en Peter ook, je hebt het verdiend na zo een dag. :hug: :hug: :rub:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#62 Geplaatst 09 juni 2010 - 17:07

Oh ik ben ook blij dat het achter de rug is :) je hebt dat goed gedaan Janet en Minoes is heel flink geweest, leg haar maar goed in de watten, dikke knufjes! :hug:

ginnie
ginnie
  • Moderator
  • 12.841 berichten
  • 13 katten

#63 Geplaatst 09 juni 2010 - 18:45

graag gedaan janet. Ik had de telefoon al naast me, dus als die zou gaan kon ik meteen reageren!
Ik ben blij dat ik je wat gerust heb kunnen stellen :)

Fijn dat het goed gaat met Minoes!
Een beetje bloed druppelen is niet zo heel erg, dat kan nog van de operatie zijn. Je zult merken dat je straks als op haar ligplekjes niets meer vindt.
Ze mag wel likken aan haar wond, als ze het maar niet overmatig doet en als ze maar niet aan de draadjes gaat trekken.
Goed in de gaten houden dat ze niet gaat pulken (maar dat doe je wel, dat komt wel goed ;) ) en dan is ze snel weer helemaal zichzelf.

Fijn dat het achter de rug is Janet! Kun je eindelijk weer een beetje ontspannen :)

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#64 Geplaatst 09 juni 2010 - 19:02

Ja , ik ben nu wel ontspannen hoor, gelukkig alles achter de rug, minoes heeft net gegeten , ze wil nog drinken maar idd dat doe ik vanavond dan met warm water verdunnen zonder dat ze het ziet, ze lig lekker in de zetel te slapen kom helemaal goed zei ik liefelijk..
Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 09 juni 2010 - 20:45

Wat goed dat het voorbij is en dat alles in orde is.

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#66 Geplaatst 10 juni 2010 - 06:19

Hey Janet ik zie het nu pas ,mijn was gisternavond met vrienden op de computer .Ik ben dol gelukkig dat alles zo goed verlopen is .Nu kun je rustig zijn en Minoesje heel hard vertroetelen .Vondt het wel fijn met het goede nieuws via Catherine dat alles goed verlopen was
Geef Minoes een dikke knuffel van ons :hug: :hug: :hug:
Groetjes voor jou Janet en Peter xxxxxxxxxx
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag